Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is jobban tetszik az N-es lámpâja.

Más: szerintetek a 192cm-es magasságommal nem lesz baj? Egy magamfajta magas embernek nem kicsi a motor? Nagyon tetszik amúgy. Alapból egy GSX1400-ára gondoltam, de az túl nagy lenne nekem.
DE! Szerintem rettentő csúnya. FZ6N-nek szép lámpateste volt. Így régiesnek hat.
http://www.kepesmotor.hu/yamah...

Nem is rossz ezzel a lámpával...
Köszönöm.
Szia! Éppen most volt téma néhány hete. Lapozz vissza a 35914-es hozzászólásig, onnantól kezdj el olvasni!
Ahogy hallottam itt a srácokat, a többség szerint a sport-túra kategóriájú Fazer inkább sport, mint az utóbbi stílusú. Radásául egy S verzió sokkal jobban megfelelne a "hosszú útra szeretnék menni" követelménynek. Hosszú távon kényelmesebb, de majd mint láthatod, sokan az S-t is kiegészítik túraplexivel.
Sziasztok. Ha minden jòl megy idén eladom a TL-emet. Túramotort szeretnék venni utánna és mindenképp egy olyan vasra lenne szükségem ami sor4-es és már modern gépnek számit. Ebből kiindúlva jutottam arra döntésre, hogy a következő motorom egy FZ6N lesz. Csak hosszútávú túrákra használnám. Mennyire megbizható a vas? A fogyasztása, hogyan alakul egy hosszabb úton? Van-e valami széria hibája a gépnek? Válaszokat előre is kõszönöm.
8,5 lityó és 12 henger,ne is kérdezd
ha már láncoknál tartunk, a fazeromban vezérműláncot mikor kell cserélni ? 100e ?
nah jo, de ezek targoncához vagy hasonló szerkezethez valók, nem motorhoz,
én is tudok hasonlót mutatni
Van hasonló láncom. 2-és 3 soros is ha érdekel. Ez itt a fasorban sincs. Lepkesúlyú, harmatgyege, vacadék.
a lánc valahol ITT kezdődik
Fentről benézel (nem gyufával) azt ha zaccos leszívod. Ha nagyon koszos, kiveszed a csapot, takarítod és vissza, de tömítőanyag javallott, nem benzin oldható, és a csavart nem illik beletépni.
Köszi! Azt hogy érted, hogy tisztítható?
És a tankban lévő az élettartamra szól? (autóknál úgy szokott lenni, hogy a tankban lévő a szivattyút védi, és örökös...)
ehez azért már tudás is kell nem csak jó motor Egyszer talán 20 év múlva majd én is merek így menni terepen
Tankban, és a porlasztók előtt egy miniatűr. Tisztítható jobb oldalon férsz hozzá.
Azannya! Na ez nem igérget! Ez ott van nagyon! Erre nem írnák mint a BMW R1200GS-re, hogy terepre nem való! Huuuu nagyon komoly!
Sziasztok!
Meg tudja valaki mondani, hogy a 2003-as FZS1000 (5LV)-esnek van-e cserélendő benzinszűrője, ha igen annak mennyi a csereciklusa és hol találom pontosan.
Köszi
http://youtu.be/ABKVWDJWQiE

valaki vegyen már nekem egy ilyet...
Ezt még nem is láttam! Én mint legjobb köridő...
Sajnos ez a kutya harap is. Kék-zöld vagyok néha
Zsoltikám nagyon igazad van.
ez az új nevem