Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

műszerfalnál azért nem lesz meg, mert CANbus rendszerű.
Köszkösz! Kipróbálom, már úgy is lehúztam egy vezetéket a tank alá, valahogy éreztem, hogy a műszerfalnál nem lesz meg ez a két fránya kábel!
Nem mondtam, hogy én vezettem a bandát Inkább lobogtam utánuk. Azért ezek keményen pályázós gyerekek voltak. A közúti közlekedés szabályai, meg a biztonságos közlekedés az egészen más perspektíva számukra. Azért annyira nem maradtam le....
úgy veszem észre te nem a "nyugodt" motorosok közé tartozol
Mentünk tegnap egy kanyart az Szfvár-Üvegtigris-Dorog-Tatabánya-Gánt-Szsfvár vonalon. 3 Kawa közé szorultam A leg szelidebb egy GPZ1100R volt. Az átlag sebesség 140~180 bár volt egyenes ahol a 200-at is megcsaptuk. Szóval 240 km és a végén kevesebb mint 15 liter fért a tankba! Ez tesók között 6 liter alatt van.
Egyszer már érdelekne a fogyasztás normál 110-130-as tempómelett is! Sose tudom rendesen kimérni. Vagy sok a város, vagy van benne tépés, esetleg a fűnyíró issza ki.
A Bridgeston viszont nagyon jól tartotta a lépést a D211-el szerelt pályagépekkel. Még a lósz@ron is átmegy csúszás nélkül.
Est nyan...., én már úgy tolom, hogy zölit nem is kap a zyotyadék.
http://www.silvergames.com/nya...
Minden esetre van manuális fókusz és a kép is jó lett
Kodak dx7590 nem olyan nagy durranás.
Ez jó kép Még a "japók" is ott vannak

Milyen géppel készült amúgy
Ezek a yamahák Már 98-ban ilyet tudtak, hogy autó AC meg no benzincsap
Mivel a hagyományos értelemben vett benzincsap nincs is, ezért nem.
nem mesedélután ez
meséld el, hogy ütött el majdnem az autó!
Igen? Akkor sorry. Azt hittem, ami karbis abba nincs, csak az injektorosokba. Akkor benzincsapot se te nyitod?
Én amikor ráadom a gyújtást, indítás nélkül már nyomja a benyát. Ezt nevezik automatának, vagy tévedek?
FZ6 fokozatkijelző bekötés:

Jobboldali dekliből jön ki két vezeték, egy szürke és egy fekete, a SZÜRKE a fordulatszámjel.

Háromszög csatlakozó az ECU alatt, a csati előtt a vezeték sárga, azután rózsaszín, ez pedig a kilometeróra jelet viszi.

kapcsolt pozitív ugye evidens.
meg van a gond. úgy néz ki akksi. meghalt egyik pillanatról a másikra. ráraktunk az akksira egy izzót, azt sem bírta el :Y (fater akksijával jó az izzó)
ilyet még nem láttam. simán indult 1 perccel előtte, utána meg már 0. 1 éves sincs, és nem szar akksi. hátha megvan a garipapírja, az előző tulaj cseréltette ki mikor megvettem a gépet. remélem tényleg csak akksi...
cseréljünk kipuffot! ráfizetek!
jah és persze hogy kanyarba volt, nehogy már...
én meg ma ráfutottam egy tenyérnyi kőre Fellegvár felé
de volt ettől neccesebb is ma
FZS-be nincs automata AC mint az FZ-be
ami kattog ha gyújtást adsz rá?
benzinpumpára gondolsz?
:DDDDDDDD