Lehet én vagyok a hülye, de 2 literes fogyasztás felett nem is foglalkoznék ilyen robikkal. Hamár motornak nem nevezhető, legalább olcsóból fentartható legyen. Ja és minimum 4T.
Na ma elmentem Győrbe a BMW-hez F800R-t tesztvezetni. Kis összehasonlítás a részemről. A hangja nagyon jó volt az akrának köszönhetően. A több nyomaték 6000-ig érződött, ott kezdett elfogyni. 2000-es fordulatszám alatt rángatott de durván. Hasonlóan hasalós üléspozíció, lényegesen kényelmesebb ülésen, ami szűkebb is. (Közel simán leért a lábam a 80cm-s ülésről.) A lábtartók magasabban voltak, mint az FZ6-on. 5 litert fogyasztott. A kormánya szélesebb, könnyebben dönthető és nagyon érzékeny. Az első futóműve kemény/pattogós, de úgy éreztem, mintha a nyomócsillapítás kevés lenne (nagyot bólint lassuláskor), a hátulja pedig - igaz, hogy a legpuhábbra volt állítva - szintén pattogott (és kevés lenne a húzócsillapítás). A féke SOKKAL jobb, mint az FZ-nek fém fékcsővel is (azé alapból fémhálós). ABS-t nem tudtam működésre bírni, pedig volt, hogy próbálkoztam... 100-nál forog 4000-et, 130-nál 5200 körül. A gázt nagyon könnyen veszi, kuplungja vaj puha, s egyszer sikerült 2-es és 3-as között megtalálnom az üreset. Nekem a szelet elég jól elterelte a kisplexi is. Magasabbak több szelet kapnak. Ha most kellene motort vennem 2 évvel ezelőtti tapasztalatommal, mindent összevetve még mindig FZ-t vennék. Ami miatt esetleg kéne az az ABS és a markolatfűtés, s hogy nem szalad belőle túl sok.
ez hol található krisztián ?
http://www.euromotor.hu/shop/p...