Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azóta változás nincs, kivétel a kipu, de az muszáj volt
még megvárom a hó végét, ha minden igaz eddigi állapota 3 csekktől mentett meg, de nem akarom elkiabálni, 2szer csúful belerohantam
kb 500-1000ft os alkatrészről beszélünk,
ha ideér hozzám akkor biztos
Miért nem rendeled meg? Vagy ebay?
fogsz te még nekem kocsit építeni
kösz peti vendégem vagy egy italra mikor legközelebb találkozunk
ha olcson akarod meguszni, ott a ricsi bontó
Budapesten szerintetek hol keressek először az alábbi "teleszkópszimmeringet helyben tartó gyűrűt"?

http://www.wemoto.com/bikes/Ya...
húúú levert a víz de szerencsére még nem nyúltál a jawahoz
A piroskát most ápolni kell
És melyik mellett döntöttél?
Húúú ma még választhattam is
Ne dobd ki add nekem
Köszi!
Ezen én is agyaltam sokat, de ahogy végigelemeztem a dolgokat, csak oda jutottam, hogy a gumi volt a ludas. Nagyon lassan mentem, és a gumin is látszott, hogy a csúszásnyom pont ott kezdődőtt, amikor ez az égett rész ért az úthoz. Gyakorlatilag tényleg olyan érzés volt, mintha üvegen mentem volna....Csak ez a csiszolás-ráspolyozás ha bejönne, akkor elég sok pénz maradna a zsebembe....De nem tudom!
Pár hete még jéghideg volt az aszfalt(most sem sokkal melegebb) nem bíztos hogy a gumi a ludas..
Hát sajnos ezt az "üveghatást" megéreztem pár hete. Azóta nem is merek úgy kanyarodni ahogy kéne! Sőt ha megcsiszolnám még akkor se!
Szerintem is megy a kukába...
mondom, féktárcsa tisztító folyadék. .tökéletesen letisztítja a gumifelületet, minden károsodás nélkül..a letisztított feluleten azonnal látszik a különbség..probáld ki..bejön..
Szega Peter,

Nem is hinnéd milyen kibaszott jó fékem lett az FZ-n...
De a kérdésedre válaszolva az új gumin lévő formaleválasztó szilikon szerű szart nem igazán lehet eltávolítani potens módon. Én személy szerint imádkozni szoktam hogy minél előbb karistolja ki az aszfalt a gumi oldal részét, mert hát a közepét hamar ki lehet tisztítani néhány korrekt gyorsítással. Nehéz ügy de szerencsére hamar lecsiszkerálódik róla csak addig ne vágjon a földre....
Féktárcsa tisztító folyadékkal kell áttörölni, az lehozza a formaleválasztót..
hali!

ha új gumit teszel fel, szoktál valamit csinálni vele?sok legendát lehet hallani, csiszoló papír, szappanos víz stb...
Valaki, aki látott már karón varjút...
HAli,
A gumit pályázáskor vagy utána nem csiszolni szokták hanem durva ráspollyal megreszelni. Ezt azért teszik mert a félig ráragadt illetve távozni szándékozó darabok csökkentik a tapadó felületet ezáltal a kanyartempót is. Én is "reszelem" bár csak szupermotózásnál. Ha tényleg meg van égve a gumid széle akkor kuka de villámgyorsan mert kanyarban üvegen fogsz menni az pedig nem tapad túl jól!
pontosabban a csiszolást tartom hülyeségnek
én hülyeségnek tartom használd ugyan úgy a gumit