Jó estét!
Lementem ma délután Bálványosra, Mókus show volt. Tudtam volna, hogy azon a két méter széles aszfaltcsíkon lesz, ami pont egy kanyarban volt, és a szervezők menet közben terelgetik a népet, tuti nem megyek el Nem csoda, hogy nem ez volt a legjobb stunt, amit láttam tőle.
Sziasztok...ma beléptem a Fazeresek táborába..
Vettem egy fzs 1000-ret....4 napja eladtam a busámat :)
Keresnék hátsó doboztartót+ dobozt ! 2004 es a moci
Én még nem vettem észre bárminemű halláskárosodást..., és teszek is rá...., ez szerintem automatice kell a motorozáshoz...., nekem rendesen hiányozna az a hang pl. amikor mondjuk jókedvemben 2-esben kihúzatom 170-ig a vasat.
5W60-as olaj... minek? Ilyen indexes olajat jó esetben is csak pályázásra használnék..., elég hamar megenné szerintem.(habár ez az én 10éves FZS-em persze). De én nem javalanám a 10W-és alatti olajakat.( max. csak négykerekűekbe persze)
Felraktuk az új kiput, hát egy ideig lemondok a füldugóról.
Zack! Majdnem olyan könnyen ment, mint ahogy leírtad négy rövid felsorolásban a menetét. Tudjátok, sose mehet minden tökéletesen.
A halláskárosodás nem akkor érkezik amikor, vagy miután fütyül a szél a bukó körül. Az kicsit később és folyamatosan érkezik és romlik. Ehhez idő és kilométerek kellenek természetesen. Fiatalon pont minden motoros szarik rá! De az emberek nem egyformák, és nem egy idősek. Ezt tiszteletben kell tartani. Ha érdemi hsz. nincs felesleges vihart generálni.
A teszt olajra ami most van benne semmi panaszom. Meglepően jó, sőt szinte dícsérném. MOL 5W-60 fullszint 4T . Ha továbbra is 2000,- alatt lenne az ára símán újra raknám.
A BT 023-ról annyit, hogy van benne ~1000~1500 km, és még látszik nyomokban az öntőforma középső csikja! Csúszás nem sok volt. Csendes, bírja az esőt, zebrát, fehér aszfaltot. Persze el lehet fékezni, és ki lehet forgatni, de nem csúszkerálós fajta.
Ne csináld már! Amivel hozzáférsz! És nem szabad beletépni, mert a hengerfejben csak 1 gyertya menet van. Valahogy simán érezni a gyertyán kézzel amikor jól van meghúzva.
Tudod a kivagyi, én sose halok/süketülök meg az igazi birkaszellem. Ha védik magukat, az a tudatos előre gondolkodás.. keress más módot, ha a drágára nincs lóvéd.
Nagy igazságod vagyon! Pár éve (35?) motorozok, elég nagy rendszerességgel. Sose dolgoztam hangos helyen, és annó a wolkmen sem volt volume király. Amint lehetett kapni, én jó bukót vettem, LEM-et, akkor '86-ban ez 8000,- Ft! volt (havi 3000-et kerestünk, és még megvan). A Jawa se ment többet 140-nél. Aztán most Schuberttel megyek hosszú útra aminek elvileg nagyon jó a zaj csillapítása (szerintem szar), és mindezek ellenére SÜKETÜLÖK!
Úgy jelentkezik, hogy nem értem meg tisztán a beszédet, és vissza kell kérdeznem néha dolgokra. Főleg motorozás után. A nyavajás szélzaj, pont egy beszéd érzékeny sávban vág rendet a szőrsejtjeimben.
Fiatalon én is azt hittem nem érhet semmi, csak most be vagyok ijedve, hogy meddig leszek képes motorozni, hallani, látni, és medig bírják az izületeim a fázást. Már nincs visszaút.
Szóval kínozzátok csak magatokat, legfeljebb 45-50 évesen letehetitek a vasat, és marad a kellemes mankózás, meg a hallókészülék, és a gukker. Csúcs nem?
Hali!
Tanácsot kérnék, hogy milyen szerszámokkal álljak neki FZS1000 Fazeren a gyertyacserének. Úgy értem gyertyakulcs vagy sima csőkulcs jobb.... Gondolom a gyári készlet nem a legjobb...
Köszi
Ez nem birkaszellem. Még ha nem is lenne bizonyított, hogy a folyamatos, hosszútávú zaj rontja a hallást (egyébként bizonyított), akkor is inkább bedugnám. De persze mindenkinek a saját döntése.
Jah és persze nem egy év alatt fog tönkremenni. Majd 65 évesen meghallod (vagy nem). Ne legyen igazam!
Nah akkor egy hsz-ben válaszolok mindenkinek.
1. Szilikonagyúak: Azok a ribik, akik teszik veszik a seggüket, amikor meglátnak egy nyámnyila Fasztrás csókát a koppány dobbal végigszáguldani a faluban 100-al. Nah B.A.Z.-ban ez a menő manapság.
2. Amikor első nap elhoztam a motorom a hajdúság legdélibbi részéről akkor is ku..ra leszartam a szélzajt, pedig akkor a kis Hortobágyi nemzeti parkos kerülőmmel volt vagy 450-500km, és valahogy jobban érdekelt az, hogy ott mocorog a seggem alatt a gép, én csak azt mondom, hogy ez leginkább azóta téma mióta 1-2 nagyokos beköpte, hogy így meg úgy meg az amúgy. De egy munkavédelmi füldugóban ismerős zizije mögött, a lyukas Sebring dobbal nekem spec. 20km után szétrepül az agyam, ő hajtja már egy ideje a drágát és ha ő egy év alatt nem süketült meg, akkor nekem sokat kell még dolgoznia rajta.....
Meg most nem azért hogy belepofázzak, de arra találták ki a bukósisakot, hogy védjen a zajok ellen is..., jah hogy nekem is ócsesz HJC sisakom van..., és amíg nincs pénz egy Schubertre, addig kuss a számra, aki meg nyíg az ne motorozzon, vagy vegyen egy normális bukót.
Alapvetően mindenki azt csinál amit akar, csak azt nagyon utálom, mikor valaki csak birkaszellemből teszi azt amit tesz..., de manapság amúgy is ez dívik.
Lementem ma délután Bálványosra, Mókus show volt. Tudtam volna, hogy azon a két méter széles aszfaltcsíkon lesz, ami pont egy kanyarban volt, és a szervezők menet közben terelgetik a népet, tuti nem megyek el Nem csoda, hogy nem ez volt a legjobb stunt, amit láttam tőle.
Vettem egy fzs 1000-ret....4 napja eladtam a busámat :)
Keresnék hátsó doboztartót+ dobozt ! 2004 es a moci
link
5W60-as olaj... minek? Ilyen indexes olajat jó esetben is csak pályázásra használnék..., elég hamar megenné szerintem.(habár ez az én 10éves FZS-em persze). De én nem javalanám a 10W-és alatti olajakat.( max. csak négykerekűekbe persze)
Zack! Majdnem olyan könnyen ment, mint ahogy leírtad négy rövid felsorolásban a menetét. Tudjátok, sose mehet minden tökéletesen.
A teszt olajra ami most van benne semmi panaszom. Meglepően jó, sőt szinte dícsérném. MOL 5W-60 fullszint 4T . Ha továbbra is 2000,- alatt lenne az ára símán újra raknám.
A BT 023-ról annyit, hogy van benne ~1000~1500 km, és még látszik nyomokban az öntőforma középső csikja! Csúszás nem sok volt. Csendes, bírja az esőt, zebrát, fehér aszfaltot. Persze el lehet fékezni, és ki lehet forgatni, de nem csúszkerálós fajta.
Úgy jelentkezik, hogy nem értem meg tisztán a beszédet, és vissza kell kérdeznem néha dolgokra. Főleg motorozás után. A nyavajás szélzaj, pont egy beszéd érzékeny sávban vág rendet a szőrsejtjeimben.
Fiatalon én is azt hittem nem érhet semmi, csak most be vagyok ijedve, hogy meddig leszek képes motorozni, hallani, látni, és medig bírják az izületeim a fázást. Már nincs visszaút.
Szóval kínozzátok csak magatokat, legfeljebb 45-50 évesen letehetitek a vasat, és marad a kellemes mankózás, meg a hallókészülék, és a gukker. Csúcs nem?
Tanácsot kérnék, hogy milyen szerszámokkal álljak neki FZS1000 Fazeren a gyertyacserének. Úgy értem gyertyakulcs vagy sima csőkulcs jobb.... Gondolom a gyári készlet nem a legjobb...
Köszi
Jah és persze nem egy év alatt fog tönkremenni. Majd 65 évesen meghallod (vagy nem). Ne legyen igazam!
De egy túraplexi is sokat tudna ám dolgozni az ügyön.
1. Szilikonagyúak: Azok a ribik, akik teszik veszik a seggüket, amikor meglátnak egy nyámnyila Fasztrás csókát a koppány dobbal végigszáguldani a faluban 100-al. Nah B.A.Z.-ban ez a menő manapság.
2. Amikor első nap elhoztam a motorom a hajdúság legdélibbi részéről akkor is ku..ra leszartam a szélzajt, pedig akkor a kis Hortobágyi nemzeti parkos kerülőmmel volt vagy 450-500km, és valahogy jobban érdekelt az, hogy ott mocorog a seggem alatt a gép, én csak azt mondom, hogy ez leginkább azóta téma mióta 1-2 nagyokos beköpte, hogy így meg úgy meg az amúgy. De egy munkavédelmi füldugóban ismerős zizije mögött, a lyukas Sebring dobbal nekem spec. 20km után szétrepül az agyam, ő hajtja már egy ideje a drágát és ha ő egy év alatt nem süketült meg, akkor nekem sokat kell még dolgoznia rajta.....
Meg most nem azért hogy belepofázzak, de arra találták ki a bukósisakot, hogy védjen a zajok ellen is..., jah hogy nekem is ócsesz HJC sisakom van..., és amíg nincs pénz egy Schubertre, addig kuss a számra, aki meg nyíg az ne motorozzon, vagy vegyen egy normális bukót.
Alapvetően mindenki azt csinál amit akar, csak azt nagyon utálom, mikor valaki csak birkaszellemből teszi azt amit tesz..., de manapság amúgy is ez dívik.