Szia. Engem érdekelne, ha megteszed, hogy küldesz egy mail-t (adatlapomon rajta van a cím) abban az állapotában ahogy most van készítesz róla képet és odaírod mennyit gondoltál érte.
A szinkronnal óvatosan, ilyen otthoni szerelőknél.
Én csináltattam gödöllőn egy "profi" szerelőnél, de utána nem tetszett a motor.
Yamaha world-ben úgy belőtték, olyan lett mint az álom.
Kozmax-ot keresd a szervízben.
Igaz, én 1x elcsúsztam a mocival, de komoly baja nem lett.
Most viszem szinkronra+szelepállításra, + első telószárban olajcserére.
Kap 2 új gummát, és szerintem amennyiért vetted a tiédet, én is odaadtam volna.
Én mindig 4045-ért vettem a 120/180-as szettet, újonnan. Egyszer sikerült 15-ért vennem egy 2000 km-t futott 120-180-as szettet is egy banditról. Az Xj-re meg 35 körül az első-hátsót.
Mondjuk az enyém öreg is volt, de messze nem volt igazi jó gumi. Az olcsóságot meg hagyjuk, mert a 37 eFt-os hátsó ár messze nincs arányban a minőséggel. Ha a kitartásra gyúrunk, a tömör virsli a legjobb választás. Ha valamit el is várunk a gumától, akkor bizony a Makadám nem gumi. Lehet bennem a hiba, de annyit még nem ficergett alattam abroncs, (beleértve a kökorszaki Pirellit, és Heidenaut is) mint a maki.
Jó véleményt csak akkor mondhat az ember ha mindent kipróbált, és lehetőleg egy vas alatt. Ez ugye lehetetlen, és akkor is csak egy izlésvilágot tükrözhet. Az egyetlen mérhető adat a futott km, és mégse. Volt ki a BT045-öt ledarálta 3000 km alatt. Nekem 25000-et lefutott. Vajon mit csinált/csinálok másként?
Annyira azért nem. Én egyszer sem csúsztam meg a Macadámmal. Az első gumija puha, hogy fogjon kanyarban, a hátsó keményebb, hogy ne kopjon. Érdekes, az első-hátsó egyszerre lett mindig cserés, egyszerre kopott el. Túragumi, erre a célra tökéletes volt, és olcsó.
A minap mentem VFR800al, azon a tök új mocin ez a tök régi guma volt! Jóidő volt, meleg, úgyhogy semmi véleményem nincs a gumáról. Tette a dolgát, de tény hogy nem dícsérik.
uhh ezt azér nem vállalnám be :)
viszont volt nekem bt20-am az mondjuk nem volt valami korszerű gumi. :(
bt23-nak elég jó az ára pilot roda2-höz képest.
Két történet. Haverom motorjában fékpofa csere. Ő csak ahhoz a szerelőhöz tolja, mert Ő a tuti. Szerelő nyomkodja vissza a dugattyúkat hévvel, fújja sprével, nem megy. Jön a szöveg: " ...ez bizony megrágott cserés a tuskó is!" Csak szóltam csendesen, hogy ha levenné a tartály tetejét, talán nem fogná annyira a fékfolyadék...
Másik: CBR 600-on a havernek vezérmű lánc feszítő csere 30!ekm-nél! Mert kell. Kifizette a 20 eFt-t. A használt feszítőre megvolt már a jelentkező..
Ha a fehér aszfalton sem akarsz parázni, akkor ajánlom a BT023-at. Nekem nem csúszkerál. Eddig egy vizes zebra szólt be csak, meg egy vészfék a hátsón.
Volt Makadámom, 14 ekm-el, azon még új volt a minta amikor messzire hajítottam. Ha tartóst akarsz végy azt. 40 ekm-et simán kibír. Ja kicsit csuszkerál, dehát valamit valamiért.
Ekkora munka lenne? Hát én a lustábbik verzió vagyok. 10 perc, Turtle chrom paszta + fémgyapot, az a szappanos, vagy méginkább amit a réz forrasztáshoz használnak a nagyjához. Utána eyszerűen átdobok a csövön egy vaxos rongy csíkot, és húzkodom mint a törölközőt. Aztán tisztára törlöm száraz ronggyal. Szét nem szedem, mert akkor egy idő után még le is eshet! Amógy felesleges, mert ujra meg fog égni
Ha eladósorba kerülne a bukócsövem, érdekelne valakit?
Enyhén sérült az esésemtől, de vállalom a lefestését ill. ennek megfelelően alakítanánk ki az árat. Az acél majdhogynem sértetlen, szerkezetileg tökéletes.
Ne is mondjátok, ma voltam 2 szerelőnél, mindegyik azt mondta, hogy nagyon szép meg jó a motor, és ha az övé lenne, hozzá sem nyúlna, de...
Kuplungcsapágy, rossz esetben kuplungház, lamella, láncszett, vezérműlánc, karbiszinkron...
Bár megnyugtattak, hogy így még nagyon sokat elmegy a motor, de már esedékesek a dolgok, szóval gyűjtsem a pénzt...
Amúgy nagyon jó a gép, tényleg nem lehet észrevenni semmi hibát (bár a láncszettet mindenképpen cserélem), csak még meg kell tanulnom normálisan közlekedni vele
Én csináltattam gödöllőn egy "profi" szerelőnél, de utána nem tetszett a motor.
Yamaha world-ben úgy belőtték, olyan lett mint az álom.
Kozmax-ot keresd a szervízben.
Igaz, én 1x elcsúsztam a mocival, de komoly baja nem lett.
Most viszem szinkronra+szelepállításra, + első telószárban olajcserére.
Kap 2 új gummát, és szerintem amennyiért vetted a tiédet, én is odaadtam volna.
Jó véleményt csak akkor mondhat az ember ha mindent kipróbált, és lehetőleg egy vas alatt. Ez ugye lehetetlen, és akkor is csak egy izlésvilágot tükrözhet. Az egyetlen mérhető adat a futott km, és mégse. Volt ki a BT045-öt ledarálta 3000 km alatt. Nekem 25000-et lefutott. Vajon mit csinált/csinálok másként?
csak megerősíteni tudom Krisztiánt, nekem a suzukin két garnitúra volt és valóban tartós, és egyszerre kopott!
viszont volt nekem bt20-am az mondjuk nem volt valami korszerű gumi. :(
bt23-nak elég jó az ára pilot roda2-höz képest.
Két történet. Haverom motorjában fékpofa csere. Ő csak ahhoz a szerelőhöz tolja, mert Ő a tuti. Szerelő nyomkodja vissza a dugattyúkat hévvel, fújja sprével, nem megy. Jön a szöveg: " ...ez bizony megrágott cserés a tuskó is!" Csak szóltam csendesen, hogy ha levenné a tartály tetejét, talán nem fogná annyira a fékfolyadék...
Másik: CBR 600-on a havernek vezérmű lánc feszítő csere 30!ekm-nél! Mert kell. Kifizette a 20 eFt-t. A használt feszítőre megvolt már a jelentkező..
Volt Makadámom, 14 ekm-el, azon még új volt a minta amikor messzire hajítottam. Ha tartóst akarsz végy azt. 40 ekm-et simán kibír. Ja kicsit csuszkerál, dehát valamit valamiért.
87360511#
Ellenben nagyon undi!
Ha eladósorba kerülne a bukócsövem, érdekelne valakit?
Enyhén sérült az esésemtől, de vállalom a lefestését ill. ennek megfelelően alakítanánk ki az árat. Az acél majdhogynem sértetlen, szerkezetileg tökéletes.
talán a dunlop roadsmart, de az meg rohadt drága
hát ha még nem volt olajcserén akkor valami 10v40-es olajat, meg ha volt már akkor is :)
2005-ös Yamaha Fz6 ba 37ezer km-el milyen olajat ajánlottok?
És még egy kérdés a váz az szétjön szóval ha szétszedem a motort teljesen alvázra akkor egybe van a váz vagy két darabra lehet szedni?
Kuplungcsapágy, rossz esetben kuplungház, lamella, láncszett, vezérműlánc, karbiszinkron...
Bár megnyugtattak, hogy így még nagyon sokat elmegy a motor, de már esedékesek a dolgok, szóval gyűjtsem a pénzt...
Amúgy nagyon jó a gép, tényleg nem lehet észrevenni semmi hibát (bár a láncszettet mindenképpen cserélem), csak még meg kell tanulnom normálisan közlekedni vele