Ide meg épp most ért a vihar. Meg is áztam motoron.
A kérdés: ha teljesen nyílt a kipufogó rendszer, -Leo sportdobok dB-Killer- nélkül jelentenek akármilyen veszélyt a gépre? Mert mindenféle állítgatás nélkül, dB-Killerrel a gyertyák nagyon szépek voltak, őzbarnák, de tompító nélkül pl. az alapjárat sokkal egyenletlenebb, több levegőt szív be, stb.
Köszi.
Itt szép idő van, süt a nap, 30 fok!
Nem titkos csak el kell caplassak a wifi vételi helyig, mert sajna nincs a száláson net
Az én darazsam keveset esz, cserébe nem egy erőmű
Csak a Yamaha nevében beszélj! Láttam már 600-as nem is öreg Hornetet reggelente tologatni! Ráadásul az ette a csoportrból a legtöbbet! Nem volt etap amit miatta be tudtunk volna fejezni a tervezett kútnál.
Én is azt irtam ,hogy mindkettő jó,s élvezetesen lehet motorozni velük...Talán ami a kényelmi dolog,a mindig pontos preciz hideginditás a befecskendezős motorok mellett szól....
engem az érdekelt hogy 300-500 km motorozás után viszonylag jó szájizzel szálljunk le a motorrol...Ezért a kényelemért adtam pár lóerőt és nem bántam meg...(hayabusáról-fazerre ültünk) Mindig 2 személlyel turázgatunk és erre ez alkalmasabb még ha éppen ez most karburátoros is... .. Jó és kész
Nekem fzs 1000 van.
két személyel normál használattal 5 liter alatt is mértem 2 személyel...persze országuton..90-130 között..Ezt a hayabusával mondjuk 6 literrel lehetett teljesiteni..
azul jól szól!
Annyit tennék hozzá, hogy ha egy 5 éves gyári akksi kifexik, ott a mociban valami leszívja a delejt. A jó akksi mindíg töltött. Nekem teherautóban 2003-as akksi dolgozik! Alacsony gondozás igényű csak, és nem mentes. Amit Te néztél az val.szeg. a "GEL" akku, aminek az élettartama 2x hosszabb is lehet mint egy gondozásmentes megfelelő körülmények között. Yuasat találsz ~18 eFt-ért is. link
Erre a posztra komoly választ szeretnék adni.
Egy biztos. A katalizátor sem változtatja a Co-t Vízzé, sem lényeges összetételbeli változást nem okoz. Az egyes káros alkotóelem részek arányát változtatja meg, azt is százalékosan (A % százaléka!) Mindemellett további karcinogén nehézfémek kerülnek bele magából a katalizátorból pl.:Platina, Ródium (Olom helyett Platina. Klassz mi?)
Egy lista a katalizátor előtti gáz térből:
- N2 (nitrogén) 78%
- CO2 (szén-dioxid) 10%
- H2O (vízgőz) 7%
- O2 (oxigén) és nemesgázok 1%
- H2 (hidrogén) 0,05%
- CO (szén-monoxid) 3%
- NOx (nitrogén-oxidok) 0,1%
- SO2 (kén-dioxid) 0,01%
- részecskék: 0,005%
- HC (szénhidrogének) 0,03-0,04%
a katalizátor utáni mindíg az adott EURO I,II,III emissziós előírás szerint módosul.
Ezekből az összetevőkből a CO, HC és NOx arányának módosítása a katalizátor feladata. A PM a részecskeszűrőé.
Forrás: linklink
A lényeg: Ha az elfogyasztott üa. mennyiséget nem csökkentjük, a kibocsátás sem változik lényegesen, csupán összetétele modosul sajnos nem jelentős mértékben, ráadásul nő is a katalizátor ellenállására fordított plussz teljesítmény miatt.
Olvasd át még egyszer, mert NEM azt írtam, hogy nem jó a katalizátor, hanem azt, hogy nem oldja meg a valós problémát!
No!
A Yuasa drága. Vegyél Bannert, az is jó. Talán a Motobat a legolcsóbb, de ha sokat rohangálsz Pesten a belvárosban és sokat indítózol, akkor már kellhet egy jobb minőség.
Új vagyok még a motorozásban és egy kérdésem volna felétek.
Van egy 2006-os FZ6S motorom, amiben még gyári akkumulátor van. Két nap után nem akart beindulni, csak tolásra.
nézegettem az aksikat de 48-ért lűttam olyasmit ami nekem van.
Ez létezik, hogy ilyen k...va drága lenne bele egy aksi?
Mondtam. Egyéni vélemény. Valószínűleg nem sokan értenek velem egyet. Természetesen nekem is volt ABS-es autóm több is, kb. 12 éven át. 3x szolt bele a fékezésbe. 1x jól esett, bár semmi baj nem történt volna. 1x nagyon megzavart és ki is feküdt, újra kellett indítani. A 3. alkalommal azt csinált amit akart, akkoris totálkár lett. 100m-en bellül kihajtottak elém, miután kb. 20 másodpercig vártak rám, hogy odaérjek! Nem bízom senkiben, és semmiben.
Nem kerülök helyzetbe, és nem kell vészfékezni. Eddig sikerült, de nem hiszem, hogy egy kütyü megmenthet, és ezért nem bízom rá az életem, mert ami elromolhat az el is romlik.
Köszonom a segítséget az akkumulátor kérdésemre.
Még egy valamit kérdeznék......
az gyári aksim 12V 10A-es, és a 12V 12A-est ajánlották!
Ez jó?