Csak kiváncsiságból, ha már ezt a remek 16-os kereket a 900-as CBR-ről lopták megnéztem és lőn csoda
Még jó, hogy a szerelő a méretet nézi, és nem modellhez rendel, hanem az alapján
A lényeg a képeken a felső sorban rejlik! Jah és nem CB250 Hornet, mert CB250 volt külön modell, totál más paraméterekkel, hanem CB250FT, amúgy meg csak simán CB250F Hornet
Én is az 1000-es VTR-el találtam hasonlóságot.
Látod, hogy mennyi az ára? Most Lucast néztek olcsóbbért. A szerelő, aki egyébként nekem is roppant szimpatikus mondta
a, hogy nézhet bontottat 25 körülért, vagy újat 45-ért. Inkább az új.
Semmiség. Szeretek vadászni.
Ez egy 1000-es VTR méretei. 2000 körüli. 296-os átméret 6x8mm furat 58 illesztő kör. Tehát valahol valóban van egyező cucc.
3 általam ismertebb típus adatait néztem össze a te listádból és csak az egyiknél van hasonló méretű első tárcsa, DE nem 6-os a felfogatása, mint a hornetnek hanem 8. Hol találtad ezeket?
Ez teljesen képtelenség! Az a keréktárcsa valamivel megeggyezik! Persze a cikkszám nem! Abból ne indulj ki. Vannak titkos cikkszám egyeztető listák, de azokat kerubok őrzik.
Méret azonosság az egyetlen nyomra vezető dolog. Valaminek van még ilyen kereke, és azon tárcsa. A sorozatgyártás alapelvével összeegyeztethetetlen az egyedi tétel, és itt nincs olyan, hogy mert az köll...
Ha hiszed, ha nem, így igaz! Minden műszaki rajzot átnézett, honda kereskedésbe mikrofilmekről "lopták" a cikkszámokat, s a tárcsa nem egyezik meg egyik másik modell esetébe se. A váz, fényszóró, indexek (LOL 20 éve ugyanolyan van a hondákon, yamahákon), kormány, stb ugyanazok. Kerék (elöl 16-os), első tárcsa, kuplungkosár, váltó nem.
Rendszeresen elengedem, nem szitál. Gyári állapotú.
Talán egyszer kezdett libegni erős oldalszélben, és egyszer full csomagokkal 250 fölött. Na akkor kicsit elgondolkodtam.
Ugye Te se hiszed, hogy csak arra, és csak belpiacra gyártott egy tárcsát a Japó, amikor még a márkák között is előfordul alkatrész azonosság? Csak Yamahában ugyan az a fényszóró test 4 motortípuson fordul elő kb. 15 év alatt, 50 től 1300 ccm-ig. Kicsit nézd meg jobban! Lesz az 25 eFt-ért is!
Szerintem bőven elég. Ha jófej vagy megtanulsz pár szót a célország nyelvén. Mint a Jó napot, a köszönöm stb. Nekem eddig nem volt problémám, kivéve a franciákkal, de a benzinkutasnak aki méla bociszemekkel nézett rám és az istennek sem akart segíteni pár német mondat volt a jutalma. Legalább nem vigyorgott olyan pimaszul. :)
Egyébként meg ha elolvasod a beszámolókat, viszel magaddal bőven pénzt, kötsz biztosítást, meg felkészíted a motort és nem egyedül indulsz el, már bőven elég szokott lenni.
Nem már nincsen!
Levettem mert gagyi volt a tartója!
vizsgáim után tervben van hogy csinálok egy rendeset amire akár oldal dobozokat is tudok tenni.
Egyébkét ma voltál kint a motorral?
Várpalotai szaktársam csörgetett meg ma hogy látott valamilyen cukrászda előtt elmenni......
Mondom engem biztos nem mert a Veszprémből a Balcsi felé jöttem haza Fehérvárra.
Gondolom Téged láthatott..
Még jó, hogy a szerelő a méretet nézi, és nem modellhez rendel, hanem az alapján
A lényeg a képeken a felső sorban rejlik! Jah és nem CB250 Hornet, mert CB250 volt külön modell, totál más paraméterekkel, hanem CB250FT, amúgy meg csak simán CB250F Hornet
Nyah itten van.
De amúgy már elvileg berendelte a szerelő a lucast, szóval tök fölöslegesen egerészünk
Berber, neked meg köszi nagyon
Látod, hogy mennyi az ára? Most Lucast néztek olcsóbbért. A szerelő, aki egyébként nekem is roppant szimpatikus mondta
a, hogy nézhet bontottat 25 körülért, vagy újat 45-ért. Inkább az új.
@Babulu, segítség, ugye ezek a méretek?
Ez egy 1000-es VTR méretei. 2000 körüli. 296-os átméret 6x8mm furat 58 illesztő kör. Tehát valahol valóban van egyező cucc.
Tehát 296 az átmérő? 6x8mm felfogó csavarok és a belső az passzol?
az ő motorja CB250 Hornet
"Single 296mm disc 2 piston caliper"
3 általam ismertebb típus adatait néztem össze a te listádból és csak az egyiknél van hasonló méretű első tárcsa, DE nem 6-os a felfogatása, mint a hornetnek hanem 8. Hol találtad ezeket?
Sjnos ezek nincsenek
Andi
Neked is igazad van..
Sajna igazad van, nincs.
Andi
Make - Model Year
HONDA - CB 250 HORNET 1996
HONDA - VTR 1000F FIRESTORM 1997
HONDA - VTR 1000 F SUPER HAWK 996 (USA) 1997
HONDA - CBR 900 RR 1993-1997
HONDA - CBR 900 RR 919 1998-1999
HONDA - CBR 600 F3 1995
HONDA - CBR 400 RR 1998
HONDA - VFR 750 F 1994
HONDA - VFR 400R NC30 1989
HONDA - TSR 250 1998
HONDA - RS 250 R 1990,1993
HONDA - RS 125 R 1990,1993
HONDA - VTEC 400 1999-2009
HONDA - RVF 400 NC35 1994-1999
Ezek a VTR 250 méretei (Szerintem a VTZ is ekkora):
Abmessungen (mm)
Außendurchmesser: 310
Innendurchmesser: 58
Lochkreisdurchmesser: 74
Anzahl Schraubenlöcher: 6
Schraubenlochdurchmesser: 8,2
Stärke: 5,0
Minimale Stärke: 4,5
Versatz: 21,5
Bontóban esetleg össze kéne nézni.
Méret azonosság az egyetlen nyomra vezető dolog. Valaminek van még ilyen kereke, és azon tárcsa. A sorozatgyártás alapelvével összeegyeztethetetlen az egyedi tétel, és itt nincs olyan, hogy mert az köll...
Talán egyszer kezdett libegni erős oldalszélben, és egyszer full csomagokkal 250 fölött. Na akkor kicsit elgondolkodtam.
Van némi tapasztalata
Egyébként meg ha elolvasod a beszámolókat, viszel magaddal bőven pénzt, kötsz biztosítást, meg felkészíted a motort és nem egyedül indulsz el, már bőven elég szokott lenni.
Levettem mert gagyi volt a tartója!
vizsgáim után tervben van hogy csinálok egy rendeset amire akár oldal dobozokat is tudok tenni.
Egyébkét ma voltál kint a motorral?
Várpalotai szaktársam csörgetett meg ma hogy látott valamilyen cukrászda előtt elmenni......
Mondom engem biztos nem mert a Veszprémből a Balcsi felé jöttem haza Fehérvárra.
Gondolom Téged láthatott..