Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok....tudtok jó áron sportdobot fzs 1000-re? Összekőtőcsővel kéne...
Köszi
hogy történt az esés vagy mitől
sajnos nem tudtam kijutni, most értem haza
És az emil, mivel nem lehet privátot írni: frankoo@freemail.hu

Köszi a leírást!
Oh, köszi! Ez is egy támpont, megpróbálom így! Az enyém G.P.T. típus, a leírásban az szerepel, hogy a szürke és fehér-sárga vezetékekre kell rákötnöm, de ez így nem műkszik...
Megtaláltam a Prop Tech beszerelési útmutatót !
Ha megadod az e-mail címedet , elküldöm , mert ide valamilyen ok miatt nem tudom belinkelni!
De a lényeget idézem :
a. A kijelző kábelt csatlakoztassa a sebesség leladó csatlakozója közé

b. A Fordulatszám jelet kell csatlakoztatni a fekete/zöld vezetékre.
Yamaha : Szürke vezeték a főtengely jeladóból
Ha a kijelzés bizonytalan,akkor a központi vez. Feldolgozott fordulatszám jelét:Sárga/fekete jelét használjuk !
c. Csatlakoztasson +12 V kapcsolt tápfeszültség a kábelköteg piros vezetékre ."

Ennyit ír összesen a beszerelésről, majd a következő a programozás..........................
Írj a Harmatinak, megmondják mi a típusszáma.
Nem egyszerű eset !
Nekem Prop Tech tipusú van,és ők is szerelték be !
Tehát függ a motorod évjáratától és kijelző tipusától .
Sajnos szerelésben nem tudok segíteni
Helló !

Műszaki infóra lenne szükségem !
Szeretnék beszerezni Fz6 Fazer S2 -2007-es-re tartalékba fék és kuplungkart. A kérdésem az , a 2004-nél régebbi típus jó e az én gépemre, vagy ötlet arra ,hogy "jó áron " hol lehetne beszerezni.
Gondolom a bontó lenne az egyik ötlet.
Az is segítség lenne,hogy az S2 -es karok típusszáma meglenne !
Azért gondoltam ,hogy beszerzem ezeket, mert a húsvéti horvát túrán az egyik srác elesett a Suzuki SV-vel , és a kuplungkarja tőben eltört, és igen csak nagy bajban voltunk miatta !
Továbbra is várom a segítséget, hátha valaki konkrétan tudja, hogy kell fokozatkijelzőt FZ6-on (kerek műszeres) bekötni! A + - természetesen meg van, fordalatszám és sebesség jel vezeték színekre lenne szükségem!
Köszi!
de van biztos video róla a neten, én sem élőben láttam, hanem videóról...
látni kellett volna az r6-on a srácot, sztem akkor pályázott először. az mz-s meg kb. 10 éve. hidd el, a tapasztalat a legnagyobb előny...
Lemaradtam vmiről?
érdemes megnézni a kormányokat ezeken a gépeken. elég extrém, nem csoda hogy így tudnak vele kanyarodni :)
megbeszéltük!
2 előtt érkezem és maradok egy darabig. Ha tudsz gyere utánam de előtte csörgess meg. tel a lapon
ha odaérek időben akkor kimegyek!
rendes motorozás 3 csoportban 12,45-17,30-ig
hánytól lesz a műsor és meddig tart? mersz lesz
én ott leszek
kb 4 ig dolgozok, utána tudnék csak!
te mikor mész ki?
szega Peter,
Holnap nem jössz ki a ringre du? Én meek pár fotót csinálni a haveromról...
Ez nagyon teszik, és igaznak érzem: "Milyen gép a Fazer? A legnagyobb színész - ha lehet ilyet mondani egy motorra. Bármikor rabul ejt és elkábít kezelhetőségével és simulékonyságával. A legtöbb motor fitogtatja az erejét. A Fazernél egyszerűen a rendelkezésedre áll! El se hinnéd, hogy min uralkodsz olyan egyenletesen adja le a kakaót."... "De nem úgy ahogy elképzeled! Mégy a motorral és csak azt veszed észre, hogy az a fránya kanyar valami baromi gyorsan közeledik feléd és ilyedten nyúlsz a fékre. "
elírtam
Ez egy telitalálat vélemény! Ja, megültem a Hornetet is. Élmény motor. Az FZS nyilegyenes teljesítmény és alföldi sík nyomatékgörbéje nem okoz semmiféle eleven érzést. Ahova húzod úgy megy. A futóműve van ~olyan mint a VFR1200-nak A Fékei kezdenek brutálisak lenni, amióta EBC HH van bennük. (Apropó nekem is burrognak amióta újak) És tényleg öreguras kiszámítható, pontos, teszem a dolgom taliga. Ja és messze nem eszik annyit mint a VFR! A tesztvezetés alatt elfüstöltem egy negyed tank benzint. Igaz mentem vele 210-et is, amit a Hornet persze nem tudott lekövetni, aztán megvártam. Csakhogy ugyanitt az FZS 2 kört is megtesz ugyanannyi benyából!