Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Álltalában vagy mol vagy shell benzint kap.
Már csak a gyertyák hiányoznak, nem jött meg a rendelésem...
Kb igen. Kirándulunk. Van, hol lassabban, van, hol gyorsabban. Lényeg a biztonság, semmi kockázat.
Az jó is lenne. És mekkora sebességgel bandukolsz? Max 110? Az elég nem?
5 literrel számoltam.
én shel párti vagyok...
aztán ha túrázok annak örülök ha valahol benzinkút van :D nem nagyon szoktam válogatni...
Ez azért szomorú, hogy annak örülünk, ha a benzin 50%-a benzin
Nem rossz nem rossz! Tulajdonképen így kell nézni. Az OMV-s pedig bizti nem Ukrán. Azt rosszul szagoltad. Az összes többi MOL benya, és ahoz kevernek etanolt ízlés szerint a kutak, és a cégek változóan. Az OMV az egyetlen aki benyát hoz be ~50%-ban. A többi ott is primőr MOL etanollal vegyítve.
Kannábol tankolok általában,ha megyek a kocsiba tankolni hozok a mociba is. (utálok 30 fokban elindulás után 3 percel leöltözni újra a tankolás végett)

A MOL az a benzin amelyik minőségi hatást kelt nekem kannában-halvány sárga , jószagú!
Az OMW-s zöldes és ukrán-szagú kicsit.
A SHELL felejtős mert unszimpi a ferrari meg sumakker baromság miatt!

Ez ilyen egyszerű.................
Milyen átlagfogyival számoltad? Mert nekem full nem jön ki az enyémre! Ja és átlag sebre?
A MOL-os 10% etanolt tartalmaz alapból. Az OMV-n előfordul, hogy néha benzint is adnak. Maszek kutak eleve kilőve.
Egyébként nem rossz dolog azaz etanol, csak rá kéne állítani...
Olcsó kúton tankolsz? Mert akkor az etanolos rendesen! Tankolj MOL-on és minden okés.
A gyertyacsere egyetlen titka a : 16-os dugókulcs azzal mindet ki tudod szedni.
Én is amennyit variáltam rajta olyan egyszerű volt így kikapni. A gyertyakulcs felejtős,nem fér el.(az átlagos legalábbis.)
A légszűrő az tudom, hogy jó, mert nem rég kapott.(benga lesz akkor lehet)
Most az a kínom, hogy azokat a fránya belső gyertyákat nem tudom kikaparászni, mert a gyertyakulcsal csak az újaimat tudom eltörni.
Simsonon lévő gumiról (heidenau k55) vélemény:
"..........de sokkal nagyobb dőlésszöggel és agresszívabb gázkezeléssel, de a motor szinte meg sem mozdult. "
Te voltál! s még intettél is...
Ebben:
hali..hosszabb gurulás után nézd meg a szinét..
a korom az a többletüzemanyag.. ..
egy elkoszolodott légszürővel is változhat a gyertyakép
üdv
Nekem kétféle térdprotektorom van, az egyik neoprém, azt munkábajárásra max 30 km... Próbáltam vele többet is, de akkor már szorította a lábamat nagyon és érzéketlen lett :p
Naszóval ezeket KÍVÜL kell hordani. Az első tépőzárral csak rögzíted, a másodikkal ráerősíted.
A másik proti, amit már szintén kitárgyaltuk egyszer a krosszos, azt nadrág alatt szoktam hordani, hosszabb távon. Annak alapból 3 csatja van és nem csúszkál, mert a csizmámba megy bele a sípcsontvédős része.
Hosszabb útra protektoros motoros naci, rövidre jó a külön felrakható (nekem is az van, ilyen neoprén) Ne rakd szorosan és akkor tudsz mozogni benne. Zackynek is van ilyen neoprén meg van crossos gatya alá. Őt kérdezd melyikbe mi a jó
ezt bazd ki a kukába
vegyé protektoros nadrágot.
több alternatívát nem látok
(jahh vagy ne motorozz.:)
Térdprotektor használók!

Azoktól kérdezem, akik használnak külön vett térdprotektort.(csatosat, szíjasat, tépőzárasat)
Én amikor használom, akkor jól megszorítva hordom, ne csúszkáljon, de ekkor a farmer (vagy bármilyen nadrág) a lábamon nem tud szabadon mozogni és szűknek érzem, ezért nehezebb vele motorozni, kevésbé érezni a motort is, kevésbé lehet lábbal korrigálni vagy emelgetni azt. Erre mi az orvosság? Nadrág alatt nem próbáltam, de nem hiszem, hogy beférne.
A hosszabb utak előtt tervezek venni motoros nadrágot, de ezt sem akarom kidobni.
Te most komolyan egy majd' 3 éves hozzászólásra reagáltál?
[[11580] 2008. augusztus 28. 18:10]
Jó a gépem
Hali!
Nah elég régen írtam, az lenne a helyzet, hogy kezdtem úgy érzékelni, hogy ideje lenne gyertyát cserélni, az volt még benne, amivel vettem, amúgy már nagyon gányul néz ki, rozsdál a kerámia szigetelés alatt..., de ez a legkisebb gond.
Mert összeségében nem tűnök olyan rossznak, csak az bassza kicsit az agyam, hogy kormos, most ebből arra következtetek, hogy tökéletlen az égés, vagy olajat kap fel valahol a dugó..., most valósan parázok, vagy esetleg már a gyertya nincs a helyzet magaslatán és ennyi?
A kipufgáz tök természetes színű nem kormol meg semmi, a hangjával sincs semmi gond, csak úgy poénból nem akarom szétborítattni a blokkot.
Krisztian,

én becsüllek!

b