Igazából ismerem a srácokat valamennyire, akik behozzák az országba ezeket a motorokat. Több gépet is vett a környezetem tőlük, és hat igen, egy kicsit hülyére sikeredett a szöveg:)
Sajnos kevés pénzt tudok motorra költeni, és leginkabb a saját szerelőm vagyok. Viszont a típust nem ismerem, szívesen venném, hogy mit figyeljek nagyon ami kizáró lehet. A szívócsonk repedezést megtaláltam mint általános hibát. De érdekelnének azok a hibák, amiko nagyon költségesek tudnak lenni.
szöveg alapján, nálam nagyon szóba se jöhetne,,, ennyi pénzért adja,, mennyiért vehette , max alkatrésznek
de nézd meg és probáld ki, és vigyél magaddal egy nagyon jo szerelőt
Sziasztok!
Meg tudja valaki mondani, hogy egy 2005-ös Fz6-on a gyári első, illetve hátsó lánckerék hány fogas?
Gondolkodom az áttétel módosításán, előre nagyobbat tennék...
Előre is köszi!
Nagyon nem jó gép, de valamit dícsérni lehet, szidni viszont nem ildomos nyilvánosan. Vannak olyan dolgai amit nem szeretnék magam alatt tudni, és az elméleti lehetőség, hogy kivisz a világból (elméletileg) nekem rém kevés. Érzelmi/státusz alpon NEM választottam még soha motort.
EBC HH a tuti fékpofa. Még senki nem írt róla rosszat, és még talán olcsóbb is. Mindenesetre kenterbe veri a gyári origamis (organikus) occó pici kínait.
Üdv!
Óvakodj az occó betétektől, nekem volt 5000Ft-os aranyszínű csoda, lehet, hogy goldfren, már nem emlékszem... A lényeg az, hogy 1 nyár alatt elfogyott, és vehettem újat.
FZS 600-ba Nissin NS betét kb 9e Ft, nekem ilyen volt/van a Burgmanban, és 1. nem kopik, 2. sokkal jobban fog, mint a gagyi.
Szerintem az arany középút, megéri beruházni, sokáig nem lesz vele gond.
De biztos érkezik majd eltérő vélemény is
Nem tudom, de nekem meg se moccan. A perdülettől úgy bekeményedik az egész, hogy azt riszálgatni nem is lehet. Mondjuk szoktam gumit melegíteni kb.100-ig, de már ott is kemény meló meglengetni a gépet. Leginkább nem értem, hogy mit akar elmondani.
Szerintem a centrifugális erő a gravitációra nem hat, és abban a pillanatban amikor a gumi az aszfalttal találkozik relatíve áll. Persze hogy a profilja hogyan alakul az megen más kérdés.
Pont egy tesztnapon vagyok túl, (Veszprém) ahol felpróbálhattam egy két nagyágyút. pl.: GSF1250 Bandit, R1200GS Adventure, VFR800X Crossrunner. A Tesztgyőztes a Fazer lett Nem sokkal lemaradva a Runner teljesített, végre egy olyan nyomaték-teljesítmény görbével ami sok gépet alázna porig. Perfekt. Sokat fognak belőle eladni! A Bandita magamutogató látszat gép. Nagyot húz aztán elhallgat. Az Adventurról meg annyit, hogy háborús lom. Nem is sejtitek mennyire precíz motorjaitok vannak! Ezen a ...kupacon 10 perc alatt lezsibbadtak a kezeim. Olyan oldalszaltót kezdeményez hirtelen gázra, hogy ijedtemben majdnem leugrottam róla. Méghogy kardánreakció.. bla-bla. Ja és az ezeréves technikára felraktak egy Plajsztésönt. Rengeteg gomb, és mégse lesz belőle Transzformer. Hiába nyomkodtam, csak nem bujt elő belőle a motor. Meg sem értem, hogy bírtak ezzel olyan hosszú utakra elmenni. Igen férfias dolog lehet!
Oké, mindkettő jogos, de nekem 200-nál sem volt ilyen érzés. Gondolom véletlen vette észre egy apró mozgásnál, nem szokott táncolni motoron. Aztán kipróbálta, hogy milyen, ha kicsit szándékosan mozog.
Nem kell 160-nál riszálgatni
Egyébként valami olyasmi, hogy minél gyorsabban mész annál inkább "elemelkedik" a gumi az aszfalttól, ergo annál kisebb felületen fekszik fel. Azt hiszem a centrifugális erő miatt. De lehet úgy baromság az egész ahogy írtam
Fazeres ismerősöm kérdezte, hogy miért van, ha 160-nal megy és kicsit megriszálja a testével a motort, olyan érzése van, mintha pengeélen táncolna? /azaz mintha alig tapadna a gumi a felszínen vagy talán vékony részen(?)/ Műszakilag nagyon rendben van, övé is most volt nagy szervizen. Nem tudtam válaszolni, de hátha ti.
Sajnos kevés pénzt tudok motorra költeni, és leginkabb a saját szerelőm vagyok. Viszont a típust nem ismerem, szívesen venném, hogy mit figyeljek nagyon ami kizáró lehet. A szívócsonk repedezést megtaláltam mint általános hibát. De érdekelnének azok a hibák, amiko nagyon költségesek tudnak lenni.
de nézd meg és probáld ki, és vigyél magaddal egy nagyon jo szerelőt
Meg tudja valaki mondani, hogy egy 2005-ös Fz6-on a gyári első, illetve hátsó lánckerék hány fogas?
Gondolkodom az áttétel módosításán, előre nagyobbat tennék...
Előre is köszi!
Nézegetem ezt a Fazer. Mi a véleményetek róla?
Köszi
ki is fogok próbálni egy R 1200 R-t 2 hét múlva.
Óvakodj az occó betétektől, nekem volt 5000Ft-os aranyszínű csoda, lehet, hogy goldfren, már nem emlékszem... A lényeg az, hogy 1 nyár alatt elfogyott, és vehettem újat.
FZS 600-ba Nissin NS betét kb 9e Ft, nekem ilyen volt/van a Burgmanban, és 1. nem kopik, 2. sokkal jobban fog, mint a gagyi.
Szerintem az arany középút, megéri beruházni, sokáig nem lesz vele gond.
De biztos érkezik majd eltérő vélemény is
Szerintem a centrifugális erő a gravitációra nem hat, és abban a pillanatban amikor a gumi az aszfalttal találkozik relatíve áll. Persze hogy a profilja hogyan alakul az megen más kérdés.
Pont egy tesztnapon vagyok túl, (Veszprém) ahol felpróbálhattam egy két nagyágyút. pl.: GSF1250 Bandit, R1200GS Adventure, VFR800X Crossrunner. A Tesztgyőztes a Fazer lett Nem sokkal lemaradva a Runner teljesített, végre egy olyan nyomaték-teljesítmény görbével ami sok gépet alázna porig. Perfekt. Sokat fognak belőle eladni! A Bandita magamutogató látszat gép. Nagyot húz aztán elhallgat. Az Adventurról meg annyit, hogy háborús lom. Nem is sejtitek mennyire precíz motorjaitok vannak! Ezen a ...kupacon 10 perc alatt lezsibbadtak a kezeim. Olyan oldalszaltót kezdeményez hirtelen gázra, hogy ijedtemben majdnem leugrottam róla. Méghogy kardánreakció.. bla-bla. Ja és az ezeréves technikára felraktak egy Plajsztésönt. Rengeteg gomb, és mégse lesz belőle Transzformer. Hiába nyomkodtam, csak nem bujt elő belőle a motor. Meg sem értem, hogy bírtak ezzel olyan hosszú utakra elmenni. Igen férfias dolog lehet!
Egyébként valami olyasmi, hogy minél gyorsabban mész annál inkább "elemelkedik" a gumi az aszfalttól, ergo annál kisebb felületen fekszik fel. Azt hiszem a centrifugális erő miatt. De lehet úgy baromság az egész ahogy írtam