Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kissé bedagadt, meg fáj a bal oldalam, de semmi komoly, köszönöm.
Elég szellősen öltözhettél ha beszállt a pólód alá. Még az a szerencse, hogy se nem ilyedtél meg, se nem vagy allergiás.
Pedig a Vespák nem is olyan vadok
Amúgy jól vagy?
Ez a mai, ez biztos nem az én napom
Elindultam korán reggel, nincs akkora meleg még, meg forgalom. Még ki sem értem a városból, máris eláztam. Az összes jó kis kanyar előtt értem utol az autókat, amelyiket meg nem, az ment, mint a bolond idióta. Esztergom felé, ahogy lejöttem Dobogókő felöl, beszállt egy bazi nagy dongó a pólóm mögé, a bal vállamhoz hátul. Már menet közben elkezdtem ütni, a kabátomon keresztül, mikor legelőször csípett meg. Mire megálltam, és levetkőztem az út szélén, addigra összesen ötször csípett meg a rohadék, mire agyonvertem a pólómon keresztül. Így jártam.
Villaszervíz kb így nézett ki nálam legutóbb:
Castrol Fork Oil 10W 2 x 0,475 liter = 2070 Ft (1 liter)
Szimmering x 2 = 2050 Ft
Biztosító gyűrű (ezt csak azért, mert régi volt, a tiétekben nemigen kell még) x 2 = 1200 Ft

Plusz kb 1,5 órás munka.
Ez Ma van. Senki?
Jó reggelt!
Nyomás motorozni!
Azért vicces! :D
Egyik honlap:
"Verseny motorkerékpárokhoz használható villa olaj. KAYABA,ÖHLINS,SHOWA WP és más típusú villákhoz kifejleszett, speciális összetételű villaolaj."

Másik: "Elsősorban kevésbé igényes első futóművel szerelt robogókhoz, illetve utcai motorokhoz ajánlott. " Ugyanaz a termék, és van egy kis különség a leírásban.
Külön az árakat nem tudom, de Motul-ra cserélték, 15W-re és a kereső ezt adta ki:
http://www.robogoalkatresz.eu/...

Mindkettőbe majdnem fél liter kell /azt hiszem 4.7 dl/. Inkább csak időigényes, ha szerelővel csináltatod és nem babbal fizetsz órabért. /szerencsére nálam nem órabér volt. / Azonban, ha magad csinálod és ráérsz, akkor nem drága dolog szerintem.
Nem rinya, küzd!

Lehet a villát nekem is át kellene nézetni majd 36e-nél . A villa-projektnek milyen költségvonzata volt?

Köszi
Talán az, hogy a kormányod végére legyen felszerelve Egyébként nem tudom, nekem a gyári van fennt.
Igen, azt is cseréltek. Tulajdonképpen minden volt, amit a user manual előírt 20e km-nél. Plusz az előbb említett apróságok.
A kipufogót nem kellett utánhangolni, a gyertyák nagyon szépek voltak, nem volt kormos, őzbarna volt.
A képen csak az összhangra leszek kíváncsi. Nekem még szokatlan kicsit, lehet csak ennyi.

Kormányvégsúly annál "jobb", minél nehezebb (persze egy limiten belül) vagy más szempont fontos?
Bele ne halj már...
Egyébként várom a képeket, kíváncsi vagyok. Gyertyákat nem cserélték
Csak keményen
Ha nem tudsz konstruktívan hozzászólni, és más szövegét majmolod (Rosejblee-ét), akkor kérlek mellőzd az írásaimra való viccesnek szánt alacsony színvonalú megjegyzéseidet.
A sisakmaszkhoz hasonló kaliberű lesz remélem...
Sziasztok!

Megjött a gépem a szerelőtől, 20e km-es szervizen volt. Az összes létező folyadék cseréje megtörtént, de ami meglepő volt, hogy az első teleszkóp egyik felében a gyári előírtnál 1 decivel kevesebb volt, a másikban csak kicsivel volt kevesebb... és olyan volt, mint a sár. Szóval megvan az oka annak, hogy miért viselkedett úgy, ahogy. Ami változás történt a vezethetőségben, hogy ki lett cserélve az első villa olaja, kicsit sűrűbb került bele, plusz merevíttettem a hátsó rugóstagon, és lejjebb került a váltópedál = egészen más volt vezetni! Kényelmesebb lett, nem kell emelgessem a lábam, de ez magánügy volt.
Ami még érdekes, hogy meglepően lepusztult állapotban volt a légszűrőm, cseréltük is, és máás lett a motor hangja. Blablabla... Holnap teszek fel képeket, került fel rá néhány alkatrész, kíváncsi vagyok a véleményetekre egy kiegészítő miatt.
Köszönöm a figyelmet.
Holnap valaki vezetéstechnikára? Pityke őrmesterhez?

Hondásoknak tesztnap! VFR 1200, VFR800X Crossrunner? Meg az apró vasak is.

Ingyenes!
Megfontolandó

Amúgy meg nem lenne alapvetően gond a vassal, mert jól össze van rakva, de a kva kuplungot valaki/kik nagyon elkúrták mert visszatérően nem akar jó lenni! Az meg, hogy a tárcsa már amúgy is kopóban van, na bumm, hát ha cserélni kell cserélni kell. Nálam ez belefér a kopó alkatrész keretbe
Csak a baj van a belpiacos gépekkel. Hamár Honda akkor cseréld erre:
http://www.sportmotor.hu/motor...
bocs, amcsiboy már osztotta az okosságot előttem
jajj ember, ne bénázz, ne rinyálj... ráülsz, elindulsz, nem kell annyit agyalni, hogy mi lesz, hogy lesz... lóvéd legyen benzinre, az a lényeg... amúgy meg:

www.motorostura.hu

A CBR-re én is rájöttem. 100€ alatt nem láttam jóminőségű tárcsát, úgyhogy, mivel a bontottat keleve kilőttétek marad a 45 körüli ár. Melllllesleg jegyzem mekkk, hogy sikerült már igen jó állapotú bontott láncszettet is vennem. A tárcsa meg nem megy tönkre, hanem mérhetően kopik. Én nem fogok rajta vacakolni. Vagy a design győz, vagy az ár.