Oh, köszi! Ez is egy támpont, megpróbálom így! Az enyém G.P.T. típus, a leírásban az szerepel, hogy a szürke és fehér-sárga vezetékekre kell rákötnöm, de ez így nem műkszik...
Megtaláltam a Prop Tech beszerelési útmutatót !
Ha megadod az e-mail címedet , elküldöm , mert ide valamilyen ok miatt nem tudom belinkelni!
De a lényeget idézem :
a. A kijelző kábelt csatlakoztassa a sebesség leladó csatlakozója közé
b. A Fordulatszám jelet kell csatlakoztatni a fekete/zöld vezetékre.
Yamaha : Szürke vezeték a főtengely jeladóból
Ha a kijelzés bizonytalan,akkor a központi vez. Feldolgozott fordulatszám jelét:Sárga/fekete jelét használjuk !
c. Csatlakoztasson +12 V kapcsolt tápfeszültség a kábelköteg piros vezetékre ."
Ennyit ír összesen a beszerelésről, majd a következő a programozás..........................
Nem egyszerű eset !
Nekem Prop Tech tipusú van,és ők is szerelték be !
Tehát függ a motorod évjáratától és kijelző tipusától .
Sajnos szerelésben nem tudok segíteni
Műszaki infóra lenne szükségem !
Szeretnék beszerezni Fz6 Fazer S2 -2007-es-re tartalékba fék és kuplungkart. A kérdésem az , a 2004-nél régebbi típus jó e az én gépemre, vagy ötlet arra ,hogy "jó áron " hol lehetne beszerezni.
Gondolom a bontó lenne az egyik ötlet.
Az is segítség lenne,hogy az S2 -es karok típusszáma meglenne !
Azért gondoltam ,hogy beszerzem ezeket, mert a húsvéti horvát túrán az egyik srác elesett a Suzuki SV-vel , és a kuplungkarja tőben eltört, és igen csak nagy bajban voltunk miatta !
Továbbra is várom a segítséget, hátha valaki konkrétan tudja, hogy kell fokozatkijelzőt FZ6-on (kerek műszeres) bekötni! A + - természetesen meg van, fordalatszám és sebesség jel vezeték színekre lenne szükségem!
Köszi!
Ez nagyon teszik, és igaznak érzem: "Milyen gép a Fazer? A legnagyobb színész - ha lehet ilyet mondani egy motorra. Bármikor rabul ejt és elkábít kezelhetőségével és simulékonyságával. A legtöbb motor fitogtatja az erejét. A Fazernél egyszerűen a rendelkezésedre áll! El se hinnéd, hogy min uralkodsz olyan egyenletesen adja le a kakaót."... "De nem úgy ahogy elképzeled! Mégy a motorral és csak azt veszed észre, hogy az a fránya kanyar valami baromi gyorsan közeledik feléd és ilyedten nyúlsz a fékre. "
Ez egy telitalálat vélemény! Ja, megültem a Hornetet is. Élmény motor. Az FZS nyilegyenes teljesítmény és alföldi sík nyomatékgörbéje nem okoz semmiféle eleven érzést. Ahova húzod úgy megy. A futóműve van ~olyan mint a VFR1200-nak A Fékei kezdenek brutálisak lenni, amióta EBC HH van bennük. (Apropó nekem is burrognak amióta újak) És tényleg öreguras kiszámítható, pontos, teszem a dolgom taliga. Ja és messze nem eszik annyit mint a VFR! A tesztvezetés alatt elfüstöltem egy negyed tank benzint. Igaz mentem vele 210-et is, amit a Hornet persze nem tudott lekövetni, aztán megvártam. Csakhogy ugyanitt az FZS 2 kört is megtesz ugyanannyi benyából!
Köszi