Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hülye kérdés, de nincs sebességbe?
na hazajöttem direkt hogy motorozok egyet faterral. erre elqródik a motorom :W meg akartuk próbálni megint bekötni motorozás előtt a sebességfokozat kijelzőt. széthúztuk a fordulatszám jeladó csatiját. ki akartuk próbálni, hogy biztos az e a ford.szám jeladó csatija, be akartuk indítani jelez-e ford számot a műszerfalon. gyújtás rá, indítanám, erre valami kattan és utána semmi. mértük az akksit, ha ráadtuk a gyújtást leterhelte 4V körüli értékre. bizti egyik sem ment ki, lehúztuk az indítómotor kábelét, hátha az indító lett zárlatos, de nem (hálistennek, az drága lett volna). van egy nagy relé ami kattog ha gyújtást adok rá, lehet azzal lett valami gebasz. majd kerítek bontóból vagy valahonnan egy másikat, megnézni azzal megy-e. de mindenesetre érdekes hogy bizti nem ment ki, pedig ez lenne a feladata...nincs szerencsém ezzel a motorozással (sem, mint általában semmi mással sincs) :( el is ment a kedvem erre a hétvégére mindentől...faszom az egészbe...
Ez csak az öregurasra ment Azért ezzel is lehet figurázni...
Olyan nyolcvan körül mehettem kb.
Azért még Kakucson kipróbálom, hogy ott hogyan viselkedik!
Ha nem mentél gyorsan akkor szerintem kis kavics lehetett, vagy szennyeződés, amit 50-60-al már nem veszel észre.
Egyszer picit megcsúszik, aztán ugyanabban a kanyarban kétszer jobban döntve sem jelentkezik a probléma még ha egymás után többször is végigmegyek ugyanott.
De ha ez téged megnyugtat, akkor inkább cseréld le a gumit.
Én már fél nyolckor indultam. Dobogókő felé egy jobbos kanyarban megindult alattam a gép egy pillanatra. Kissé megcsúszott, pedig nem mentem gyorsan. Lehet az út volt egyenetlen , mindenesetre nem volt jó érzés. BRIDGESTONE BATTLAX BT021 R SPORT TOURING van rajta, hidegen csikorog a kanyarban, és csúszkál, de ma nem volt már hideg akkor. Valakinek van tapasztalata a gumával a D252 sportmax talán jobban tapadt
Anyád
Én mikor fogok így menni a körúton?
menj rá az előzmény gombra hogy mindkettő videót egymást alatt lásd! inditsd el őket és vidd a szlalom elejhez úgy hogy egyszerre menjen a kettő!

hát ha nem látod a különbséget akkor nagyon elvakult Fazeres vagy kb másfélszer gyorsabban dobja jobbra balra a viffert.. bár lehet csak a másik csóka nincs a helyzet magaslatán... mondjak ha feleígy tudnék kanyarogni már az is bőven fasza lenne

de nincs is azzal baj mert nem rossz gép és szeresse is az ember azt amije van
hát mintha lassitott felvételben kanyarogna.. a 10éveel öregebb VFRt picit gyorsabban dobálták...
köszönöm a válaszokat ! arra van valami statisztika ,hogy egy fog +- nál mennyit változik a hátsókerék helyzete? Mert ha elől nem változtatok és hátul nagyobbat teszek ,akkor jön előre kerék ,ahogy
Berber is mondja ,de nekem így is csak négy jelet tud előrébb menni és lehet ,hogy ha nagyobbat teszek hátra akkor rövid lesz lánc :(
Lehet marad a gyári felállás :).Egyébként nagyon jó ez a fórum ,mert olyan dolgok jönnek elő a tapasztalt motorosoktól ,ami eszembe nem jutna .Már hosszú 2 hónapos motoros múltam alatt is sokat tanultam !
Én az elsőt nem cserélném kisebbre. Nagy lesz a lánc hajtogatási igénybevétele, és az áttétel is rengeteget változik (16/15=~10%!). A hátsóba 1-2 (44/45~46=2~5%)fogat beledobhatsz nyugodtan, legfeljebb előrébb jön a hátsókerék. A fordulat meg nem ugrik annyit, és mivel könnyebben visz a fogyasztás is esik annyit amennyit nő a fordulat miatt. Nekem még kevesebbet is zabázik, de lehet, hogy nem csak e miatt.
Helló! Nekem a kisfazeren megfelelő volt a gyári áttételezés, de ezt mindenkinek szive joga eldönteni, mi a jó. A mostani motoromon inkább változtatnék, túl hosszú az egyes fokozat. Indulásnál 1-2 méterig csúsztatni kell a kuplungot, és 30 alatt nem ugrik a motor még egyesben sem. Mire megjön az igazi erő, már 80 fölött járok, óra szerint 137-et megy egyesben. Feleslegesen hosszú.....
helló Redfazer ! régen hallottam rólad ! valójában egy ismerősöm mondta ,hogy az x11 -es hondáján változtatták az áttételt és megtetszett amit mesélt miszerint teljesen mind1 ,hogy másodikban van a motorja vagy éppen ötödikben szinte ugyanúgy gyorsul -persze a fazert ne hasonlítsam egy 130 nm -es motorhoz.
Erősebb, de "lassúbb" lesz a motorod. Jobban fog ugrani, de valszeg többet fog fogyasztani, mert adott tempónál többet fog pörögni a motor. Miért akarod módositani az áttételt?
párban tervezem :) csak nem vagyok benne biztos ,hogy elől -1 ,hátul+1 ,az a láncméretet nem befolyásolja .
akkor az első elég kopottas lehet, szerintem cseréld párba
40e. van a motorban .az elsőt még nem láttam ,de hátsó az még a gyári ,legalábbis a fogszámokat illetően ,viszont a "nagyvas" -nál csak +1 fogas a legnagyobb hátsó fogaskerék ,vagyis 49 fogas -ennél nagyobb nincs .Elől elméletileg 15 fogas a gyári kerék .
motorozni kéne
mennyi km er van a motorodba ha 20-30e van benne, szerintem elegendő csak az elsőt cserélni, én próbálkoztam olyan variációval, hogy elöl gyári hátul +2, ekkor gyári lánccal pont nem volt jó, mert túl feszes volt...
szerintem a plusz 1 hátul nem sokat ér, nekem eddig elöl egyel kisebb jött be a legjobban utcára.
most pl gyári áttételem van fent
helló Mindenki ! kérdésem lenne ...szóval tegnap látta egy yamaha szervizes srác a motoromat és azt mondta az előző tulaj cserélhette nemrégiben a láncot a motoron ,viszont a fogaskerekeket nem .Azt mondta az sem érett még meg teljesen a cserére ,de elgondolkodtam ,hogy hátha érdemes lenne még most cserélni őket .A kérdésem az lenne ,ha a lánchoz nem akarok nyúlni akkor ha hátulra +1 foggal nagyobb lánckereket rendelek ,akkor előre 1-el kisebbet kell rendelnem és akkor a láncméret marad ? -vagy pedig az ármérő miatt ez arányosan változik ? -köszönöm!
Kanyarban megcsúszott a hátsó kerék, és kisodródott a kavicsos útpatkára és onnan már nem volt visszaút . Szerencsére nem volt már nagy sebesség, és a kuplungkar tört le.
A horvátok nagyon rendesek voltak .!Az egyik faluban találtunk egy hegesztő embert aki az aluminiumot megheggesztette, és nem kért érte semmi ! Viszont a hegesztés csak 1 napig bírta !
A sebességbe még nem nagyon halnak bele az emberek, a megállásba annál inkább...