Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

aki olcsosport kipofogot szeretne
itt egy kóbor Nyúl nah hogy állsz a két személlyel történő motorozáshoz
Most gonosz leszek ez egy "majomfogó"!
Szerintem ez egy lehúzás!
Én most vettem ebayről és tettem be ezt az iridiumos cuccut. Szállítással 8700-re jött ki. Igaz, az előzők még csak 17000 ezret mentek, én semmi különbséget nem érzek se teljesítményben, se fogyasztásban. Mondjuk én elsősorban azért vettem iridiumost, hogy már ne nagyon kelljen cserélnem a következő 4 évben. Mondhatnak, ezt vagy azt, egyedül azt hiszem el, hogy tovább fogja bírni mint a hagyományos.
Előre elnézést kérek mindenkitől, utálom ezt az egészet, de...
az a helyzet, hogy gépész hallgató vagyok, blablabla, Mosonszolnokon lesz a szakmai gyakorlatom nyáron. Viszont a nagy probléma, hogy a mosonmagyaróvári lakhatásom megszűnt...
Kérlek titeket, hogyha valakinek van valami kiadó occó szállása másfél hónapra, vagy tud valamit, ismerőst, hasonlót, tök mind1, csak ne essen a fejemre az eső,kérem, keressen meg, mert a kollégiumi 3000Ft/napot egyszerűen nem tudom kifizetni.

Mégegyszer bocsánat, hogy ilyenekkel offolok, ez mégiscsak egy motoros fórum, szégyellem magam nagyon,de kényszerhelyzet...
mi a lótököt csinálsz ilyen későn
Ez elég nagymamis tempó a japókhoz képest Egy pár vezetéstechnika után bárki (aki tanul is belőle) megcsinálja

Mondjuk szeretnék én már ilyen nyugdíjas tempóba kanyarodni lassan
Úgy néz ki, mint amivel el sem lehet dőlni.
Egyszerűen király.
valaki mondja már el mi lett az a 8000es és a "gagyi" füldugó eredménye
Megjött a fagyis....
Biztos kényelmes, de nekem se jönnek be ezek a benzinevők.
Kezelésiben benne van mit nézz át a 10ezres szerviznél. Na pont azt.

Hogy milyen olajat tegyél bele? annak akik erre, vannak akik arra sőt olyanok is akik amarra esküsznek. Én személy szerint Castrol Power 1 Racing 10w-50est használok (mert jóárasítva tudtam venni 12 litert).
Srácok segítségeteket kérném :) 9200 nál lesz egy olaj és szűrő cserém! mit ajánlotok a gépnek? meg persze mit ellenőrizek még átt a kicsi? előre is köszi
nem vagyok valami csoppör rajongó, de ez jól sikerült kép lett
Yellowstone bol haza fele lőttem
Aminél voltam kinn legdurvább baleset az kb úgy 300-310 körüli sebességnél csattant. Toyota Avensist középen oldalról csapta telibe. A bőrruha arra volt jó hogy egybetartsa a tetemet. A belső részek szétszakadva a karja letépődött a fószernak. A motort úgy kellett külön kibontani, mert nem lehetett kiszedni.

Szóval Vigyázzatok Magatokra!
jó pár éve a pesti rakparton volt egy kemény baleset,szanaszét repült testrészekkel, de sok motorostól szoktam hallani,hogy mit élnek túl
Ezekszerint EFi jól működik.
Elvileg ő lövi be, s a melegedésnek megfelelően folyamatosan csökkenti.
Erről a nullára futtatásról nekem ez jut eszembe:

http://youtu.be/anmAD6xmpZo
-4 fokba kb 2000-ről megy le
+4 fokba 1800-ról
20 fokba, 1600 egy pillanatig, majd megy szépen vissza.

+/- 40-60 fordulat
nekem most gyárira van állítva, egy hangyafasznyit fentebb csavarhatod
Kár, hogy nem lehet postot szerkeszteni...
1120-1200 is okés -angol-
És hidegen kinek mennyiről indul?
1250-1350-et olvastam így izibe.
neked mennyi?
Az enyém 920-1160 között ingadozik sportdobbal. Csavarjam feljebb?