Kedves FZ6 tulajdonosok! Kérem világosítsatok fel!
A képen jelölt "szürke izékről" szeretném megtudni, hogy csavarok-e, esetleg szegecsek-e. Azt kéne tudnom, hogy a középső platni részt el tudom-e választani a két oldalsó tartókonzoltól. Ez elvileg egy FZ6 gyári doboztartó, amit dobozzal együtt szeretnék megvenni, de ehhez a platni részt fel kéne aplikálni a gépemre. Ehhez viszont meg kell csonkítani.
De ha azok csavarok, akkor minden ok.
Köszi a segítséget!
Ma 186km/h körül gurultam B.gyarmat felé,és láttam hogy a mellékúton zsaruk állnak...épp akkor pakoltak vissza az autóba
Persze nem lassítottam.....bunkómotorosssss
Azt, hogy van egy ugyan olyan motorom, mint a tiéd, bűnözök vele, aztán meg bemondom a te rendszámodat. Gondolom valami ilyesmi. Amúgy én nem takartam ki, csak nem élnek vele vissza,
Sziasztok!
Bevásároltam...
Vettem egy hegesztett vázas FZ6-ost.. és a hegesztés engedett (eltört).
A kérdésem, hogy hol tudnék venni egy alcsi vázat, ill. annak bal oldalát.
a. Szerintem a legolcsóbban úgy jösz ki, ha elcseréled a motorod egy (jobbra) fz6s abs-re. Úgy tervezték, hogy esőben is lehessen használni :) Azt a száz méter földutat is kibírja, ha nem nyúlsz a futóműhöz.
Lesz szélvédelme és raksz rá kézvédőt. Plusz beszerzel egy vastagabb kesztyűt télire. Babulut megkéred, hogy néha-néha fújjon rá egy kis láncsprayt (24,3 mp alatt megvan). A váz sérülése miatt pedig ne aggódj, mert ha akkorát tanyálsz, hogy törik a váz, akkor azt más motoron is meg kell fizetni.
b. Veszel egy szutykot, aminek a szerelésére még sok időt rászánsz. Olcsóbb lesz a vázjavítás, viszont ugyanúgy fájni fog az esés.
Városi terepjáró? Megértelek! Nekem is hasonló dilim van amióta a kis Pegával végig keveregtem párszor a Velencei hegységet. Nagyon élvezetes, és nagyon nagy szebedság földutakon rohangálni. Én spec. jobb helyzetben vagyok, mert a 180 néhány gépre lazán elég. (Varadero is) Viszont én sem tudom mi a nyavaját kéne alkalmazni. A 650-es Pega, Canyon, BMW jó lenne, ha nem lenne annyira szervízigényes. KTM, DRZ és crossos társai fő hibája, hogy a design elemeket az első bokros leszeggatja! Nem lenne rossz 2 henger, esetleg V2, a monokultúra nagyon brutál. Transalp elhízott, a KLE sem az igazi. Terepre a 160-180 kiló az optimális. Inkább kevesebb. Ezzel az összes 800+ kilőve. Én sem tudom mi kéne ám.
Ha nem terepezel egyszer próbáld ki a VFR800 Crossrunnert, bár az is dög nehéz.
A képen jelölt "szürke izékről" szeretném megtudni, hogy csavarok-e, esetleg szegecsek-e. Azt kéne tudnom, hogy a középső platni részt el tudom-e választani a két oldalsó tartókonzoltól. Ez elvileg egy FZ6 gyári doboztartó, amit dobozzal együtt szeretnék megvenni, de ehhez a platni részt fel kéne aplikálni a gépemre. Ehhez viszont meg kell csonkítani.
De ha azok csavarok, akkor minden ok.
Köszi a segítséget!