Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az
hát ha varázslattal is bele tudod helyezni, akkor nem :)
Most ez csak egy helyzetjelző???
a beszereléséhez szét kel szedni a lámpa testett
Szia GIORGI!Érdeklődnék,hogy magkaptad-e már az alsó idomot amit még tavaj rendeltél.
Szeretném én is látni,hogy-hogy néz ki,mert ha ok,akkor én is beruháznék 1-re.
Üdv.:Laci
Szia Foka!Köszi az infót,ezt nem tudtam,hogy így is lehet üzenni.
Akkor próbálom is.
te sem adtál elérhetőséget akkor hogyan érjen el ,de legjobb ha
az ő hozzászólására válaszolsz mert kap róla egy e-mailt
Üdv nektek!
Jogerős vagyok Szegedről.Most léptem be,de eddig csak olvasgattam a fórumokat.
Kérésem lenne felétek.A 3454-es hozzászólásnál egy szint.Szegedi srác GIORGI egy alsó idomról írt,de elérhetőséget nem adott meg.Ismeri-e valaki közületek,vagy tudtok-e valami elérhetőséget vele kapcsolatban?Előre is kösz!Jó gurulást!
Melyiket adtad el?? Ez most jobban világít mint a gyári izzó?? Vagy csak ilyen csecsa dísz???
vettek képzeld! De ha tudsz olcsóbban, oszd meg velem is!
jól néz ki nekem tecc, de ennyiért
Te jó Isten! Vettek már ennyiért egyáltalán tőled bármilyen típusra?
helyzetjelzőkitt
A pályázást utcai motorral még nem próbáltam, de azt gondolom magamból kiindulva, hogy a pálya és a többi motoros egy kicsit kihozza az emberből az állatot. Ilyenkor hajlamos a delikvens a megfontoltságot félre tenni és a versenyszellem átrendezi a hierarchiai sorrendet az agyadban, ahol az óvatosság alulra kerül.
Ezzel én is egyetértek. A pályán az ember nyilván nem azt szereti, hogy a sóderágyban fekszik, de jó érzés, hogy hiba esetén van kicsúszási lehetőség. A motor persze itt is összetörik, de a motorosnak nagyobb az esélye. Talán jobb a homokágyban feküdni, mint a korlátra csavarodni, bár remélem, nem kell tapasztalnom egyiket sem.
Én nem gondolom, hogy bárki is lazább a pályán, mint közúton. Inkább arról lehet szó, hogy a pályán meri feszegetni az ember a határokat, és nyilván előfordul, hogy átlépi.
A Mátrához visszatérve szerintem nem is annyira a bukótér hiánya, ami gáz, mert nem hiszem, hogy a verseny-pályán is azt szeretitek a legjobban. Mármint, hogy milyen jó felállítani róla a motort. Valóban rossz a másik motoros "majom" szembejövetele a Te sávodban, a busz - amelyik nem fér el a sávjában kanyarodás közben - és, hogy nem tudod a következő ív közepén vagy végén mi van az úton. Ugyanakkor ezek miatt szerintem óvatosabb és figyelmesebb is vagy mint a pályán. Pályázás alkalmával már több ismerősöm esett el mint a közúton. Természetesen nem jár olyan következményekkel, max. a motor sínyli meg.
Jó havi egy, maximum két alkalommal belefér, hogy az ember kellemes körülmények közepette odaverje magát a verseny-aszfalthoz, de rendszeresen nem járnék oda gyakorolni.
A Hringen is sokszor lehet menni, bár többségében hétköznapokon. A pálya nagyon jó, a társaság vegyes, egy csoportban kb 50 résztvevő mehet. Az Eringre gyakorlatilag bármikor lehet menni. Én voltam egy pár alkalommal hétvégén és max 10-15 motorossal találkoztam. Itt kisebb a bukótér és más az aszfalt, de a tempó is jóval lassabb.
itt meg tudod nézni a nyílt napokat , de még a 2007-es terv nincs meg

HUNGARORING NYÍLT NAPOK
A Hungaro az ami közelebb van hozzám.
Melyiken? A Hringen vagy az Eringen? Az Ering többször szabad és olcsóbb is.
Abban természetesen igazatok van, hogy nem a közúton kell a határon motorozni, de egy középerős tempóban, ha bemeneteleknél tartod a sávodat már elég élvezetes a dolog. Ráadásul az említett szakasz útminősége vékonyan elmegy. A Ringen minden hétvégén lehet motorozni?
Ezért utálom a Mátrát, szerintem szar hely. Az út rossz, tele van a hegy majmokkal akik Rossinak képzelik magukat....nem is szeretek oda menni.
Ha egyedül mentem akkor én sem észleltem ezt a jelenséget.
A Mátrát én is kedvelem, de ott szerintem nem érdemes hajszolni a motort, nincs bukótér. Eddig az esetek 90%-ban láttunk motoros balesetet, amikor ott motoroztunk és gyakran mentő is kellett. Sajnos halálos balesetet is láttunk már
Én is boldog új évet kívánok!

Maxi rugó-előfeszítéssel, utas és csomag nélkül még nem éreztem, hogy kóvályog a vége. Mivel az asszony nem mer felülni mögém, ezért 1-2 kivételtől eltekintve egyedül gurulok a géppel. Különben Én a szűkebb íveket szeretem, ahol a sportmotorokkal sem tudnak gyorsabban fordulni. A Mátraháza Parád közötti szakasz például nagyon bejön a gyári fazernek.