Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sry a tripla postért.

FZ6.com-on írta egy srác, hogy hivatalosan a Naked modellt FZ6-nak hívják, míg a fejidomosat Fazernek. Lehet tudtátok, de nekem meglepő volt.

"dont know what a fazer means, but i can verify that the naked version is NOT called a Fazer on most parts of this planet and its referred as a FZ6....the Fazer name is reserved for the fairing version.

i think it has to do more with the fact the the naked version should give you the impression of a sports/street bike, ie with a alphanumerical name like the Z750,CBR's,GSXR's, and the fared version of a touring bike like the tenere/dakar/transalp/multistrada/veradero/africa twin named bikes"
Yamahának van/volt Phazer(!) hómobilja.
Ki tudja/sejti mit takar a Fazer szó? Most olvasgatok róla, de eddig csak találgatások vannak, tehát szerintem fantázia név.
No, kész a gép. Kibányásztam az akksit, 11,9V feszültséget mutatott, ami már majdnem totális halál állapot: a gyujtáshoz 12,8V kell minimum, 12,7V-től számít lemerültnek az akkumulátor.
Éjszaka feltöltöttem, az imént beépítettem és azonnal indult

Tehát Err_1 kódnál elsőnek akksi ellenőrzés (kicsit félrevezető a hibakód, mert abból hogy "ECU link error", én először kábelszakadásra vagy zárlatra tippeltem).
van benne fantázia
de látni kéne őket
terhelés nélkül lehet olyan igen. de ha ráadja terhelést leugrik a fesz is egyből. nekem gyújtásra lement 5V-ra, már egy sima autófényszóró izzót sem bírt el igencsak meghalt szegény...
Nekem is ezt csinálta amikor beszart az akksim és ugyanezt a hibakódot írta ki.
amikor már a végét járja az akksi akkor fordulhat elő ilyen hogy megvan a 12V vagy több viszont amper alig.

én értem mit akart írni csak így ebben a formában nem volt igaz
Akkor megnyugotam, hogy nem csak nekem sikerült 7V körül mérni a lemerült akksin...
Nekem is ilyen akksi kéne...
"a feszültség az mindig ugyanakkora"
ugye ezt te sem gondolod komolyan? méregesd már az akksid egy multiméterrel, ha neked mindig ugyanakkora a fesz akkor eléggé el fogok csodálkozni
a feszültség mindíg ugyanakkora?
Valami szívja az akksit, vagy nincs töltés. Egy motoros emberke javasolta nekem is, hogy szereljek be egy relét leddel, ami jelzi, hogy van-e töltés vagy nincs. Mivel alapból sajna nincs a motorokon ilyen cucc....
mert hozzáértők :DDD
Akkor mért javasolják a hozzáértők, hogy minél melegebbe, ha lehet szobahőmérsékleten tárold az akksit?
a feszültség az mindig ugyanakkora. az áram (A) ami nem
sokan ezzel vannak nagyon nagy tévedésben!
egy aksi élettartama nem attól függ, hogy hidegben áll-e a vas télen vagy melegben... hanem amikor pillanatnyi áramfelvételre van szüksége a motorodnak (vagyis amikor indítod) milyen hőmérsékletű az aksi.
minél hidegebb annál szarabb a szitu és annál nehezebben adja le.
nem teljesen témához vágó, de azért leírtam....
Én akkor jártam így, mikor új volt a motor, és jöttek nézegetni a cimbik. Bekapcsoltam nekik a lámpát, gyújtást ráadtam...stb, de nem mehettem vele, mert tél volt. Egyszer csak plusz fok lett, és akartam vele menni egy kört, de kerregett. Rámértem az akkura 12 v-nál több volt benne, de ezek szerint az amper nem volt elég. Töltöttem rajta és indult. De emlékeim szerint az nem volt ilyen gyors kerregés. Bár lehetett, régen volt.
fézerpéter!gsxr
Én is ott szoktam csesztetni a vasam, egy sarokba áll. Csak az én esetemben nem csak mélygarázs, hanem teremgarázs is, sok autóval és energiatakarékos világítással. Mozgásra kapcsolódik, ha olyanja van és fél percenként lekapcsol Annyira fasza, amikor épp könyékig benne vagy a dolgokba és vak sötét lesz
a srác a videoban annyit mond, hogy eljött hazulról, leparkolt hogy egyen valamit aztán utána erre a hibárra jött vissza - szerencsére "csak" pár mérföldre volt a garázsától... Azzal folytatja, hogy természetesen elviszi a Yamaha szervizbe, de ha valaki esetleg tudja mi a baj, akkor írja meg a commentek közé.

Van folytatása, igaz nem direkt. A köv motoros videojában elmeséli, hogy elvitte szervizbe, ahol kiderült, hogy az akksi nem volt jó (nem adott elég kraftot).

Most hogy jobban belegondolok, lehet benne valami, mert az injektoroknál nem mindegy, hogy mekkora feszültséggel mennyi energiát tolsz beléjük, a túl sok és a túl kevés is árthat. A berregést egyébként egy relé okozza, ami megakasztja az indítási folyamatot, valszeg az elégtelen akksi teljesítmény miatt.

Most mindenesetre lebattyogok és kiszerelem az akkumulátort, aztán meglátjuk hogy némi töltés után megjavul-e a gép. Munka után nincs is jobb mint egy mélygarázsban motort szerelni...
ne tévesszen meg csak 2 -őt akartam írni -csak mire megfogalmaztam
arra lett betü és szám is
szerintem neked ott csak kettő 2 van ahol nekem 3 tehát a jobb oldalon összesen 4 csőnek kell lennie .
lehet jó lenne valami mail címet írnál ,akkor nagyobb felbontásban küldöm el a képeket
Szerintem ez akku probléma. Mivel berreg, annyi fesz van benne hogy behúz a bendix ( vagy mi), de annyi ereje nincs, hogy forgasson. Vagy fogon állt meg és azé nem hajt. Szerintem akkumérés, esetleg egy terheléses vizsgálat, és máris megvan a hiba.
Hát igen, egy ilyen hibánál nem szeretném x km tolni a gépet. De még berúgókar sincs... :)
Fényképezd le légyszíves.....