Bocsi ha félreérthető voltam használtat akarok venni, nem újat.
Az S-es jobban tetszik viszont az N-es olcsóbb és ugyanazt az élményt nyújtja gondolom.
Ki kéne próbálnom egy olyat is.
Ahogy elnéztem az árakat cirka 300eFt különbség van az új S és az új S2 között.
Ezért a zsetonért viszont ha jól olvastam, akkor kiegyensúlyozottabb menetteljesítmény, jobb fékrendszert, erőssebb lengőkart és kis "dizájn"frissítét (pl sárvédő és óra) kap a versenyző.
Ha most vennék másik motort, akkor az N-est venném és vennék rá egy kis idomot, ami nekem tetszene. Szerintem 140-150-ig teljesen motorozhatók az idom nélküli motorok is.
Igen első motor lesz.A fejidomos jobban tetszik. Csak azért kérdeztem mert találtam egy N-es verziót ami tetszik még.Viszont menni nem mentem még olyannal.gsr-t próbáltam amiről viszont a kis plexi ellenére is majdnem elvitt a szél.csak ezért merült fel a kérdés bennem.
Köszönöm a gyors válaszod.
Nyugi, az S-nek sem olyan óriási a szélvédelme. Persze attól is függ mekkora vagy...
Inkább úgy döntsd el, hogy melyik tetszik: mivel ha jól látom első nagy motorod lesz, egyébként sem kell a nagy sebességgel foglalkozni (max egyszer kihúzod), de eleve ez a motor nem a nyélgázon száguldásról szól.
sziasztok.
Lenne egy kérdésem.
Az N-es változatnál ki milyen tapasztalattal bír a szél terén?Mekkora az a sebesség ahol még el lehet viselni rajta a menetszelet illetve mennyire zavaró tényező ez?
Válaszaitokat előre is köszönöm.
Mindenki használja ki a jó időt és motorozzon amennyit csak lehet.
Én is tenném de sajna nem tudok választani melyik legyen S v N.
Nem arról van szó, bár nem túl praktikus az tény. Egyszerűen nem teccik annyira a formája, fél-fejidoma.
Az n-hez semlegesen álltam hozzá, amíg nem láttam az f-et: az nagyon szép.
Én meg azon, hogy az eladott 30.000 SH-150-ből 26000db OLASZORSZÁGBAN talált gazdára pedig náluk
fossák a gyárak a jobbnál-jobb robogókat ha kell, ha nem... Kopp.
Az S-es jobban tetszik viszont az N-es olcsóbb és ugyanazt az élményt nyújtja gondolom.
Ki kéne próbálnom egy olyat is.