Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Annó én is a narancs mellett voksoltam 2 dolog miatt: mert egyedi és kevés van belőle, mert a fehér már S2-es és az akkor még kva drága volt
A fehér után
majdnem a legszebb, a narancssárga után
Szerintem is,talán ebben a szinben a legszebb..
nagyon szép a színe, ahányszor megnézem
most volt somogybabod nem voltál kint
Zsóti mondta, hogy ilyen, én nem tom. Szivacsnak szivacs, nem zselé, de nem tom milyen....
ja tényleg. Aszittem zselés, mert nem jegyzi meg a formát... csak szimplán kényelmes. Ennyi.
Az súlyos következményekkel járna
és ha elfelejti az emlékezetét
Csinálod a Zsoltinak a bótot
Jah a te ülésed nem zselés, hanem emlékező habos vázz
Az enyémet is ő csinálta és Josét is
De még jónak tűnik a somoto is, de a tommotot el kell felejteni. 100 ezerért egy ülés? Annyival nem tud az többet...
szóval ezt benézted, ő nem ez a fajta
577es úton hegynek le egykerékkel tolta de még az övéké a motor, úgy említette régebben,,,
ahh köszi, www.motorkarpit.hu
Hátulját lehúzatni? Mire gondolsz?
Jaja, ez egy itteni srácé. Már egy 2005-ös R6-osa van. Már a fordított villás, de még nem az R6R
ha jol tudom ez a motor egy itteni srácé volt, és nem gyengén motorozott...
én fzs1000et vennék, kényelem, szélvédelem, nyomaték,
hali ! azt szeretném megkérdezni ,hogy egy lánckerékről mennyire lehet ránézésre megállapítani ,hogy mennyi lehet benne?
Csak azért kérdezem ,mert a szervizes srác azt mondta a láncomra ,hogy nemrég cserélhették ,viszont nem cserélték vele a fogaskereket(legalábbis a hátsót -mivel csak azt látta)Ha lefényképezem saccolgattok egyet ,hogy mennyire érett a cserére ?
köszönöm..
Szép a motorod,hol csináltattad az ülésed?A hátulját nem próbáltad lehúzatni?
Szia!Tudom,hogy nem "s" modell de hátha megtetszik...:-)
Én próbálok objektív maradni. NINCS semmi bajom a Hondákkal, sőt a Kawákkal, és a Suzukikkal sem. A BMW-ket is próbálom szeretni, de eddig egy se jött be igazán. Vannak jó és jobb gépek. Minél többön próbálok ülni, hogy legyen összevetési alapom. Ha valamit hallok, mérlegelem, és a háttérben húzódó miértet keresem. Egy eladó szerintem tudja hogy mire mit visznek jellegzetesen egy gépre. Nem vitázok vele. A Fazerral mindössze 15 ekm tapasztalatom van, az kevés. A gép is fiatal a maga 50 ekm-ével, tehát a bajokra még várni kell. Nincs róla véleményem, max, hogy eddig jó. Zajai persze vannak, de ettől még nem kell temetni/szétszedegetni.
XJ. Nem a kuplungja a rosz, hanem a kihúzója zörög. Tudta a "'bajt" orvosolni? NEM. Hangos motor. 25 éves konstrukció. Vagy több? Mikor éri meg egy mai injektoros a 25 évet és a több száz ekm-et? 25 év mulva. Akkor majd monthatjuk, hogy kiváló konstrukció. Tudom nem is erre készülnek.
Amit Te úgy hallasz, hogy minden fesz.szab. rossz, az eredetiben úgy hangzik: Jellemzően a fesz.szab rossz. Más NEM jellemző annyira! Emlitsek egy Apriliát mi minden romlik el rajta időegység alatt? Ugye ne. És az is motor, és szeretik emberek.
VFRem volt gyári fesszab volt benne (amit ha jól tudom nem a Honda gyárt ..) és nem volt semmi baja! Lehet csak én vagyok ilyen mákos hogy a Hondáim mind tökéletesek voltak

Az hogy más mit mond engem sosem érdekelt én csak azt hiszem el amit látok tapasztalok! Pl a Castrol olaj is szar meg hamisítják az én Power 1es olajaimmal meg sosem volt gond. Érdekes....

Fazer.. nem kell sokat gondolkodnom de az én 2db Fazeremen a karbinál egy kis gumi "cső" el volt repedve és ahányat láttam minden. De ez nem típushiba szerintem sem elvégre semmi gond ha ott levegőt, vizet, port akármit beszív a motor a repedéseken

XJ.. hát nem tudom.. még dolgom nem volt vele.. de a kuplungkosárra elég sokan panaszkodtak.. de erről véleményem nincs nekem nem volt nem is ültem olyanon szal....

de azért vágod hogy a 3ból egybe alapból bele tudok kötni ha van itt XJ tulaj akkor ő meg a másikba..

boncteremben két XJről olvastam...
"egy picit lóg a kuplungkosár (sajna ezeknél típushiba) ezért ezt a télen orvosolni fogom. Mindenkinek ajánlom ezt a motort, aki nem 300al szeretne száguldozni"

Yamahás a többi márkán Hondás szintén a többin talál hibát úgylátszik
Bocsi, sorolom VFR!, Transalp, CBR, általában amiknek ülés alatt van. Nem csak a saját véleményem. Trojákkal beszélgettünk erről. Három gép volt aminek nem tudott típushibát mondani: Afrika twin, XJ és Fazer. Elromolhatnak, de nincs jellegzetes hibájuk egy 100-200 ekm alatt. Apropó szeretem a Hondákat! Nem sokon múlt hogy nem VFR-em, esetleg CBF-em, vagy Hornetem lett! Ma meg beleszerettem a Varaderóba! Tuti jó gépek, (Mondjuk szerelni annyira nem, bár ebből a szempontból a Yamaha már lealacsonyodott arra szintre) és naná, hogy vannak sokkal, sokkal pocsékabb masinák.
az injektoros tényleg drága de az az előttiek elég jóáron vannak...

sőt? sztem elég kényelmes.. én 850km mentem vele utassal és cuccokkal és bizony nem tűnt annyinak.. egyedül meg meg se éreztem volna.. szélvédelme viszont nincs... ez az egy a hátránya.. plexi kell vagy akármi mert gyárilag nincs védelem.. felfújódsz mint a vitorla..