Általában valóban nem pontosak. DE mikor egy motorral átléped a 300-at, boldog vagy, hogy tapasztaltál ilyet, akkor nem az fog számítani, hogy "DE kérem szépen, te csak 289.6 km/h-val mentél, mert a km. jelző csal". Ki nem tojja le? Ha nem versenyzel, akkor csak a saját örömödért mész 240-nel, ami lehet 225 is a valóságban... te annak fogsz örülni, hogy az óra 240-et mutat... Bár az dühítő lehet, mikor 299-nél akad és nem megy át abba a fránya 3. X-be.
Van olyan, amihez nem kell forrasztgatni, de az enyém nem az. Szóval szükségem lenne 2 vezeték színére, az egyik a fordulatszám jelet, a másik pedig a sebességmérő jelet viszi... Valaki esetleg?
tipusspecifikus nem nagyon van. max a kábelköteg lehet tipusspecifikus. ezek a kis kütyük taníthatóak, fordszámjelből meg sebességjelből számolja a fokozatot...
Hali!
Nah látom már minden megvan a motorozáshoz.
Majd elmegyünk egy körre valamikor, ha te is ráérsz, csak most időm nincs sok, meg karbiszívócsonkot kéne kerítenem, ami nagyon nem gyári, mert nem fogok a 4db-ért 80 ezret kicsengetni.(e-Bay-en meg nincs semmi normális)
Megmondom őszintén, h nem kerestem! Gondoltam a műszerfalhoz úgyis felmegy minden vezeték, onnan leszedem a jelet és nem húzom végig a kábeleket az ECU-ig! Ha megtalálom a 3szög csatlakozót, akkor mit csináljak vele?
Valaki tud segíteni egy fokozatkijelző bekötésében? '06 évjáratú FZ6-on (kerek műszeres) közvetlen a műszerfalnál melyik színű kábel a sebesség és melyik a fordulatszám jel? A leírásban szereplő színek nálam nincsenek, kapcsolási rajzból meg nem tudom kisilabizálni...
Előre is köszi!
"Elvileg" minden rendben van vele, amennyire én értek hozzá. Hó végén megy szervízbe, akkor jön a kipu, felrakatom ott, meg hangoltatom és kb. addigra is lesz meg 20e km és a nagy szervíz ideje is. Már várom nagyon, néha ki akar ugrani a kezemből, ha már nem tükörsíma az út, szeretném ha szakértő által is alátámasztott lenne, hogy minden rendben. Illetve, ha kell csinálni valamit, akkor az derüljön ki.
Guminyomást aránylag gyakran nézem, azzal minden oké.
Azonban, ha azt mondod ATOMSTABIL, akkor valószínűsítem, hogy nem minden okés.
Amilyen vidiket néztem, gyári állapotú Fazerek nyomták a 240-et, némelyik kicsit többet is. Nem hiszem, hogy 100 lóval 210 lenne a vége.
Kérdezed vagy mondod?
Nem volt út ahol kipróbálhattam volna tovább, illetve tudod, a magamfajta hobbi motoros annak is örül ha nem esik el álló helyzetbe.
nekem 210 volt a max. Annyit mondok, hogy ATOMSTABIL! Kormánycsapággyal minden rendben? Guminyomás?
jótanács: 200 fölött ne a tükröket nézd persze csak ha jót akarsz magadnak.
Elhiszem, hogy neked megy bele több. Nekem már bőven villogott, mikor mentem tankolni, beletoltam 14.5 liter és alul már csöpögött. Lehet, ha megmozgatod, aztán újra töltesz bele, még megy.
Kedvfüggően vezetek, nincs olyan, hogy csont ugyanúgy megyek, így nem tudom cáfolni, vagy igazolni, de elhiszem neked.
Utolsó bekezdéseddel viszont egyetértek, tapasztaltam már ilyet, de technikusi dolgokhoz nem értek.
Mindez kérdésedet miért tetted fel? Nem utaltam ilyesmire.
Az enyém gyári első lánckerékkel (16) mindig 240-et ment.
Most 15-ös el- 255-260-at, óra szerint.
Nah látom már minden megvan a motorozáshoz.
Majd elmegyünk egy körre valamikor, ha te is ráérsz, csak most időm nincs sok, meg karbiszívócsonkot kéne kerítenem, ami nagyon nem gyári, mert nem fogok a 4db-ért 80 ezret kicsengetni.(e-Bay-en meg nincs semmi normális)
Előre is köszi!
most túraplexivel 225-230... (110kiló vok.)
Guminyomást aránylag gyakran nézem, azzal minden oké.
Azonban, ha azt mondod ATOMSTABIL, akkor valószínűsítem, hogy nem minden okés.
Amilyen vidiket néztem, gyári állapotú Fazerek nyomták a 240-et, némelyik kicsit többet is. Nem hiszem, hogy 100 lóval 210 lenne a vége.
Nem volt út ahol kipróbálhattam volna tovább, illetve tudod, a magamfajta hobbi motoros annak is örül ha nem esik el álló helyzetbe.
jótanács: 200 fölött ne a tükröket nézd persze csak ha jót akarsz magadnak.
Kedvfüggően vezetek, nincs olyan, hogy csont ugyanúgy megyek, így nem tudom cáfolni, vagy igazolni, de elhiszem neked.
Utolsó bekezdéseddel viszont egyetértek, tapasztaltam már ilyet, de technikusi dolgokhoz nem értek.
Mindez kérdésedet miért tetted fel? Nem utaltam ilyesmire.