azóta változás nincs, kivétel a kipu, de az muszáj volt
még megvárom a hó végét, ha minden igaz eddigi állapota 3 csekktől mentett meg, de nem akarom elkiabálni, 2szer csúful belerohantam
Ezen én is agyaltam sokat, de ahogy végigelemeztem a dolgokat, csak oda jutottam, hogy a gumi volt a ludas. Nagyon lassan mentem, és a gumin is látszott, hogy a csúszásnyom pont ott kezdődőtt, amikor ez az égett rész ért az úthoz. Gyakorlatilag tényleg olyan érzés volt, mintha üvegen mentem volna....Csak ez a csiszolás-ráspolyozás ha bejönne, akkor elég sok pénz maradna a zsebembe....De nem tudom!
Hát sajnos ezt az "üveghatást" megéreztem pár hete. Azóta nem is merek úgy kanyarodni ahogy kéne! Sőt ha megcsiszolnám még akkor se!
Szerintem is megy a kukába...
mondom, féktárcsa tisztító folyadék. .tökéletesen letisztítja a gumifelületet, minden károsodás nélkül..a letisztított feluleten azonnal látszik a különbség..probáld ki..bejön..
Nem is hinnéd milyen kibaszott jó fékem lett az FZ-n...
De a kérdésedre válaszolva az új gumin lévő formaleválasztó szilikon szerű szart nem igazán lehet eltávolítani potens módon. Én személy szerint imádkozni szoktam hogy minél előbb karistolja ki az aszfalt a gumi oldal részét, mert hát a közepét hamar ki lehet tisztítani néhány korrekt gyorsítással. Nehéz ügy de szerencsére hamar lecsiszkerálódik róla csak addig ne vágjon a földre....
HAli,
A gumit pályázáskor vagy utána nem csiszolni szokták hanem durva ráspollyal megreszelni. Ezt azért teszik mert a félig ráragadt illetve távozni szándékozó darabok csökkentik a tapadó felületet ezáltal a kanyartempót is. Én is "reszelem" bár csak szupermotózásnál. Ha tényleg meg van égve a gumid széle akkor kuka de villámgyorsan mert kanyarban üvegen fogsz menni az pedig nem tapad túl jól!
még megvárom a hó végét, ha minden igaz eddigi állapota 3 csekktől mentett meg, de nem akarom elkiabálni, 2szer csúful belerohantam