Alapvetoen amit irtal (razoomolni) kb. ugyan errol szol. Csak ez tudomanyos alapon megy.
Elvileg a regi 35mm filmhez hasznalt fix 50-es obik adtak vissza az emberi szem latoszoget. Ettol kisebbnel beszelunk a nagylatoszogrol (ekkor jon a kep altalad is emlitett "torzulasa"), ennel nagyobbnal tele allasrol.
Mert ha egy ilyen képet közelről készítesz akkor hasonló lesz a kép, mintha a motor eleje nagy lenne, a hátulja kissebb. Furcsább lesz. Kicsit aránytalan. Legalábbis az én fényképezőmmel.
Kommentálnám a harmadik képet:
1. Ha egy kicsit feljebbről lötted volna, akkor elkaptad volna az a szöget, ahonnan a 2. legszebb a kisfézer.
2. Utálom a dobodat, ha előttem vagy.
PRÓBA!!!!!
Szerintem próbáld ki, amit meg szeretnél venni.
Minden dolog szubjektív!! ( szerintem ).
Nekem a "n" tetszik, ebbe szerettem bele, hogy csupasz, minden látszik.
A szélvédelem minden motoron kevés, nagyobb tempónál jön a plekó.
Hol használod, mire használod??
Tedd fel magadnak a kérdéseket és próba!!
a 7000 km-es azért adja el mert gyermek született és kocsit szeretne venni.Viszont a felesége nem akarja h eladja.
a másik meg barátai unszolására megvette a vasat és mégsem jött be neki.Még egy csomó mindenen fólia van.Endúrot akar venni az árából.Én elhiszem nekik bár fenntartással.Mindkét ember nagyon szimpi volt elmondta az előnyöket hátrányokat.Szal korrektek voltak.
Nem tudom de rem nagyon rosszul nem tudok dönteni.
A magasságunk majdnem stimmel, én tavaly tavasszal ültem rá Simson után, minden tekintetben, csak jót mondhatok róla.
az 1200, vagy 7000 km majdnem mindegy, fontosabb, hogy tudd a motor előéletét.
Én egy éve (igaz, hogy) hosszas utánnajárkálás és alkudozás után 1.670.000,- Ft-ért vettem a vasat.
Ha kijön az új modell, ezt a változatot (2006-os, újat) is lehet, hogy meg lehet hasonló áron szerezni
köszi a hozzászólásokat
186 cm vagyok.Nem akarok száguldozni csak motorozni szeretnék megtanulni de azt rendesen.És úgy hallottam h a fazer erre a legalkalmasabb.Most beszéltem egy sráccal 7000 km van a mociban 2005 májusi 1,55 milláért adja, fejidomos.Hitelátvállalással is eladja, bár nem szívesen.
Nagyon elgondolkodtam a dolgon.
Viszont van egy ami 1,65 milla 1200 km 2006 szeptemberi.
Akkor most mi van?
Nem tom mit tegyek.Mindenképp hitellel veszem a motort.
N vagy S kérdésben szerintem is a fontosabb, neked melyek tetszik jobban.
Én fejidompárti vagyok. Nekem ez jobban bejön, és azért ér valamit az idom.
Tapasztalatom szerint 170-180-as tempóig egész jól megvéd (190 cm vagyok), 200 fölött, csakl ha befekszel mögé.
szevasz torpe. nekem n van, 178 cm vagyok. túratempóban - mondjuk úgy 130-ig - nyilván semmi gáz, haladás esetén 140-150-nél már kicsit érzed, felette kapaszkodni kell. autópályás gyors menéskor fárasztó is tud lenni a huzat, 200 felett érezhetően elkönnyül az eleje, 230-nél már hasalsz az életedért
tehát az esetek 95%-ában semmi gáz a menetszéllel, ha meg 2kiló felett akarsz száguldozni, akkor ez nem a te motorod. nekem van kisplekóm rajta, puig, az sokat jelent, komfortérzetben olyan 20km/h-s pluszt kb..
az s-nek nyilván nagyobb a szélvédelme, de 180 centi környékén/felett a széria plexivel nem sokat számít. túraplekóval nyilván. illetve van mi mögé behasalnod, de akkor is csakcsak hasalnod kell. az n emellett gyönyörű, és ha kisebbet borulsz vele, 3adannyiba kerül a javítása.
atszamitas
Alapvetoen amit irtal (razoomolni) kb. ugyan errol szol. Csak ez tudomanyos alapon megy.
Elvileg a regi 35mm filmhez hasznalt fix 50-es obik adtak vissza az emberi szem latoszoget. Ettol kisebbnel beszelunk a nagylatoszogrol (ekkor jon a kep altalad is emlitett "torzulasa"), ennel nagyobbnal tele allasrol.