Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én ismerem
Nem ismerem a hirdetőt, csak jelzek, hátha valamelyikőtöket érdekli:
http://kepesmotor.hu/motoros_t...
egyik fazeres kollégának volt conti road 2, siralmas,,,
Nekem is az van rajta..., de én nem szeretem, esőben nem a legjobb választás szerintem.
azt azér hozzáteszem, hogy én túramotoros vagyok, én azér a széleit is koptatom.
városi betyároknál biztos nem bírná ki ilyen sokáig.
Pilot road2 szerintem a legfainabb
17ezer van a gumikban és a hátsó most ért bele a kopáshatárolóba.. szerintem 20-at kihozok belőle..
most hétvégén horvátba kanyarogtam és ugyanolyan jól betapadt mint újkorában. mondjuk a szaros fehér aszfalton néha néha megindúlt alattam hát ez van... :D
ha lekopik megint ilyet veszek.
Kösz szerintem conti attack lesz...
most rá fogja költeni a különbözetet simán. :(
Nekem did van JT fogaskerekekkel.Hibátlan, bár a 100 le + -ost vettem.
Kell hozzá nittelő.
Lánc, lánckerék, kuplung az új mocin?
Enyémet vetted volna, minden cserélve van rajta......
dunlop roadsmart a legjobb = drága
metzeler z8 is jó = drága
conti road attack 2 is jó = nem olyan drága, én ilyet veszek most...
Én személy szerint Metzeler Z6 roadtec-et használok. Nem a legtapadósabb gumma és nincs is 13542 komponensből, viszont elég tartós. Nekem ez a második és meg vagyok vele elégedve. Jobban tetszik, mint a BT020-as.
Itt meg a kommenteket olvasd:
http://www.sportmotor.hu/teszt...
nem használtam, ill amennyit használtam az nem volt mérvadó.
És a paszta?
1500-as és 2000-es csiszolópapírral. Természetesen vizesen.
Én semmi mást nem használtam. Ellenben 4-5 órás meló és mindenképp le kell hozzá szedni a leömlőt.
helo,
aktuális egy hátsó gumi csere...
javaslat túrázgatáshoz? kinek mi van fent?
esetleg valami akcióról tudtok valahol? a gumi.hu-t nézegetem nem tudom ennél jobb árakat lehet e találni...
kösz
Még olyan kérdésem lenne hogy a kipufogót a leömlőknél, azaz ami sárga lesz azt mivel szoktátok felcsiszolni polirozni? Mert valaki csak úgy megemlítette h simán kézzel fell lehet, de hogy miylen a paszta és a papír arról nem tett említést
Hétvégére nem terveztek egy jó kis gurulást, csatlakoznék ^^
Nem kell cserélned bowdeneket, nekem sem kellett.
Köszi Krisztián. Lehet, hogy megpróbálom neme bejön, nem egy nagy összegbe kerül, viszont az lenne a jó ha megúsznám kuplung és gázbowden csere nélkül.
Két csavar ki..., átlátszó műanyagelem(nekem az FZS-be legalábbis van) és egy formára vulkanizált műanyag szmöttyit..., a cserét már nagyjából leírták....
Vigyázz a fékfolyadékkal, mert kellemesen meg tudja marni a festéket, meg a lakkot.(úgyhogy ha mellémegy akkor egy rongyot tegyél magad mellé a bizti kedvéért)
Jobb esetben 25€ a DID+JT Na ez igen ritka szerencse. Olyan 30~40 a szet.
Jó pár szerszám kell a cseréhez. Vagy vannak 22+ és fölötti kulcsaid, vagy lánc nittelőd. Érdemesebb talán szervízben cseréltetni.
Egy gumi membránt ami hermetikusan elválasztja a fékfolyadékot a levegőtől (elvileg). Ha azt is kiveszed, akkor kristálytiszta DOT4-et, vagy koszos szmötyit, amit azonnal cserélj le. (Pohár+ cső a légtelenítőre, Kinyit, és amikor pont kiürül a tartály akkor betölt, hogy buborék mentesen follyon le. Mindkét oldalon ue.)
sőt inkább csattan
persze hogy kattog, az a dolga
ha felveszed, akkor szívesen