Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok nincs valakinek egy fz6n re lampa jelzo tartoval es lampa tarto konzol?
Hoppá, hoppá! A plexiről jut eszembe...
'S' tulajok tudjátok, a fejidomban van egy (több) speckós gumitömítéses csavarmenet, amibe kell csavarni a plexi csavarjait. Na, én béna az egyikbe beletörtem a csavart még a múltkor, majd kipiszkáltam a menetet, és ELVESZETT a betonon! Na mindegy, szerintem Alienek voltak... van esélyem rá, hogy olyat tudjak szerezni?
áá azért én annyira elvetemült nem vagyok
Sziasztok!

Eladó egy YAMAHA FZ6 (2004-2007) PUIG füst plexi eredeti ára: 26 900 HUF AKCIÓS ára: 22 000 HUF

Új generációs naked plexi füst színben 360 mmm magas.

Szerelési útmutató itt megtekinthető: http://www.puig.tv/descargas/P...

Érdeklődni itt:http://www.motostyling.hu/webs...
Gyárilag szerintem nem iridiumos... aztán már vagy a 27ezredik km-t tolom vele... 20-nál cserem kellett volna vagy mi
Mikor megnéztem egy motort, az eladó úgy próbálta palástolni a kupplung zörgését, hogy feljebb állította az alapjáratot! Mikor visszatettük 1200ra, zakatolt mint a gőzmozdony
Trükkös, igaz?

Más: mi a véleményetek az NGK iridium elektródás gyertyájáról? Megéri beruházni? CR9EIX
Megszédített a marketing duma
Én 2005-2011 januári jártam oda. Évfolyamtársak is voltunk?
Igazából nem félek a kihívásoktól.
A szerkezetileg oké állapot pont azt jelenti nekem, hogy csak esztétikai problémái vannak. De most úgy ezek alapjan a vélemények alapján kicsit elbizonytalanodtam. 1600 as alapjárat szerintem a szivatónak köszönhető, de ez nyílvan a helyszínen derülne ki csak.
http://totalbike.hu/tesztek/2010/03/15/felmillios_naked_motort_kettootv
enert/

Ezt olvasd el!
Szia! El kell az ilyet felejteni! Tegyük fel, hogy 250-ért odaadják. Ha egyből a Te nevedre kerül az adásvételi a külföldi tulajtól, 90 körül megúszod a papírmunkát. Ez a "szerkezetileg teljesen ok" szöveg enyhén ellentmondásos az "oxidos sok helyen" cíművel. Ez a gép kint állt az esőben hónapokat-éveket. Ebben már mindenhol víz van így ránézésre. Ami egy ilyen gépre nagy valószínűséggel kell: betétek, első tárcsák, láncszett, gumik, légszűrő, olaj, olajszűrő, első teló olaj, szimmering, kipuffba belefolyt víztől szétrohadt, elől melléfúj, akksi kuka, szívóoldali gumik, az az 1600-as alapjárat se valami bizalomgerjesztő, persze akármitől is lehet. És akkor arról még szó sem esett, hogy esetleg kuplung, váltó, karbik, ez nem jó-az nem jó. Ez a gép, mire gurulható(!) állapotba kerül, legalább 600-ba lesz. És akkor még nem mondhatnám, hogy büszkén fogsz gurulni egy rozsdaboglyával...

Ahogy valaki már előttem mondta, ez már csak alkatrésznek lesz jó.

Várj még türelmesen, gyűjtögess még hozzá. Vannak jó fogások, de EZ VALÓSZÍNŰLEG NEM AZ...

(Ezek után már meg se merem említeni, hogy az én gépem mennyibe van[nagyon kevés], és ennek ellenére mennyire jó fogásnak bizonyult... )
Hello!
Én nagyon óvnálak az ilyenektől... Most vettem 680ért 2002es FZS600at, szuperjól néz ki, és mégis minden baja van. Láncszett csere 35e, fékbetét min. 8e/ pár, kupplunglamella szett 20e, karbiszinkron 10e, gyertya+olajcsere kb. 20e, soroljam még?
Sajnos nekem sem volt több pénzem jobbat venni, de amit te nézegetsz, az iszonyatosan néz ki... Biztos vagyok benne, hogy rejt olyan dolgokat, amikre vagyonokat kéne fizetni.
Csak érdekességképpen, néztem 720ért is gépet, istenül nézett ki, tényleg... Nézem, hopp, ömlik az olaj a légszűrőházból, tehát ott már lehet kompresszióprobléma is. Nem is akartam tudni, mennyi lenne a javítás.
Persze, ha mindened a szerelés, akkor hajrá
Az ő működési tartománya 12:00-tól 02:00-ig tart...
rodeo? Ti is meglovagoltátok, vagy?
Vagy vegyél egy jó állapotú etz-t, és jobban jársz, mintha erre költesz vagyonokat....
ha jóllátom kollégák voltunk az egyetemen
ezt télére vedd meg amikor van 2-3 hónapod teljesen szétszedni és megcsinálni...

én aztmondom gyűjts még kicsit és vegyél egy jó állapotút.. a különbözetet amúgy is ráköltenéd...
Sziasztok!

2008-as Fazer S2 gyári kormányt keresek. Nincs valakinek elfekvőben egy megunt, lecserélt?
ebben igazat adok, én régen az ETZ-vel jártam igy, vettem egy "hulladékot" pár tízezer ft ért,hogy majd milyen faszán felújítom, ezzel nem is lett volna gond ha gyári alkatrészekkel tudom felújítani. de ezek a mai utángyártott dolgok
azt a motort többet szereltem mint motoroztam rajta,
legizgibb élményem az volt amikor előzés közbe kb 120nál megragadt benne a dugó
utolag röhögök rajta,de akkor az életveszélyes story volt úgy csapkodott alattam, mint valami ropi
persze nem lehet össze hasonlítani egy yamahaval, de inkább én is spórolnék és egy megbízható motort vennék...
nálad még nem lőtték fel a pizsit tegnap este beneveztünk egy rodeora,igen fasza volt
Valaki dicsérte a Grandemotot, nem? Amúgy benne van a leírásban is, hogy sok idő kell hozzá, gondolom tele van apró-cseprő cserés, javítandó dolgokkal, ami azt eredményezi, hogy ha használod lehet, hogy ott hagy, ha meg tényleg rendbe rakod/rakatod, akkor csomó pénz és idő megy rá. Tudom nehéz, de inkább kicsit várj és tegyél még hozzá, hogy motorozni is tudj és csak benzinre kelljen költeni
http://totalbike.hu/magazin/2011/06/05/hogyan_vegyunk_hasznalt_motort/
nézd meg, s majd látod,,,
Igazából teljesen igazad van, azért bízom mert az előző motorom is tőlük vettem és ott is korrekt módon elmondtak mindent. De ezt úgyis akkor fogom tudni, ha személyesen látom. Most mondjuk letöltöttem a nagyfelbontású képeket, és agyig zoomolva látszanak a dolgok. Amúgy még vagy két hete 310 ért árulták, csak gondolom annyiért nem is volt érdeklődő.
ezt tudod mondani bármit lehet, nekem is azt mondtak, hogy van télapó, közbe meg,,,
tapasztalatok szerint ehhez hasonló cégek, akik külföldről hoznak be motort 90% törött,,,,
jah és akkor add hozzá,hogy kell fizetned regadót, átíratás,műszaki vizsga, eredetiségvizsgálat,
Köszi a gyors választ, megnézem holnap nekem hány fogam van
Elég rövidnek érzem a fokozatokat, jó lenne, ha hatodikban autópályán nem pörögne annyit, mondjuk 120-130-nál.
Szerintem simán elbírna egy hosszabb áttételt is.
Igazából telefonon azt mondtak, hogy törve nem volt, fékek, lánc is ok. telefonon azt mondtak, hogy engedni nem enged belőle, de ad hozzá két 80 %-os gumit. Volt róla egy video is, ahol lehetett hallani a motort, ott szépnek hatott a hangja.
amit fontos volna, ha még a külső nem is érdekel, a blokk, váz, futómű, meg persze hogy induljon, ha ezek nem stimmelnek, akkor felejtsd el. de ezek után is olyan költségek tudnak felmerülni, hogy az beszarás, amikorra ebből motor lesz kb 3szorosát ráfogod költeni,

gondolj bele, csak 2 db gumi mennyibe kerül, ha a fékrendszerben valami nem jó(tárcsák stb...) teljes katasztrófa