Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet a következő indításnál szárnya nő... Biztos nem véletlen mondják, hogy 20k-nál kell cserélni gyertyát, de ha működik neki jelenleg, akkor nem kell parázzon. Főleg, ha megnézi, hogy külsőre is szép-e.
lehet a következő inditás nem lesz pöcc-röff akkor meg mi lesz
U.i.: Mindenre kell gondolni..., egy eldőlt Fazert, hogy lehet felemelni egyedül? /azaz kerékreállítani/
szerintem nem úgy fogja megadni magát, hogy egyik pillanatról a másikra...
Ha jó a szikra, akkor jó! De kívánom, hogy ne az isten háta mögött, a civilizációtól távol adja meg magát akár 1 is
A kiput bezzeg le merted cserélni! A többi meg másodlagos... én spec nem merem/tudom mire cseréljem, mert jelen helyzetben a gyárinál optimálisabbat még nem láttam. Két dolog látja kárát: az egyik a nyomaték, a másik a fogyasztás, és csak hangot nyersz. Ha valami tuti dolgot tapasztalsz, tudsz, írd meg légyszi!
őszintén szolva pöccre indúl mindíg.. akár egy hetet áll akkor is.. az alapjárat meg egyenletes...
azért mert nem hiszek a szervízkönyvnek...
pl légszűrőt jóval elöbb cseréltem mert elég koszosnak tűnt.
nem tudom, hogy mi para lehet ha nem most szezon közben, hanem szezon végén cserélem a gyertyákat más dolgokkal 1ütt.
20-nál írja, most van 25 a mociban szerintem 30-nál fogom.
No para. Attól nem állsz fejre, a géped se megy tönkre, csak esetleg rosszabbúl fogyaszt. (ezt se hiszem.) Esetleg egyenetlenebb lesz az alap. Szóval vedd ki nézd meg és dönt, mennyire használódott el. (Gömbölyödés, csúcsosodás...)
de miért tolod el a cserét
Van, aki 30-nál már másodszorra cseréli
szerintetek ha nem 20 ezernél cserélem le a gyertyákat, hanem 30-nál az nagypara ?
Sziasztok! Sikerült vennem egy 2006os, FZS 1000-est. Nem volt még Yamahám, tehát itt elég új vagyok. 22500 van benne. Tulaj 19-nél cseréltetett olajat, szűrőket. Kérdésem lenne, h érdemes e gyetyát cserélni, illetve karbit szinkronizálni? Raktam fel rá Arrow dobot. Ehhez kell e állítani?

Köszönöm
Zoli
A köszöngetésben a robogósokkal vannak furcsa érzéseim. Én úgy vagyok vele, hogy ha a forgalmi szituáció megengedi, intek minden motoros kétkerekűnek. A robogósok többsége visszaint, de van, amikor közelebbérve látom, hogy az öregasszony néz a sisak alól, mint a Bálám szamara, hogy hülye-e vagy...
csopperosokat én se csipázom annyira, megfigyelésem alapján, ők szoktak ritkábban köszönni, míg ETZ vel toltam, a sportmotorosok nagy része köszönt, míg a csopperosok közül kevesebb és ez most is így van,
robogósokkal változóba van a véleményem, szemezgetek most én is velük
köszi ! én egyszerre nyomtam a két gombot a nullázáshoz
(select/reset ) ezért törlődött mindkettő (a kerékpárét így kell) -de már vágom :)
Tökéletesen egyetértek Peeetivel. Ezeknél szerintem még az is jobb, ha csak egyedül gurulok egy 100-ast...
egyikre sem.
engem nem nagyon érdekel a motoros felvonulás robogósok és chopperesek társaságában... és az azt követő egész éjszakás hányás, álatkodás.
számomra nincs tartalmi értéke eféle dogoknak.
Többségetek melyik motorostalálkozó(k)ra szokott eljárni? Elmentek messzebre is vagy csak a helyieken mutatkoztok?
Régebbieken egy gomb, egy kijelző, újabbakon két gomb, két kijelző.

Az enyémnek csak két funkciója van az egy gombra: szimpla nyomásra vált a km és a túraszámláló között, hosszú nyomásra nullázza a túrát.
fzs en hány db gomb van a műszerfalon
kérdeznék ismét :) a napiszámlálót ,(amiből kettő is van ) hogy lehet külön nullázni a fazeren ? én egy szer próbálkoztam ,akkor mindkettő 0 lett sajnos :(
Hát igen... Próbáltam kisípolni hátha meg lesz, de nem sikerült... Aztán én is rájöttem!:) Még1X köszi!