Szia GIORGI!Érdeklődnék,hogy magkaptad-e már az alsó idomot amit még tavaj rendeltél.
Szeretném én is látni,hogy-hogy néz ki,mert ha ok,akkor én is beruháznék 1-re.
Üdv.:Laci
Üdv nektek!
Jogerős vagyok Szegedről.Most léptem be,de eddig csak olvasgattam a fórumokat.
Kérésem lenne felétek.A 3454-es hozzászólásnál egy szint.Szegedi srác GIORGI egy alsó idomról írt,de elérhetőséget nem adott meg.Ismeri-e valaki közületek,vagy tudtok-e valami elérhetőséget vele kapcsolatban?Előre is kösz!Jó gurulást!
A pályázást utcai motorral még nem próbáltam, de azt gondolom magamból kiindulva, hogy a pálya és a többi motoros egy kicsit kihozza az emberből az állatot. Ilyenkor hajlamos a delikvens a megfontoltságot félre tenni és a versenyszellem átrendezi a hierarchiai sorrendet az agyadban, ahol az óvatosság alulra kerül.
Ezzel én is egyetértek. A pályán az ember nyilván nem azt szereti, hogy a sóderágyban fekszik, de jó érzés, hogy hiba esetén van kicsúszási lehetőség. A motor persze itt is összetörik, de a motorosnak nagyobb az esélye. Talán jobb a homokágyban feküdni, mint a korlátra csavarodni, bár remélem, nem kell tapasztalnom egyiket sem.
Én nem gondolom, hogy bárki is lazább a pályán, mint közúton. Inkább arról lehet szó, hogy a pályán meri feszegetni az ember a határokat, és nyilván előfordul, hogy átlépi.
A Mátrához visszatérve szerintem nem is annyira a bukótér hiánya, ami gáz, mert nem hiszem, hogy a verseny-pályán is azt szeretitek a legjobban. Mármint, hogy milyen jó felállítani róla a motort. Valóban rossz a másik motoros "majom" szembejövetele a Te sávodban, a busz - amelyik nem fér el a sávjában kanyarodás közben - és, hogy nem tudod a következő ív közepén vagy végén mi van az úton. Ugyanakkor ezek miatt szerintem óvatosabb és figyelmesebb is vagy mint a pályán. Pályázás alkalmával már több ismerősöm esett el mint a közúton. Természetesen nem jár olyan következményekkel, max. a motor sínyli meg.
Jó havi egy, maximum két alkalommal belefér, hogy az ember kellemes körülmények közepette odaverje magát a verseny-aszfalthoz, de rendszeresen nem járnék oda gyakorolni.
A Hringen is sokszor lehet menni, bár többségében hétköznapokon. A pálya nagyon jó, a társaság vegyes, egy csoportban kb 50 résztvevő mehet. Az Eringre gyakorlatilag bármikor lehet menni. Én voltam egy pár alkalommal hétvégén és max 10-15 motorossal találkoztam. Itt kisebb a bukótér és más az aszfalt, de a tempó is jóval lassabb.
Abban természetesen igazatok van, hogy nem a közúton kell a határon motorozni, de egy középerős tempóban, ha bemeneteleknél tartod a sávodat már elég élvezetes a dolog. Ráadásul az említett szakasz útminősége vékonyan elmegy. A Ringen minden hétvégén lehet motorozni?
Ha egyedül mentem akkor én sem észleltem ezt a jelenséget.
A Mátrát én is kedvelem, de ott szerintem nem érdemes hajszolni a motort, nincs bukótér. Eddig az esetek 90%-ban láttunk motoros balesetet, amikor ott motoroztunk és gyakran mentő is kellett. Sajnos halálos balesetet is láttunk már
Maxi rugó-előfeszítéssel, utas és csomag nélkül még nem éreztem, hogy kóvályog a vége. Mivel az asszony nem mer felülni mögém, ezért 1-2 kivételtől eltekintve egyedül gurulok a géppel. Különben Én a szűkebb íveket szeretem, ahol a sportmotorokkal sem tudnak gyorsabban fordulni. A Mátraháza Parád közötti szakasz például nagyon bejön a gyári fazernek.
Szeretném én is látni,hogy-hogy néz ki,mert ha ok,akkor én is beruháznék 1-re.
Üdv.:Laci
Akkor próbálom is.
az ő hozzászólására válaszolsz mert kap róla egy e-mailt
Jogerős vagyok Szegedről.Most léptem be,de eddig csak olvasgattam a fórumokat.
Kérésem lenne felétek.A 3454-es hozzászólásnál egy szint.Szegedi srác GIORGI egy alsó idomról írt,de elérhetőséget nem adott meg.Ismeri-e valaki közületek,vagy tudtok-e valami elérhetőséget vele kapcsolatban?Előre is kösz!Jó gurulást!
Én nem gondolom, hogy bárki is lazább a pályán, mint közúton. Inkább arról lehet szó, hogy a pályán meri feszegetni az ember a határokat, és nyilván előfordul, hogy átlépi.
HUNGARORING NYÍLT NAPOK
A Mátrát én is kedvelem, de ott szerintem nem érdemes hajszolni a motort, nincs bukótér. Eddig az esetek 90%-ban láttunk motoros balesetet, amikor ott motoroztunk és gyakran mentő is kellett. Sajnos halálos balesetet is láttunk már
Maxi rugó-előfeszítéssel, utas és csomag nélkül még nem éreztem, hogy kóvályog a vége. Mivel az asszony nem mer felülni mögém, ezért 1-2 kivételtől eltekintve egyedül gurulok a géppel. Különben Én a szűkebb íveket szeretem, ahol a sportmotorokkal sem tudnak gyorsabban fordulni. A Mátraháza Parád közötti szakasz például nagyon bejön a gyári fazernek.