Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

melyik injektoros Hondánál gyakori? gondolom van egy két típus amire gondolsz.. pl én csak az 199x-es NSRekről hallottam hogy így lassan 20 év után meghalt a fesszab. Más Hondáról nem... környezetemben az R1eseket szidták még a fesszab miatt ill. személyes tapasztalat hogy az eddigi átlag 3-11 éves Hondáim egyikének sem ment tönkre. Viszont mikor a 10éves VTRemmel kimentem Brunoba egy társasággal a GP után a parkolóban egy 2 éves FZ6ot kellett beindítani az én akksimmal ill egy új Burgman elektromos ülése baszott felnyílni így magában tartva a sisakokat

nincs azzal baj, hogy nem szereted a Hondákat csak ne vélt és hallott infók alapján ne szeresd!

cimborám fesszabokat árul egyébként és nem Hondához megy el a legtöbb
Hát igen a legésszerűbb a 700-800 ccm, mert abba már van annyi nyomaték is, nem csak lóerő, amennyi kell, egy 600-ashoz nézve, de sajna ez egy szűk kategória. Én amit ismerek pl. Z750 az baromira kényelmetlen még rövidebb távon is.

Apropó Hornet? Nem akartam felhozni, de ha már valaki megtette Mondjuk abból az injektoros fajtát drágábban mérik és nem biztos hogy kényelmesebb, sőt. A fejidomos régi, meg ritka mint a fehér holló és karbis.

Én azért megnéznék egy Vstromot
volt szerencsém egy 1200as Bömbihez nekem is.. az ingyen talán kéne de akkor is csak azért hogy eladjam kategória! Pénzt nem adnék érte ! Semennyit... olyan öröm volt a próbakör után visszaülni a Hornetemre, hogy mikor megvettem akkor nem örültem neki annyira..
Nem is szándékozom minden pénzem kiadni. (inkább minél kevesebbet ) 2004-2005-2006-os Fz6s-eket nézem 900-1,1 között.

Nekem az ER-5-nél egy olyan 20-30 ló meg NM kell pluszba és én elvagyok. (persze ha a súly marad) 1000-est túlzásnak tartom. 700-800ccm-nek még van értelme.

Versys-el az a baj, hogy magas még ültetve is. Nem nagyon tetszik.

Ennyire olcsók az "kényelmes" ülések a fz6-hoz? Esélyes lett nagyon a fz6s...
Most javítottam egyet, elég ha elszáll a fesz szabájzó, már meghal a gép. Az meg sajna gyakori dolog pl. Hondánál. Nem kell hogy beázzon. Elég ha korrodál egy két csatlakozó...
Tapasztalatom, hogy a karbis kevesebbet fogyaszt, pl. a katalizátor miatt. Szerelni is egyszerűbb. Az injektor ha elszáll Te ott megálltál. A karbi hazahoz. Minél egyszerűbb valami annál üzembiztosabb. De ez az én egyszerű véleményem.
Mondjuk az ezresem városban 6,5-öt eszik, Túrán 130-nál 5 körül. 200-nál tényleg 7-8 lehet, de a hétvégén egy kezdőt kísértem 80-90-km/h-val +város és 280 km után még van 1/4-tankom cca.: 12~14 liter fogyott.
Ha nagyobbat akarsz, TÖBBET FOG ENNIi. A hengerekebe bejutó keveréket meg kell tudni gyujtani. Tehát a nyelése miatt arányosan többet fog enni kímélő üzemben, de hajszolva arányaiban kevesebbet. Nekem is lényeges szempont a fogyasztás, és sokminden más is komolyan beleszól, nem csak az injektor/karbi. pl. Fékpofák, gumik, lánc, hajtás, légszűrő, olaj, csapágyak... stb.
A kényelem, meg ahogy a Gróf úr (grZack ) mondta, megoldható.
Amúgy az én gépem 770-volt, és ezen gondolkodj el. Ki kell e adni minden pénzed egy motorrra, és vajon azért mennyivel kapsz többet?

Apropó. Egy BMW R1200GS mennyivel drágább mint egy Honda Varadero 1000, és egy mai tesztvezetés után én biza a Hondára szavaznék! Ég és föld, és mennyivel olcsóbb! Vagy nem?
Valszeg ezzel vasárnap járnak napsütésbe fagyizni... :D
De csak a szomszéd faluig ám, mert ha beborúl az ég még haza tudjanak menni.. dehát ők is motorosnak nevezik magukat.. ez van :D
az én injektoros motorom sohasem hagyott még ott akármekkora essőben sem.. sőt már mentem átt vele kisebb patakon és akkor sem hagyott ott.. sőt nagyosok "injektoros motoros" barátom van a motorjukban 100-150e km-el és sosem hagyta őket ott még a motor, mert szarakodott volna az injektor...
Hát ja. Van aki közlekedni, van aki meg cicomázni vesz motort...

Nekem ez már túmacs. :)
csúnyán van felrakva a hátsó felnicsík
Hát lehet, hogy az injektorost nem kell szinkronizálni, de én nem hiszek ebbe a sok elektronikába, AC pumpába stb. Egy karbis motort előbb keltesz életre mint egy injektorost és nem hagy ott, ha valami gebasz van az elektronkával (ne adj isten beázás, vagy rossz akksi). Az meg, hogy a fogyasztás, hááát, szétesixxerekkel be lehet kapatni pályán a tizenlityókat is akár. Szerintem ez inkább csukló függő elsősorban.

AZ ülés átalakítás jó dolog, egy zselés cucc maga a mennyország lehet a gyárihoz képest, meg egyedivé is teheti a vasat, viszonylak alacsony összeg ellenében. Szerintem
Figyu, én is 160 vagyok mint Babu. Elboldogulok az FZ6-al is, IGAZ az enyém 3 cm-es ültetésen esett át. Ha 175 lennék SEMMI gondom nem lenne a motorokkal... Jegyzem sokkal nagyobb motorra vágyom, amit épp a magasságom nem tesz lehetővé még ha a pénztárcám engedné is.
Nézzed jobban azokat a Versys-eket, gyári 2cm-vel alacsonyabb ülést lehet kapni hozzá. Két emberke is van, aki átalakítják a gyári ülést. Nekem az FZ-n zselés van, igaz csak az én ülőfelületemen és isteni. Azelőtt mindig fájt ... . most már nem. Az 500 km teljes frissességgel szállok le a gépről. Mennyibe került az ülés? 36.000 stabil magyar forint volt az átalakítás. Nézd meg a galériámba, hogy néz ki. A minősége is első osztályú.
Jobb a karbi ha csak használni kell. Jobb a gázreakció stb... Viszont a karbi a gázállásra érzékenyebb (fogyasztást nézve) Lásd ER-5 esetét. 100-ig 4,2l/100km max (2 személy + csomag) 110-130 között 4,8l/100. Feljebb meg plexi nélkül és jó út nélkül öngyilkosság de 5 fölé megy...

Injektor "igénytelenebb". Nem kell szinkronizálni. Olcsóbb fent tartani. Sok évre akarom venni a motort. (autó injektorból kiindulva egy bizonyos sebesség vagy fordulat felett kezdi önteni a benzint...)
"Frissebb" Goldwing 4.5-től kapható, faterom szemez vele, de kicsit drága. Azonban azt mondják a tulajok, hogy náluk egy kör Magyarország-Spanyolország távnál kezdődik.
Fazer is sokkal kényelmesebbé tehető túraüléssel, Karu-nak is az van, csak rég nem láttam fórumon. Zselés szerkezet, biztos jó lehet.
Miért kizárólag injektor? Mondjuk énmeg kizárólag a karbit szeretem. Nem is hagyott ott még egyszer sem.
Csak a kialakításra gondoltam nem a nyomatékokra meg lóerőkre, bár szerintem egyáltalán nem gyenge és ugyanott lehet mind a kettő, de ez most nem lényeg.
1,2-ből szerintem lehetne kapni injektoros GSX1400-et, de az tény, hogy rohadt nagy dög. Ellenben nem lenne visszaváltási gondod sem :D
Lehet még túrázásra kényelmes eg DL, de az is a magasabb kategória, bár nem tudom mennyire és azért a 175 centi igen csak átlag az én 160-as mélységemhez képest!

Jah tényleg, Goldwing Arról leér a lábad, mert nekem is, kényelmes is, erő is van benne. Mondjuk 1,2-ért nem biztos hogy kapsz
Hali!

Látom sokat túrázol! Írnál pár mondatot arról, hogy milyen több óra után a nyeregben. Napi szinten mennyi bírható ki "kényelmesen"?
GS500 az egy rém gyenge gép az ER-5-höz képest Visszafele nem lépünk! A régi 1000-1100-1200-1300-1400-as gépek nehezek 250kg körül. Akkor már inkább egy 1800-as chopper
Injektor fontos!

Nehéz eset vagyok, bocs előre is mindenkitől!
Hol van az a szép kis út a 2.-3. képen?
rhinoeli, az a baj, hogy súlyban nem akarok nehezebbet. 200 max 210kg a tető. Tologatni is kell... (egy egyszerű példa, pl hegyekben nyaralsz és mondjuk keskeny apartman bejáró és emelkedős is...) Keret az olyan 1,2m és minimum 2004. Fő szempont Injektor, komfortos futómű és ülés... Kb csak a fazer felel meg ennek a szempontnak (tesztekből).

grZack, gondolkoztam a versysen, de... 175cm magas vagyok(vagy inkább alacsony ) Szóval pipicskedni nem akarok. Bár az er6f megfordult a fejemben, de annak keményebb a futóműve és az ülés is rosszabb. Kb ugyanott lennék vele, mint az ER-5-el. Csak picit nagyobb teljesítmény és jobb szélvédelem.

er6f és fz6s között gondolkoztam. Mindkettőt ki fogom próbálni, de sajna arra nincs lehetőségem, hogy 500+ km menjek mindkettővel egyhuzamban. Ezért próbálok meg információt gyűjteni a fórumról. Fz6 fele hajlok eddig...
Nem tom, hogy kényelem szempontjából is tesó-e az ER-5 meg a GS500, de a GS mint utas kényelmesebb, mert nincs annyira magasan a lábtartó, nem annyira görcsösen behajlított a lábad. Ha ennyire fontos a kényelem, akkor más irányba kell kacsingass, mert az FZ a sport túrából, inkább a sportos vonalat képviseli. Még ha van belőle fejidomos is, sose lesz annyira kényelmes, mint egy GSX1400. Mert ha a kényelem számít, akkor ez az a hadosztály, ami neked jó lenne, a jó öreg 1200-1400-es nagyon túrás vasak. Hoszabb tengelytáv, kényelmesebb ülés és -pozíció, pakolhatóság. Csak hát ezekből egy jobb árban is más kategória lehet. Nagyon öreget meg nem szabad/érdemes venni...
Szeva,

Versys-en nem gondolkodsz? Sokkal túrásabb mint az FZ6. Hosszabbak a rugóútjai. Eléggé kemény ám az FZ.
Én eddig max 500km-t mentem vele egy túrán,de az útnak az utolsó harmadán amikor megálltunk tankolni se állnise ülni nem tudtam .Kb. mindent próbáltam,felültem a tankra egy kicsit,váltva bal far jobb far...sorolhatnám.Olyan volt mintha tükön ültem volna.Lehet rossz volt a testartásom
Eladó a túradoboz!
Szia!
Nekem a régebbi Fazerem van, szóval nem tudok tapasztalatból nyilatkozni a kérdésben, de itt a srácok agyondícsérik az FZ6-ot.
Biztos, hogy rosszul nem jársz vele, de: mindig az a kérdés, mekkora a keret a bulira? Biztos lenne itt pár jó tipp, milyen gépeket érdemes még nézegetni, de hiába mondjuk, hogy FJR, K1200 ha kisebb a keret.
Fontos még, hogy (testmagasságtól függően) jó legyen a szélvédelme a motornak! Ha valóban olyan hosszú túrákra mész, a pakolhatóság, fogyasztás is érzékeny pont lehet, bár az ER-5 és az FZ6 között valszeg nincs nagy különbség utóbbi szempontjából.

Majd jelezz, ha döntés előtt/után vagy!