Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

húbazdmeg, van aztán kínálat! Mennyi egy akármilyen motor?
ma bekukkantottam egy motorkereskedésbe
Sziasztok! Gyertyacsere project letudva, valóban megcsinálható a gyári szerszámokkal. A hármas henger igényelt volna egy négyéves gyerekkezet, felnőtt erővel, annyi ott a hely (gyári kulccsal persze)

Most jön a légszűrő csere... Milyen szűrőt javasoltok? Van jobb a gyárinál?
FZS1000

Köszi
Robi
sok rendszám nincs a gépen azt nézem xD poénos
A 10-s tökéletes, nem az olaj a lényeg hanem a rugó, na az meg rosszabb utakra elég karcsú!
4,5dl kell száranként.
Sziasztok! FZS600-ason szeretnék szimeringcsere mellett egyuttal teloolajat is cserélni, az lenne a kérdésem hogy 10-es vagy esetleg a sűrűbb, 20-as olajat ajánlotok bele? Leginkább túrázásra használom, de alkalom adtán pályára is szoktam menni vele.
Ügyes... én már azt vártam, mikor kezd el kerekezni... Mondjuk hátsó fék nélkül nem lett volna életbiztosítás...
Ez tetszik, vicces a fickó.
:DDDD
kurvanagy
Múltkor még 60 papírra tartotta...
csináltam képet hátsó idom nélkül is, bár RakiTomi első képét elnézve sztem a váz az megegyezik. Majd tesz fel fotót róla aztán megvizsgáljuk:D
muhaha Ez aztán kemény
EZ pont passzol a múltkori zöldike eltvárs mellé Mindig vannak eltévedt bárányok
Egy kicsit el van tévedve... Talán 8000-t akart írni...
válasz üzenet érkezett.
motorozz.hu pü
valahogy úgy
ahhahaha, ezek 15.000ért mennek, igaz?
EZ nevtségesssssssssss
Sziasztok,
...ha már a csomagtartóról van szó:
Van egy GIVI középső-doboz tartó konzolom (platni nélkül) de minden csavarja, alkatrésze megvan, FZ6-ról (2005) lett leszerelve. Ha valakinek kell..., írj e-mailt, az árban megegyezünk.
ja köszi, nem is szándékoztam onnan vásárolni, csak azért linkeltem be, hogy mégis 400ason is megoldották ezt a csomagtartó problémát:) egy képet lehet meglesnék a csomitartóról ha nem gond. meg köszi mindenkinek a segítséget, amúgy annyira nem sürgős, csak augusztusra tervezünk egy hosszabb túrát, aztán addig szeretném megoldani vhogy.
Jól tetted..., nagyon nem szeretem a Banditot..., mondjuk nekem 500-hoz volt szerencsém..., nekem személy szerint az olyan közepes 184-185cm-is magaságomhoz kicsi motor, jah és a gázreakciói valami félelmetesen sz..ok.
Én néztem ott egy 400-as Banditot annó. Olaszból jött még nem volt forgalomba helyezve. A csávó azzal kezdte, hogy mindent intéznek, 12 a forgalmi meg a törzskönyv egyenként és még egy 5-ös a gyors ügyintézés. Mondom együtt annyi és bemegyek én, nem kell nekik ezzel foglalkozni. Az nem úgy van, vagy ennyi vagy nincs biznic. Mondanom se kell nem lettem Bandit tulaj (hála az égnek)
Húhh..., hát sajna most Miskolcon vagyok....(távol a motortól)
De nekem az a lyukacsos szerkezetű keresztmerevítő nem rémlik, hogy nekem van....(de vagyunk itt páran FZS600 tulajok, ők meg tudják nézni)
Formára biztos, hogy nincs sok külömbség, Miskolcon az Uni-Hotel előtt szokott egy 400-as állni, 1-2x-er meg megnéztem és ránézésre ugyanaz, de arányosan kisebb, rövidebb az egész motor.