Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én pont Zadartól mentem már a 8-ason egészen Dubrovnikig. Igaz nem motorral, de nagy élmény
Főleg a Split utáni rész, amikor egészen a parton mész, melletted a víz, másik oldalt a hegy. Kanyarok azért vannak, éppen jók. Tervbe van véve motorral is, de ahhoz még tojáshéjas vagyok
...és még helyesen írni sem tudok -szóval "bukósisaknak "
nálam jó volt a link :) néhány napja már újra téma a túraplexi .
én amióta felszereltem kb 150 km-t mentem és az én tapasztalatom az
(nem kötelező egyetérteni ) ,hogy egy túraplexi sem csinál egymagában csodát , ha bukósisak is vannak hiányosságai .nekem egy streetfighter -em van (felnyílós) -nem egy nagy szám - és azt kell mondjam nem éreztem a 19e. forintnyi különbséget a két plexi közt .viszont amikor belegyömöszöltem a fejem a nejem uvex sisakjába ,mindjárt máshogy nézett ki a dolog ! hangsúlyozom ez a privát benyomásom és csak egy lelkes amatőr vagyok
na látom nem jó a link. mind1, elektronika, fokozatkijelzők, motorspecifikus kijelzők és itt megtalálod a fzs600-at...20k
hétvégén kötöm be. majd közzéteszem az eredményt.
ez az enyém: http://www.gipro.hu/
DJuree ! A fokozatkijelző is üzemel már ? Ha igen -hol és mennyiért sikerült beszerezni? -köszi-
sikerült, nagyon király
Kb 5-6 cm-t. Kényelmesebb a motor, magasabban van a kormány, egyenesebben ülsz.
http://youtu.be/0dHO1xAYMWg
ezaz út meg egy nemzetiparkban kanyarog :) ez is elég élvezetes volt.
Szia.
A túravezető lejárta egy hónapja ezt az utat.. a videó akkor készűlt :
http://www.youtube.com/watch?v...
Ez a 8-as számú út. végíg a tenger mentén kanyarok Pag nevű sziget húzódik elötte... mi kb olyan 80 km-t motoroztunk rajta. A 80 km alatt végig brutál tempós.. nincsenek szűk visszafordítók mint mongyuk az Alpokban... az egész olyan mint egy hullámvasút :)
akkor elég csak felhajtani azt a tankot nem kell leszedni is!
tehát csak ülés és kormánynál lévő csavar

sikerült végül felrakni a dobot?
Jah és persze a szinjelző vezetéke.
- ülés levesz
- elől egy csavar
- hátrafelé felhajtod kb 45 fokig (benzincsap elzár, 3 gumicső)
- ülés előtt a tank csuklója kiszed
- öröm és bódottá
bikerworld.hu
szia!

Annak a Horvátországi útnak be tudnád linkelni a helyét, vagy hogy melyik út az pontosan?
fzs600-ról mennyire nehéz lebontani a tankot?
be akarok kötni szivargyújtót meg sebváltóállás visszajelzőt, és a tank alatt kéne vezetni a kábeleket.
Sziasztok.

Krisztián, mennyit emel a kormány magasságán, és éreztél e valami változást? Köszi
Sziasztok! Nem tudtok véletlenül Budapesten boltot, vagy valami honlapot, ahol FZS600-hoz kuplungalkatrészt tudnék nézni? Mert a yamaha áraitól tartok kicsit. Köszi!
Használnak olyat páran, nekem is van.
hú nem lesz még ilyen, ezt én is megjárnám szívesen.
Az bizony szép lehetett!

Olvasgattam külföldi FZ fórumot és sokan használnak Handlebar riser-t (kormány emelőt). Láttatok már olyat, tán kényelmesebb lesz a fogása?
(u.i.: ugyanitt olvastam, hogy a Puig Racing plexije kicsivel magasabb, mint az eredeti)
Volt egy 3 napos Varadero Club túra.
Lementünk Horvátországba kicsit megnézni a plitvicei tavakat + 1-2 nemzetiparkot, meg a tengerparton kanyarogni kicsit.
Van ott egy tengerparti út egészen Zadarig lementünk rajta.. végig a tengerparton megy és olyan az aszfalt mint egy versenypálya... :)
A nap végére meg volt olvadva a gumi szélei mint azoknak akik pályáznak.. a majrécsíkom is eltűnt...
A kormánycsapágy jól üzemel. A deknit is lecseréltettem a Yamahások rendeltek rá újat.. A kormánycsapágyon tudtak húzni, lenyomtam közel 1500km-t azóta és nem lazúlt vissza hálisten pedíg nyomtuk földesúton is
Jah amúgy nem kell valakinek kismacska? A képeim között van az a tarka. Annak lesz ránézésre egy héten belül vagy 6 kölke...