Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

háát ő csepelen lakik anyuékkal ott voltam ma de nem sokára az enyém is kész jövő héten a tankom is kész fényezve és meg jön az összes alkatrészem azok mind szinre jönnek csak vala mi nem túldrága de jó első gumit kell még vennem + meg veszem azt a plekót amit javasoltatok szerintem az jól is néz ki meg nem is drága

Legközelebb szólj!
Hurrá ma mentem az öcsém hornetjével nagyon süti érzés volt bár csak egy rövid karikát mentem de jóó vóóót
Ha inkább angolul tudsz inkább regelj be az angol ebay-en www.ebay.co.uk akkor legalább a tudnivalókat angolul közli veled a rendszer. Utána ugyanúgy be tudsz jelentkezni a németre és licitálni. Jó ha tudod, hogy a szállítási költség általában 20Euro, illetve még egy jó tanács:
Figyeld az aukciót, nézz rá, hogy mennyin áll az utolsó perceiben és ha alacsony az ár, az utolsó percekben dobj rá amennyit megér neked és nagyobb esélyed lesz megnyerni.
Regisztrálni kell (Hallo! Einloggen oder anmelden - anmalden-re kattintasz), aztán elvileg lehet rendelni.
Csak tudnám hogy kell onnan rendelni.................
Én csak a Barum nevezetű cseh-szlovák csodára emlékszek a szoci gumikból.

A családban a "keleti vonal" az autóknál korán véget ért. Egy Moszkvics ill. (kb. 4 voltam, amikor eladták), meg később a Latvia néven futó cocialista "mikrobusz" voltak az utolsók.
Bár bátyám első két autója Lada volt.
Amúgy meg semmi baj, nem mondom el senkinek
Én is inkább a füstölt marhanyelvre esküszöm...
DE.

A német nyelvtől még a gyomrom is felfordul...
Most esik le!!! Te így kerested,hogy "Hajdenyau" ?!?
Mondd,hogy nem!
Na azért annyira nem, de nem is csúcskategória. Az elődjét Pneumantnak hívták és Trabira a legjobb guma volt a szoci kínálatból!

http://www.reifenwerk-heidenau...
Hát ha már a gugli sem találrá semmit az elég szpesöl...
Ez kérem annyira márkás guma, hogy szerintem egyszerűewn csak így sikerült a keverék
Ezt a gumit alaszkaiak fejlesztették? Robira van téli gumma, nagymotorra is gyártottak?
GSX-szel nyomtam 1-2 fokban (még szétszedés előtt persze) elöl Hajdenyau gumi van ami meleg aszfalton kúszikcsúszik, mintha taknyon mennék de a hidegen ragad, mint szar a pokróchoz! Hátra kéne valami rendes mert egy koros szétökösödött Michelin van rajt amivel meg már kis gázra is integet a gép hátulja mint a kisiskolások a buszról....
Nem lehet száguldozni még, hideg az aszfalt, de azé" 2x sikerült beleüvölteni a sisakba ma.
Valahogy úgy... Már megy összefele csak még nem jött meg minden cucc. Meg varázsolni kell rá egy gyárihoz közelítő fojtású kipurendszert különben megint beégnek a szelepek. Meg egy gumi hátra és kész. Polo Fazere meg festőnél úgyhogy rohadtul nincs mivel motorozni Még Öcsém MZ-je is ropira van szedve... Így csak a Dio marad ami jól néz ki ellenben 58 a gyakorlati végsebessége. Lehet, hogy mindjárt be is öltözöm és nyomok egy kamikazét a városban a görhokedlivel... Nem bírom tovább!
Lesz ez még így se.

Egyébként ma sem csalódtam a többkerekűekben. kb. 85% le se szarta, hogy ott vagyok, hagyott had oldjam meg (persze egymás mögé rendes sorba nem tudnak beállni...), kb. 5% figyelt, arrébb húzodott (pedig ők rendesen beálltak az előttük lévő mögé, szóval nem is kellett), kb %5 százalék figyelmetlen (...) és kb. 5% köcsög .
én most erre is irigy vagyok mert nem tudok menni vele 1métert sem
Azért annyira nem kell irigykedni, csak BP-en mentem jobbra-balra, suliztam, bankoztam. Du. a Hungárián borzalom volt, a sorok között is csak nagy üggyel-bajjal tudtunk átmenni. Tudtunk, mert egy SV1000-rel "fogocskáztunk". Innen is üdv kollega, ha olvasod!
Húúúú ember ez nagyon szét van de legalább te rakod össze és tudod hogy megvan csinálva
Igen ugyan az még márkára is ŐŐŐŐ azt hiszem nagyon irigy vagyok
Idén kevesebb idő jut motorszerelésre.