Pont egy VFR 1200 tesztvezetés tett be a kis 600-asnak. Amúgy pályán még nem sikerült kipróbálnom az 1000-est, és való igaz, hogy az átdobása jóval nehezebb mint a VFR-nek, pedig az csak 208 kiló. Amúgy a legújabb, újra élesztett fehér darabbal mentem a tesztkaravánból. (miért csúf a segge? nekem tetszik!)
Az tény, hogy a futómű professzionista, a fékek csodásak, és a csúcs, ha a Vtech összetereli a hiányos pacikat. Mégse adnám érte a lepukkant Fazeremet.
Kakucsnál komolyabb nem fog idén összejönni a gaz anyagiak miatt, de meglátom, mit tud, és kivel leszek képes lépést tartani... vagy nem..
én nem fogok egyik motorról se véleményt mondani (mert egyiken se ültem), de látom inkább te vfr fan vagy, a vfr ről csak annyit tudok ,hogy elég megoszló az emberek véleménye róla,,, és olyan is mondta aki bele volt szeretve és amikor kipróbálta akkor meg pofára esett,,,
a cikk végén pár mérési adat:
majdnem 2 sec al hamarabb gyorsul, 100km/h ra akkor hogy lehet ez lomha nah majd nyilatkoznak az fzs ek.
de különösebben nincs is sok értelme belemenni.. a VFR túramotor.. az FZR meg sztem ilyen kis állatkodós mindenfélés.. szóval nincs értelme nagyon összehasonlítani őket..
de lenézni sem kell egyiket sem egy fél perc motorozás után
"Hogy milyen a Fazer? Lustább a gázreakció. Gyengébbnek érzed a motort a +35LE ellenére is! Valahogy a Hornet élénkebb, a Fazer öregurasabb. Mintha ez egy nyugodt felnőtt lenne, aki simán lehagyja a kis szemtelent. De a kis szemtelen elevenebb, mozgékonyabb.
Gyárilag a fékek is jobbak a Hondán. "
eddig ahány tesztet olvastam az fzs1000ről még egy rossz szót nem hallottam róla,
Fazerpetert már láttam párszor, elég jól kanyarodik az fzs is
igazából amint előbb írtam , ember kell a motorra aki megüli,,,
nyílván ha ugyanaz az ember vezeti talán akkor jön ki a legjobban ..
de azért két profeszionális versenyző között ugyanazzal a motorral van mondjuk 1 tized.. szóval azért két egyforma tudású emberke is össze tudná hasonlítani
ez csak "soför" kérdése jelen esetben(fzs és a vfr között)
én inkább arra lennék kíváncsi ha egy ember üli meg a két motort pályán, annak az összehasonlításnak van értelme
hm.. hát nem tudom milyen VFR en ültél te :D
de a Vtech előttiek igencsak jó futóművel rendelkeznek és hidd el hogy meglepődnél ha összeakadnál eggyel egy kanyargósabb részen és nézhetnéd az egyetlen elrontott pontját.. a csúnya hátsó lámpát :D nem véletlenül volt belőle sok rendőrmotor is (youtubeon érdemes körbenézni a nagy behemót 240kilós vackokat hogy döntögetik). Nekem is volt és tudom miről beszélek.. erő.. hát 110lovat 150nel összehasonlítani.. miért nem a VFR 1200al hasonlítod össze? 180at a 150el.
Hungaroringen hidd el gyengusz kis rs250el körbemotoroznának téged engem bárkit... nem az erő a lényeg.. és pont ezért mondtam hogy pályán verné el a fazered egy fogaskerekes vfr800
Hali,
Kormánytájékon először (csapágy) majd a fék környékén keresd a hibát, esetleg gumi egyensúlyozás de arra kicsi a sansz. Igen, jól felmelegszik hiszen fűti a kipuffancs... De jól szabályoz úgyhogy no para
Most csinálok egy YZF 750R-t. Ugyan azok a lapkák! 8 mm x 1,2-3,5 mm 380,- Ft/db. Ráadásul csiszolható. Én legalábbis csináltam hozzá eszközt. Így nem csak 0,05-lépcsőm van, hanem sokkal pontosabban illeszthető. Nem kopó, nem edzett alkatrész, úgyhogy a csere-bere is szóba jöhet. Aztán karbi tisztítás és szinkron. Így komplett a menü.
Hát nem hiszem, hogy bárhol lenne eséje a VFR-nek. Brutális a különbség. A VFR 240+ kiló. és 110 paci állítólag. Úgy is viselkedik. Fantasztikus a szélvédelme, és jól váltja a kanyarokat, de az erőkülönbség az hihetetlen nagy. Egyszerűen gyengusznak éreztem. Pici, aranyos, játékszer. Elképesztő! Pedig messze nem tudom kimotorozni az 1000-est. Jó ha 1/3 gázt merek rántani. A VFRt meg koppig kitekertem. Ráadásul volt benne vagy 2000 km, tehát agyon se lehetett hajtva. Nem igazán vágom a dolgot, hogy mi ez a nagyképüsködés a részemről, de majd ráültetem a Hondás havert, a szalonból, mondja meg ő mit érez Fazeren a VFR után. Csak nem dobja el a gépem.
Nem mindegy, hogy csak ellenőrzés, vagy beállítás is. Teljes műveletre számolhatsz min. 20ezer Forint munkadijat, plusz X darab lapka, amiket jobban jársz, ha Te szerzel be (kaptam már 3000/db ajánlatot is szervíztől... no comment). Azt viszont, hogy milyen vastagságúak és hány darab fog kelleni, majd csak akkor tudod meg, amikor le van szedve a fedél a szerelőnél és le van mérve...
Olyan problémám lenne, hogy ha viszonylag nagyobbat fékezek az első fékkel, akkor a kormányom egy idő után (ahogy a sebesség csökken) elkezd rezonálni, meg vibrálni, de nem kicsit! Szerintem ez nem normális vagy igen? Nektek volt már hasonló, vagy mi okozhatja?
A másik kérdésem, hogy ilyen meleg napokon városban nektek is felmelegszik annyira a motor hogy ki-be kapcsol a ventilátor?
A hülyéket kérdeztem bocsánat, de van még mit tanulnom
Az tény, hogy a futómű professzionista, a fékek csodásak, és a csúcs, ha a Vtech összetereli a hiányos pacikat. Mégse adnám érte a lepukkant Fazeremet.
Kakucsnál komolyabb nem fog idén összejönni a gaz anyagiak miatt, de meglátom, mit tud, és kivel leszek képes lépést tartani... vagy nem..