Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A melleivel nincs is semmi baj, ugy jok, ahogy vannak ;)
Nemi erot kellene osszseszednie, azt kene elhinnie agyban, hogy MEGTUDOM csinalni. Akarattal az esetek 95%at meg lehet oldani.
Hova akarsz nőni? Alacsonyabb motor van, de mit kezdenek a fiúk egy égimeszelővel? Gyúrj inkább mellre (vazze), azt nem lesz semmi gondod! Hidd el öten pattanak (sőt kivonúl a tűzoltó is), a szomszéd faluból ha elhenyél a vas!
Ha a zsibbadásra gondolsz, akkor ne parázz ha 160 körül mész és máris nem görcsölsz a kormányon. Úgyse segít! Csak lazán kell tapogatni. Elmegy az magától is.
Egyébként meg ne akarjatok már ennyire elesni! Nem kell annyira tépni/tolni, hogy baj legyen!
Nem kell szorítani
Ezek után nekem tenyérre kellene. :D A kormány markolásától fáradt el a kezem... ilyet. -- Zselés markolat rulz. Tapasztalat vele?
Gyúrni nekem is kellene, de nem feltétlen a felállítás miatt, inkább a lassú menetek, tologatás és a "parkolás" miatt. Vagy nőlnőm lábra 5 centit
Nem értelek! Erős fiatal bika vagy. Alányúlsz és felpattintod. A barátnőmmel fél napot gyakorlatoztunk a gépén, pedig egy sovány lova van (Pegaso), azt az lett a vége, hogy levonta a konzekvenciát, hogy "gyúrnia köll vazze"!
Ezekszerint témába vág:
Jó, nyertél Mi kicsik vagyunk ehhez, ezért motorozunk együtt Zackal
Vagy erős vagy.
Ez egy a négyből. Leírni le tudom neked, de jobban megérted, ha látod, hogy kell és ki is próbálod! Irány egy vezetéstechnikai tréning (pl. Safety)

Ez a kormányos a legegyszerűbb, de van amikor nem áll rendelkezésre. Amúgy nekem eddig mindig az volt a bajom, hogy nem bukóvasakon és oldaldobozokon feküdt a vas, ergo nem volt lent az első kerék is. Minek következtében hiába indulsz el bármelyik úton csak tolni fogod az oldalán. Ergo kell valaki, aki lenyomja közbe a kereket, azaz máris két emberes lesz a dolog Vagy kell a fent említett vas és oldaldoboz
"Alá fogok és csak combbal".
Köszi Babu. Ezen el tudok indulni. Érdekes, hogy csak a kormányt fogta meg, én látatlanban két ponton próbáltam volna felemelni.
Azt nem tudom, de hirtelen ezt találtam.

http://www.youtube.com/user/na...
Hát igen, hála az égnek, az én apámnak nincs nagymotorra jogsija, de már viszket a segge, nézegeti a 150-es Scarabeokat...
Ha megmondod milyen angol címszavakkal keressek rá... megteszem!
4-féle képpen
Egyébként youtube
Hát, bocsi.
Főleg, hogy apám 10 m után elfektette a "vadiúj" motoromat, rájöttem, hogy nagyon hasznos dolog.
Egyébként, ha érdekel, lefotózom, szerintem viszonylag könnyen és olcsón lehet ilyet csináltatni!
Hát akkor üdv a klubban. Bukócsövet gondolom, nem akarod eladni occóé.
A gyertyában az a sunyi, hogy nem látszik rajta, mikor tönkremegy. Látszólag hibátlan gyertya is lehet rossz. Ha öreg, akkor áthúzhat a kerámiánál, és nincs szikrád. Nekem volt olyan vadi új NGK gyertya, ami ezt csinálta... Szóval, ha belefér a keretbe, és lecseréled, akkor legalább nyugodt lehetsz, hogy 20e km-ig nem lesz vele gond.

Amúgy az alapjáratnak mennyire szabad ingadozni, ha szabad egyátalán? Mert nekem elég furán hebeg-habog a gép melegen is.

Egy kis személyes megjegyzés: 400as Suzuki Burgmanról ültem most át FZS600-ra, és IMÁDOM
Nem gondoltam volna, hogy minden téren ekkora különbség lesz. És ami a legjobban meglepett, hogy kényelmesebb, mint a burgman...
És tök jó, hogy van egy ilyen fórum!
Tudtok ajánlani valami MEGBÍZHATÓ jó szervízet, szerelőt? Karbiszinkron, szelephézag ellenőrzés, gyertyacsere? Yamaha is lehet, de ha nem márkaszervíz az sem baj....
hÁT, NEKEM MINDEN MOTOROMON NYITOTT DOB VOLT, NÉHA VISSZATETTEM AZ EREDETIT IS. Fogyazstás növekedést sosem tapasztaltam...SŐT! Az igaz, h alsó tartományból kicsit elvesz, de felül visszaadja....Ebből következik, h fent kell használni:)))
Én erősen érzem, hogy az első felfüggesztésembe kellene friss olaj!
Tegnap este jöttünk haza Soltvadkertről Kecskemét felé és volt egy igen hosszú szakasz felújított út. Srácok! Akkor ütött be egy olyan érzés, amilyet nagyon régen éreztem. Élvezetes volt motorozni! Hibátlan útminőség, hosszú egyenes szakaszok... fenomenális volt. Túrázgatni csak a közelben voltam, de szarok az utak. Kátyúkat kerülgetsz, vagy egyenletlen az út és nem lehet élvezni, mert dobál... egyszerűen felháborító és tudja az ember, hogy kevés a változásra az esély.
fékolaj cserétől nem is veszel észre semmi, főleg ha nem volt levegős,
első telóolaj cserét már jobban megfogod érezni, azt tuti érdemes!
gyertya meg van Buboréknak, aki eladta a fazerét és megmaradt neki, tudtommal áron alul adja,,,
ez a fékolaj, meg villaolaj, meg hűtőfolyadék téma is feszegetve van mindíg... 2007.03 havi a motorom nem voltak még cserélvve ezek a dolgok, de őszintén szolva nem is érzek változást.. fékolajat talán kicseréltetem szezon végén...
akkor leszarom, és nagyvas.hu-ról rendelek 4 gyertyát....
mind1... nagyobb túrát úgyis csak a nyár második felében tervezek.
addíg meg úgyis lecserélem.