Na gyerekek, megvan a nyári mellékhobbi. Nagyapám 195x-es Danuviája, legutóbbi emlékeim szerint feléleszthető állapotban. Vizsgaidőszak után amint lesz időm, el is hozom az Alföldről, aztán meglássuk, mennyire van egyben...
Gondolom Te sem azért vetted a motort mert értékmegörzőnek akarod használni. Talán eladni sem akarod nagyon. Én az XJ 600-amat feldobtam egy árral a netre anno, olyannal, hogy amit drágának találsz, még a fölött volt egy 100-assal. Nem is érdekelt, hogy elviszik e. (mellesleg ez is az lehet) Aztán jött ember és vitte. Nem alkudozott, tudta mit kap. Kénytelen voltam venni másikat. Talán bejött. Most nézegetem , hogy esetleg még ~ pénzemnél vagyok, ha el akarom adni. Nem sokáig lesz ez így, de járművön értékvesztés nélkül nincs élet.
Igen, egyetértek. De csak összehasonlításként, az enyém 2006-os, fekete vázas, de még ugye körműszerfalas. Nem kevés pénz lett ráköltve, hogy jobb motor legyen (egyszersmind a hibái is mind ki lettek szakszerűen javítva, amiről kell számla van, összes kulcs megvan, divatos szép fehér). Ma lépte át a 19.000 km-t, taxistól vettem, aki - elvileg - nem járt vele sokat épp a munkája miatt, persze messziről jött ember azt mond amit akar. Én mennyiért rakhatnám ki? 1.5m? nevetséges. Jó ha 1.1-et TALÁN kapnék, de inkább kevesebbet. Az egyetlen járható út, amit Jézus csinált. Kiárusítani a cuccokat róla (az extrák árának kábé a felét visszakapod), s csupaszon talán eladható a vas. 0.9m-ért.
Szerintem kell ilyen is. különben tele lenne a net allul árazott, hirtelen eladandó motorokkal. Amúgy minden sz@rnak van verebe. A ~20 eKm meg (vissza pörgetett+30) nem sok gondot rejthet.
A szine az rémes. Nem is hinné az ember, hogy ez tetsztik valakinek. Az kb -100 eFt ezen a gépen.
Ezek után a tied 1,5, ha azt nézzük hogy néz ki és mennyit költöttél rá
Csak az legalább össze is van rakva, ez meg ki tudja mit tartogat a "szép" fényezés alatt
Szerintem sem... Jézus mentalitása miatt kapták szét olyan gyorsan azt a motort is. Tudta, hogy olyan áron kell kínálja, amiért mások is megvennék, nem annyiért, amennyit ő költött rá. Ezek kevés részben hozzák vissza az árukat. Én úgy vagyok vele, a magam örömére alakítom át, s a végén el kell fogadni, hogy hiába vásároltam rá 300-ért extrát, jó, ha +50-nel drágábban el tudom adni egy csupasz motorohoz képest. "Megszolgálta az árát." /Legalábbis én tartósra tervezem a motorom/
Tudjuk, hogy Neked 100%-os az első gumid, még a gyári van rajta, mivel csak álló helyzetben érintkezik az aszfalttal . 1-ben kerékre kapod, elváltod a 2-est, aztán csak a piros lámpánál teszed vissza
én néha kihúzatom 220-230-ig...
régen gyári plexivel ment 245-öt is :)
egyébként nem hiszem, hogy sok veszélye lenne a száguldozásnak olyan úton ami egyenes meg nincs oldalról bekötőút és még ismered is.
egyébként meg a statisztika nem ezt igazolja, hogy ezmiatt halnának a motorosok.
Én is naponta lepődök meg, hogy mennyire brutális +1 fogtól. A Japók tudnak valamit. Viszont a VFR800 már közel sem tudott elvarázsolni, pedig csutkára tekertem a gázát. Elhiszi itt valaki, hogy 3-ban képes gázból felvenni a kerekét? Hát én sem nagyon.
Valaki nem tudja a Karu email címét vagy telefonszámát?
szelephézag beállítás ügyében keresem.
köszi előre is az infokat.