Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem volt drága
kb 80%-os 6ezer.
Hali!

sport attackot mennyiért sikerült beszerezni
koszi koszi a megadott linken rakerestem az fz6 ra es az en r6omra es mindkettohoz ugyanazt hozza le szoval majdnem 100 hogy a gyari tarcsak is felcserelhatoek es igy jo lesz a kiszemelt tarcsa
Miért nézelődsz? Az elérhető legjobbon ülsz. Más vonal érdekel? Endúró? Bazi magasak. Mind. Nem ok nélkül.
A méret a lényeg. Külső, belső, lyukkör, csavar átmérő. Ha pofára jó akkor vedd meg. Az XJ 600-é pl. egyezik az FZS 1000-el.. Besz@rás nem?
Csak hogy tudd: A nyereg alatti kipufogó egyik hátránya, hogy felfüstöli az utast rendesen. A másik, hogy melengeti az ülést. Na most ezért megköveznek.
A minap tettem fel a szarrá kopott road attack helyett egy sport attack-ot. kurva kíváncsi leszek a differenciára. vagy tudja valaki?
Hali,

Itt nézz körül!
http://www.bikeparts.hu/index....
Valaki esetleg nem tudja hogy az injektoros fz6 elso fektarcsai jok e az en 2003 as r6omra mert azt tudnek jo arban szerezni nemetorszagbol csak nem merem megvenni amig nem biztos mert sok helyen utana olvastam es valahol azt mondjak jo valahol h nem
Sziasztok!

Hátha megtetszik valakinek!

Eladó FZS 600

Idei műszaki vizsga, most volt szelepállítás,szinkron, első teleszkópolaj cser, 2 vadi új Conti sport attack.
Igazából a karbi még nem is lenne kizáró ok, de a 2004-estől az a duplának látszó kipuff... Az számomra nagyon gyönyörű...
Hivj fel:06308480663!
Nagyon f@sza géped van! Csak barátunk Charex kizárta a porlsztókat. Pedig ha tudná mit hagy ki egy FZS 600-al!
Üdv!

FZS600 Fazer.
Nekem 4,5 - 4,8 l/100 km. Persze ki meddig játszik a kúton a töltőpisztollyal. ( soha nem lehet egyformára tankolni.)
Többnyire 1 személlyel megyek, ritka a 2 személy.
196 cm magasságomhoz egy szerintem nem gyári plexim van, de ez is épp elég.
5-6k elváltok, ha elgurul a gyógyszer akkor 7-8-9k. Ez a ritkább eset.
Szépen proszkálni lehet vele. 6-ba 100 km/h 5000 fordulat, 120 km/h 6000 Fordulat utazóba teljesen megfelelő.

Nekem tetszik, bár az első gépem, de így 7000 km távlatában már kezdem megismerni... :)
Ennek hatására el is felejtettem azonnali jelleggel az F650GS-ek nézegetését...
Köszi az infót.
Csak nehogy meglepődjetek amikor a pici occó kínai betör a piacra egy mindenevő kompaktmotoros gőzbicajjal/taligával! Csak meg ne lássák ezt a videót, mert szériában fogják nyomatni. A környezetnek meg annyi lesz. Aztán "...ne vágj ki minden fát..." símán megcsinálható gáz, olaj, és zénhidrogén, és metán, és bután... és, és, és csak figyeljetek!
Rotax 4 szelepes, száraz karteles, külön olaj tartály, injektor. Mint az Aprilia, ami 5 szelepes. Fura konstrukció, darabokból eszkábált váz. Egy ismerősömnek meglazult a Natural kapcsolója, és nem lehetett attól kezdve 1-2 váltani. Kitámasztott. Szegény szétszedte a blokkot. 2x, mert a kuplung kosár csavarjait elfelejtette visszarakni. Mondjuk ez nem tipushiba egyik se, de a motor NEM BMW. Csak Rotax, meg Aprilia. Egy halom pénz, vélt minőségért.

Ez az én szubjektív véleményem. Elnézést, ha valaki nem ért velem eggyet, de kimondtam. Doky-tól külön elnézést kérek , és még ettől jó motornak vélem a BMW-t de nekem nem jött eddig be egy se. (Autót se vennék Németet, vagy nyugatit, és USA-t főleg nem)
Tényleg nem ismerem. De az F650-ek amiket én látok viszonylag régiek és elég jól mennek. Nem tudom mennyire szervizigényesek s mennyire nehéz szerelni őket. 1 henger, 50 körüli lóerő, relatíve sok nm. túrázásra ideális. Ja igen és ABS-es. Már alig várom az időt, amikor kötelező lesz minden kétkerekűre is.
ez elég szarul néz ki ...
Hozzá kell tenni, hogy Berber jelenleg a Fazer fórum ügyeletes motordoktorja, ért hozzá (úgy vettem észre).
Azt valljuk be, hogy fórumon bárki okoskodhat és nem tudhatjuk van-e a dumája mögött tartalom, de akik most megszólaltak, többségük tudja mit beszél. Ők azok, akik évek óta itt lógnak a fórumon.

Plexi; Én 180 cm magas vagyok és egyenes üléssel (persze kicsit ferde a hátam) pont az állkapcsomra tereli a szelet. Ha valaki alacsonyabb, azt jobban védi. Igaz, már másik plexim van (Puig Racing) kicsiben más, másképp tereli a szelet, de méreteiben nagyo hasonló a gyárihoz, 150-es aktív tempóban nem szaggatott le a motorról (országúton, nem pályán).
Csak lehet, hogy leállítja a spermiogenesised...
És még a bogarak ellen is véd a füst!
Tudom, hogy jobb a kenés magasabb fordulaton, de attól még feleslegesnek tartom pörgetni, ha nem muszáj.

Csak japán motor, esetleg bmw, de azok meg nem tetszenek.(ami meg igen marha drága) Nem a lökettérfogattal vannak bajaim (1000, 1200...) hanem, ahogy kinéznek. Burkolt legyen alapból. Utólagos plexizés szart se ér...

Hondák azért nincsenek a palettán, mert ami tetszik az nincs plexis verzióban. VFR meg tetszene, de marha nehezek. Suzukikat meg fenntartással kezelem. Valamiért nem jönnek be és rossz érzésem van velük kapcsolatban... így jártam Marad a Yamaha.

vontod, az kell nekem!

Berber, szeretem a kawát, de nincs olyan gépe elérhető áron, amire nyugodtan adnék ki pénzt. Épp azért kell alkatrész, mert 5-10 év múlva lesz rajta mint csinálni... Nagyon sok meló tud lenni egy jó állapotú 4-5 éves géppel is.

FZ6S plexije meddig fogja jól a szelet?

Köszönöm az elgondolkodtató hozzámszólásokat!
grZack! Ne ajánlgasd a Pegát, F650-et fehér embernek! Nem ismered! Jó... elléggé nem.