A biztonság tudat a legnagyobb baj. Azthiszed mindent megold, elaltat. A statisztika szerint is azonos mennyiségű autósra vetítve több a baleset, hiába több a biztonsági felszerelés. Elainte esik, aztán még több is lesz egy egy újdonság rendszeresítése után. Gyúrj inkább agyra.
Zacky most az endúrós (BMW-s) korszakát éli
Volt már nála R6, Hayabusa, VZR1800 Intruder, MT-01 és most ez van soron Azon kívül crossozni is akar a közeli erdőbe. Csak hát ugye fel kéne nőni az álmokhoz, mert az 160 nem ezt a kategóriát erősíti. De már erre is van megoldása, és nem a motort kell átalakítani
ABS-t csak favorizálni és ajánlani tudom. Akármikor történhet olyan dolog, amikor nem azon múlik a baleset, hogy mennyire vagy ügyes és tapasztalt. Ha jobbak a motorod képességei, nagyobb esélyed van!
Motorozási képességeim: nem hinném, hogy én vagyok a rossi, de igyekszek mindig a legnagyobb biztonságban eljutni A pontból B-be.
Az ABS meglétének tudata megnyugtatással töltene el.
Nem akarom leírni, mert kiröhögtök, de mindent át lehet alakítani. Valamit nyilván fel kell áldozni de én csak akkor megyek földes úton, amikor lekanyarodok az aszfaltról, hogy elérjem a házam.
Igen-igen, az ültetésre gondolok (most röhögjetek). A GS Adventure ülésmagassága 89 cm. Extra alacsony üléssel le lehet vinni 81 cm-re, és Wilbers szettel még 4-8 cm-t lehet leszedni a rugóútból. Ami alapból 22 cm-s. Tehát ültetéssel együtt is lesz egy hasonlóan viselkedésű UTCAI motor, aminek küllősek a kerekei (jobban bírják abszurdisztáni utakat) és 33 literes tankja van.
XT1200Z, 84cm-s ülésmagasság, alacsony üléssel 3,5-et lehet leszedni (keskenyebb is nemcsak alacsonyabb) és kutyacsonttal még 3,5-öt, VAGY Wilbers/hyperpro rugószettel (elöl-hátul) 4 cm-t. Alap rugóút hossza 19 cm elöl-hátul. Felütni biztos nem fog, mert bár alapból progresszív tekercselésű, de ezekben több az ív :D
Tetszik még az R1200R, amit szintén szél és esővédetté lehet tenni, bukócsövestül, s bár nem fog jól kinézni, legalább kissebb a tankja és kezelhetőbb is mint a fenti kettő (talán).
Ezek voltak a kardános motorok.
Az új ducati multistrada iszonyat jó motornak tűnik, de kicsi a tankja ... és olasz. Majd 4 év múlva eldől, hogy mennyire megbízható konstrukció.
Egyhengeres endurokról mi a vélemény? Azonkívül, hogy mind magas? XT660Z Ténéré, KTM 690 Enduro?
Na ez eddig az ABS nélkül XJ900. Kézvédő? Most viccelsz? Endúrót csak létrásat lelsz. Crossrunner 1200 nem fog bejönni, mert aluvázas lesz... minek ABS? Nem tudsz motort kezelni? A motorral nem megállni kell, hanem menni, elférni.
Nem tudom. esküszöm, tökéletes motor nincs. Vagy mi nem vagyunk azok, hogy azt hisszük, mindenhez más gép kell. Ha üthető vasat keresel, vegyél régi szart, de ne keress rajta ABS-t, stbt. A BMW nem erről szól aminek hiszed. Az státusz. Semmi más.
Néha én is merengek endúrókon. Jó dolog, de a 10! literes fogyasztás kiakaszt.NEM TUDOD MENNYIRE JÓ A FAZER!
Sok mindenki állít sok mindent. Tény, hogy gondozni kell megfelelően 40.000 km-enként és ennyi. Kenni amit kenni kell. Lehet, hogy olcsóbb, de egy kiadós eső/sarazás/-5 fok hó után a GS-ről levereted a dzsuvát, s mész tovább, a láncot pedig ... nos mindenki tudja mennyi idő rendesen ki/letakarítani beolajozni, stb.
Most jön ki az új DL suzuki ... (nem mintha vennék) de kíváncsi vagyok. A varadero utódja Hondáéknál Crosstourer, ez tutti kardános lesz. Kíváncsian várom.
Egyébként pedig a GS nekem túl magas... mindenhogy túl magas. Ellenben még meg kell néznem egy XT1200Z-t.
pont ezek miatt fogom megvenni a varaderómat :)
nem kardános de nem para.
Állítólag a BMW GS-en a kardánhalytás úgy 100.000-t megy el és csere. ami drábább ha kiszámolod mint varaderora venni 30 ezrenként lánc szettet.
Kellene egy olyan kétkerekű, amit nem sajnálok esőbe, lehessen felcsövezni rendesen, hogy ha eltaknyolok ne keljen amiatt is aggódnom, hogy sérült az alumínium váz... jobb a szélvédelme, van rajta használható kézvédő, esetleg tuti biztosan elbírja a markolatfűtést. ABS-esnek kellene lennie. No és persze az se hátrány ha kardános. Nem szeretem a láncot illetve annak ápolását. Vagy ha mégis láncos, legyen filléres tétel, hogy ha évente újat kell vennem akkor is lesz*rj*m...
Na most engem kövezzetek meg.
Volt már nála R6, Hayabusa, VZR1800 Intruder, MT-01 és most ez van soron Azon kívül crossozni is akar a közeli erdőbe. Csak hát ugye fel kéne nőni az álmokhoz, mert az 160 nem ezt a kategóriát erősíti. De már erre is van megoldása, és nem a motort kell átalakítani
Az ABS meglétének tudata megnyugtatással töltene el.
Igen-igen, az ültetésre gondolok (most röhögjetek). A GS Adventure ülésmagassága 89 cm. Extra alacsony üléssel le lehet vinni 81 cm-re, és Wilbers szettel még 4-8 cm-t lehet leszedni a rugóútból. Ami alapból 22 cm-s. Tehát ültetéssel együtt is lesz egy hasonlóan viselkedésű UTCAI motor, aminek küllősek a kerekei (jobban bírják abszurdisztáni utakat) és 33 literes tankja van.
XT1200Z, 84cm-s ülésmagasság, alacsony üléssel 3,5-et lehet leszedni (keskenyebb is nemcsak alacsonyabb) és kutyacsonttal még 3,5-öt, VAGY Wilbers/hyperpro rugószettel (elöl-hátul) 4 cm-t. Alap rugóút hossza 19 cm elöl-hátul. Felütni biztos nem fog, mert bár alapból progresszív tekercselésű, de ezekben több az ív :D
Tetszik még az R1200R, amit szintén szél és esővédetté lehet tenni, bukócsövestül, s bár nem fog jól kinézni, legalább kissebb a tankja és kezelhetőbb is mint a fenti kettő (talán).
Ezek voltak a kardános motorok.
Az új ducati multistrada iszonyat jó motornak tűnik, de kicsi a tankja ... és olasz. Majd 4 év múlva eldől, hogy mennyire megbízható konstrukció.
Egyhengeres endurokról mi a vélemény? Azonkívül, hogy mind magas? XT660Z Ténéré, KTM 690 Enduro?
meg hát ugye jogsi nélkül nem nagyon akarok
Nem tudom. esküszöm, tökéletes motor nincs. Vagy mi nem vagyunk azok, hogy azt hisszük, mindenhez más gép kell. Ha üthető vasat keresel, vegyél régi szart, de ne keress rajta ABS-t, stbt. A BMW nem erről szól aminek hiszed. Az státusz. Semmi más.
Néha én is merengek endúrókon. Jó dolog, de a 10! literes fogyasztás kiakaszt.NEM TUDOD MENNYIRE JÓ A FAZER!
hogy jobban érezd magad: idén 600km-t motoroztam a "kész" géppel...szóval
Most jön ki az új DL suzuki ... (nem mintha vennék) de kíváncsi vagyok. A varadero utódja Hondáéknál Crosstourer, ez tutti kardános lesz. Kíváncsian várom.
Egyébként pedig a GS nekem túl magas... mindenhogy túl magas. Ellenben még meg kell néznem egy XT1200Z-t.
mikor mész az asszony után?
csak 2hetente járok haza,valamiből meg kell élnem nekem is
nem kardános de nem para.
Állítólag a BMW GS-en a kardánhalytás úgy 100.000-t megy el és csere. ami drábább ha kiszámolod mint varaderora venni 30 ezrenként lánc szettet.
Na most engem kövezzetek meg.