Tényleg ciki! Mikor elsőre elkezdett villogni, belassítottam és 60-nal jöttem haza főúton. Majdhogynem a versenybiciklis is beelőzött.
/szerk.: OMV után múltkor felment a fogyi 6.6-ra... igaz, hogy másik úton mentem haza és néha gyorsabban tudtam menni, mert jó szakaszok voltak benne, de 10 liter elégett 150 km alatt. Akkor valami nem stimmelt.../
Múltkor mentem autópályán, új szakaszon, ahol igaz van kamera, de előről fényképez csak és kipróbáltam mit megy. 205-nél elengedtem a gázt, nem éreztem magam biztonságban rajta. Hajoltam a tankra, de nem feküdtem rajta teljesen. Számomra nagyon kényelmetlen volt az a sebesség. A tükör annyira rezonált -gyári-, hogy mögöttem csak fénypontokat láttam, nem lehetett kivenni belőle semmit. Ráadásul az eleje riszált, lehet a szél is nagy volt már, de olyan érzésem volt, mintha felkapna a szél és elrepítene. Ekkor ugrott be, hogy lehet nálam nincs minden rendben. Valakinek van tapasztalata 200 felett, közepesen szeles időben?
Először is hidd el bele megy több! csak ügyesen kell tölteni.
ÉS ha megfigyeled, hűvösebb időbe is máskor kezd el villogni, ill melegebbe is. Csont ugyanazzal a stílussal közlekedve, ugyanazokat a távokat megtéve. Kiegészítvén, egyszer úgy érzékeli már villognia kell. Leállítod, reggel újra beindítod, akkor még nem villog. Megteszel vele 5-10 km-t, s megint villog. Gondolom benzingőz/pára is hatással van/lehet rá...
vagy hülyeség lenne mindez?
U.i.: Igen, tisztán benne van. Én fél év után a múlt héten vettem elő először és sok érdekeset olvastam benne. A dolgok egy részénél elintézi 2 sorral a problémát: vigye el szervízbe! :D
Símán (nem S2-n) 3.6L a tartalék, ami valóban kb. 50-70 km-re elég. Viszont, nekem mikor villog, 14L-nél több nem megy bele, pedig a tank kicsivel több, mint 19 Literes. Gondolom S2-n túl nagy változást nem eszközöltek ezzel kapcsolatban.
Köszönöm válaszod!
Abszolút igazad van,csuklófüggő a dolog Rosszul tettem fel a kérdést.Arra lettem volna kiváncsi inkább hogy ír-e erről valamit a használati utasítása a motornak?
Császtok skacok!
FZ6 S2-n az üzaszintmérőnél az első kocka ha már elkezd villogni,akkor kiírja hogy F-TRIP és elkezdi 0-tól számolni a km-eket. Az lenne a kérdésem,hogy mennyit megy el kb?
Vasárnap du. egy gixeres és egy cébéeres sráccal bóklásztunk, Érden sütizés a Patakiban, aztán meg vissza Dabas... remélem sehol sem állt a 3 lábú díjbeszedő .
Kiscsávó a HÉV megállóban látja, hogy az idős hölgy a szerelvény oldalát nyalogatja. Kérdezi tőle:
- Hölgyem, miért nyalogatja a HÉV oldalát?
- Hévízre vágyom...
Ha csak nem üldöznek a rendőrök és nem húznak szögesdrótot eléd vagy nem a Madmaxben vagy, ahol szögeket dobálnak eléd gonosz emberek, akkor ez egy erős példa a túlélési esélyedire. Szóval tudod, hogy ha látsz egy szöget, röhögj és menj bele ilyen gumival! :D Egyébként hatásos videó szerintem.
Slime-é is ilyesmi volt. A csávó szöveget vert a gumiba, meg kifúrta. Nem túl életszagú, de tudod, ha azt kibírja, akkor nem kell félj egy kis defektől.
az is valami bevonta asszem Rhino vagy mi ilyen rózsaszín cucc, de az nem "folyik a gumiba" hanem oda van már fújva ragadva stb. A slimetól meg ezért tartok, mert az folyik össze vissza a gumiba.......
/szerk.: OMV után múltkor felment a fogyi 6.6-ra... igaz, hogy másik úton mentem haza és néha gyorsabban tudtam menni, mert jó szakaszok voltak benne, de 10 liter elégett 150 km alatt. Akkor valami nem stimmelt.../
Múltkor mentem autópályán, új szakaszon, ahol igaz van kamera, de előről fényképez csak és kipróbáltam mit megy. 205-nél elengedtem a gázt, nem éreztem magam biztonságban rajta. Hajoltam a tankra, de nem feküdtem rajta teljesen. Számomra nagyon kényelmetlen volt az a sebesség. A tükör annyira rezonált -gyári-, hogy mögöttem csak fénypontokat láttam, nem lehetett kivenni belőle semmit. Ráadásul az eleje riszált, lehet a szél is nagy volt már, de olyan érzésem volt, mintha felkapna a szél és elrepítene. Ekkor ugrott be, hogy lehet nálam nincs minden rendben. Valakinek van tapasztalata 200 felett, közepesen szeles időben?