Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Valaki nem tudja a Karu email címét vagy telefonszámát?
szelephézag beállítás ügyében keresem.

köszi előre is az infokat.
mármint a vfr?
Zsír, ha kell, Téged kereselek először.
van hozzá karbim
Na gyerekek, megvan a nyári mellékhobbi. Nagyapám 195x-es Danuviája, legutóbbi emlékeim szerint feléleszthető állapotban. Vizsgaidőszak után amint lesz időm, el is hozom az Alföldről, aztán meglássuk, mennyire van egyben...
Igaz. Egyenlőre nem aktuális a motorcsere. Kell még tapasztalatot gyűjteni, hogy elmondhassam, megültem a pacikat és méltó vagyok egy másikra.
főleg egy új motor esetén
Gondolom Te sem azért vetted a motort mert értékmegörzőnek akarod használni. Talán eladni sem akarod nagyon. Én az XJ 600-amat feldobtam egy árral a netre anno, olyannal, hogy amit drágának találsz, még a fölött volt egy 100-assal. Nem is érdekelt, hogy elviszik e. (mellesleg ez is az lehet) Aztán jött ember és vitte. Nem alkudozott, tudta mit kap. Kénytelen voltam venni másikat. Talán bejött. Most nézegetem , hogy esetleg még ~ pénzemnél vagyok, ha el akarom adni. Nem sokáig lesz ez így, de járművön értékvesztés nélkül nincs élet.
Igen, egyetértek. De csak összehasonlításként, az enyém 2006-os, fekete vázas, de még ugye körműszerfalas. Nem kevés pénz lett ráköltve, hogy jobb motor legyen (egyszersmind a hibái is mind ki lettek szakszerűen javítva, amiről kell számla van, összes kulcs megvan, divatos szép fehér). Ma lépte át a 19.000 km-t, taxistól vettem, aki - elvileg - nem járt vele sokat épp a munkája miatt, persze messziről jött ember azt mond amit akar. Én mennyiért rakhatnám ki? 1.5m? nevetséges. Jó ha 1.1-et TALÁN kapnék, de inkább kevesebbet. Az egyetlen járható út, amit Jézus csinált. Kiárusítani a cuccokat róla (az extrák árának kábé a felét visszakapod), s csupaszon talán eladható a vas. 0.9m-ért.
Szerintem kell ilyen is. különben tele lenne a net allul árazott, hirtelen eladandó motorokkal. Amúgy minden sz@rnak van verebe. A ~20 eKm meg (vissza pörgetett+30) nem sok gondot rejthet.
A szine az rémes. Nem is hinné az ember, hogy ez tetsztik valakinek. Az kb -100 eFt ezen a gépen.
Csak érted, ez is olyan, hogy egy vevő miért hinne nekem? Lehet ez a motor is tök pöpec (kivéve, hogy zöld).
Jah igen és az LSF bukógomba meg a kopottas gumi biztos megdobja az árát
Ezek után a tied 1,5, ha azt nézzük hogy néz ki és mennyit költöttél rá
Csak az legalább össze is van rakva, ez meg ki tudja mit tartogat a "szép" fényezés alatt
Szerintem sem... Jézus mentalitása miatt kapták szét olyan gyorsan azt a motort is. Tudta, hogy olyan áron kell kínálja, amiért mások is megvennék, nem annyiért, amennyit ő költött rá. Ezek kevés részben hozzák vissza az árukat. Én úgy vagyok vele, a magam örömére alakítom át, s a végén el kell fogadni, hogy hiába vásároltam rá 300-ért extrát, jó, ha +50-nel drágábban el tudom adni egy csupasz motorohoz képest. "Megszolgálta az árát." /Legalábbis én tartósra tervezem a motorom/
félő 1.1-ért se menne el. Szegény, majd rájön.
Tudjuk, hogy Neked 100%-os az első gumid, még a gyári van rajta, mivel csak álló helyzetben érintkezik az aszfalttal . 1-ben kerékre kapod, elváltod a 2-est, aztán csak a piros lámpánál teszed vissza
én néha kihúzatom 220-230-ig...
régen gyári plexivel ment 245-öt is :)
egyébként nem hiszem, hogy sok veszélye lenne a száguldozásnak olyan úton ami egyenes meg nincs oldalról bekötőút és még ismered is.
egyébként meg a statisztika nem ezt igazolja, hogy ezmiatt halnának a motorosok.
Én is naponta lepődök meg, hogy mennyire brutális +1 fogtól. A Japók tudnak valamit. Viszont a VFR800 már közel sem tudott elvarázsolni, pedig csutkára tekertem a gázát. Elhiszi itt valaki, hogy 3-ban képes gázból felvenni a kerekét? Hát én sem nagyon.
nekem tavaly tavasszal kb2hónapig volt fent egy olyan kombó,hogy elöl -1hátul +2 kemény volt, de használhatatlan volt
hát igen.. csak mikor egy 600as naked mutat annyit... akkor azt magad sem hiszed el.. 265... hohóóó.. jó is volna
én spec ma is megeresztettem 200-al, de mivel a hátsó lánckerekem 45 fogas 44 hejett, nem is sejtem (persze tudom -5%) mennyivel mentem.
Mivel a blokkról veszi le a sebességet ez tisztán igaz lehet
engem inkább az hozz lázba amikor, 1,2 be húzok egy csutka gázt, és az a erő ami felbukkan a blokkból
kb 5 év alatt 2szer hajtottam 210-220al
Egyszer és akkor utoljára mentem 140-nel. Inkább élni akarok...