Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kedves FZ6 tulajdonosok! Kérem világosítsatok fel!
A képen jelölt "szürke izékről" szeretném megtudni, hogy csavarok-e, esetleg szegecsek-e. Azt kéne tudnom, hogy a középső platni részt el tudom-e választani a két oldalsó tartókonzoltól. Ez elvileg egy FZ6 gyári doboztartó, amit dobozzal együtt szeretnék megvenni, de ehhez a platni részt fel kéne aplikálni a gépemre. Ehhez viszont meg kell csonkítani.
De ha azok csavarok, akkor minden ok.
Köszi a segítséget!
Pocak pajtás ne szóljál be
Ákos 21 őt még pelenkázni kell
Ez az oldal hülye,egyébként meg nem magyarázom
Jézusom már nagyon hiányzik nekem,régen láttam
Két libát? Deja vu
ma láttam Jézusomat, két libát oktatott, de majdnem ledudáltam őket
Múltkor is 21 éves voltál? [003] Mióta nincs jogsid, de motorod pedig igen?
Látom figyelsz
jogsidat ugy se vehetik el
Ma 186km/h körül gurultam B.gyarmat felé,és láttam hogy a mellékúton zsaruk állnak...épp akkor pakoltak vissza az autóba
Persze nem lassítottam.....bunkómotorosssss
gyorshajtás,,,,
Azt, hogy van egy ugyan olyan motorom, mint a tiéd, bűnözök vele, aztán meg bemondom a te rendszámodat. Gondolom valami ilyesmi. Amúgy én nem takartam ki, csak nem élnek vele vissza,
Most, hogy töltöttem fel képeket elgondolkodtam, hogy miért takarják/takarjátok ki a rendszámot, mit lehet megelőzni vele?
Felet nem fogsz kapni. A gyárból rendelni baszott drága. Javaslom a ricsi vagy a sugomotor bontót. Épp most bontottak 2005-ös (asszem) FZ6-ot!

Amúgy ingyen adták, hogy törött vázat/vázas motort vettél?
Sziasztok!
Bevásároltam...
Vettem egy hegesztett vázas FZ6-ost.. és a hegesztés engedett (eltört).
A kérdésem, hogy hol tudnék venni egy alcsi vázat, ill. annak bal oldalát.
Motoroddal motorokat tesztvezetni.
Ótóóó vagy motor?
Gyere el velem és egy haverommal Győrbe BMW-ket tesztvezetni...
Holnap motorolhatnánk
Én is adósságba verem magam a luxus extrák miatt: benzin.
Nekem a "C" megoldás a legszimpatikusabb. Csak akkor megint rá kell költeni egy kis pénzt :D:D:D
Mégpedig azért, hogy még jobb legyen.
Szia!

a. Szerintem a legolcsóbban úgy jösz ki, ha elcseréled a motorod egy (jobbra) fz6s abs-re. Úgy tervezték, hogy esőben is lehessen használni :) Azt a száz méter földutat is kibírja, ha nem nyúlsz a futóműhöz.
Lesz szélvédelme és raksz rá kézvédőt. Plusz beszerzel egy vastagabb kesztyűt télire. Babulut megkéred, hogy néha-néha fújjon rá egy kis láncsprayt (24,3 mp alatt megvan). A váz sérülése miatt pedig ne aggódj, mert ha akkorát tanyálsz, hogy törik a váz, akkor azt más motoron is meg kell fizetni.

b. Veszel egy szutykot, aminek a szerelésére még sok időt rászánsz. Olcsóbb lesz a vázjavítás, viszont ugyanúgy fájni fog az esés.

c. Megpróbálod értékelni azt a jót, ami van
Zack, kurvarobogó kell neked!
Városi terepjáró? Megértelek! Nekem is hasonló dilim van amióta a kis Pegával végig keveregtem párszor a Velencei hegységet. Nagyon élvezetes, és nagyon nagy szebedság földutakon rohangálni. Én spec. jobb helyzetben vagyok, mert a 180 néhány gépre lazán elég. (Varadero is) Viszont én sem tudom mi a nyavaját kéne alkalmazni. A 650-es Pega, Canyon, BMW jó lenne, ha nem lenne annyira szervízigényes. KTM, DRZ és crossos társai fő hibája, hogy a design elemeket az első bokros leszeggatja! Nem lenne rossz 2 henger, esetleg V2, a monokultúra nagyon brutál. Transalp elhízott, a KLE sem az igazi. Terepre a 160-180 kiló az optimális. Inkább kevesebb. Ezzel az összes 800+ kilőve. Én sem tudom mi kéne ám.

Ha nem terepezel egyszer próbáld ki a VFR800 Crossrunnert, bár az is dög nehéz.