Nekem 2005-ös van, de nem tudom hol van a tartály, mert még nem kerestem.
Azt tudom, hogy a beöntőkupak a hűtő tetején van a jobb oldalon.
Én ott nem láttam külön csövet elvezetve, de lehet van, nem esküszöm...
Hi,
érdeklődnék, hogy valaki hallott-e már olyanról, hogy a gumit csiszolópapírral megcsiszolják?
Ez onnan jött, hogy az én motoromon olyan gumi van, amivel pályáztak,és a két széle (jobbra-balra ahogy dőltek) meg van keményedve, mintha meg lenne égve. Én ezért le akartam cserélni, pedig a mintázata még teljesen jó, és 2008-as a gumi (Conti Sport) de valaki azt mondta elég megcsiszolni egy kicsit és kész.
Vélemény?
Én Kawasaki ER5-tel tanultam. Külsőre nem tetszett, de vezetni nagyon jó volt. Fordulékony, könnyű gép. Bár nem tudom a téma honnan indult és hová tart.
Hát nem tudom, de eddig sok rosszat nem hallottam a GS-ekről, csak hogy igénytelen, olcsó fenntartani, olcsó szerelni, ha kell. Bár nem értek hozzá!
Elvileg a 250-es Bandit se fér bele a 25 kw-ba gyakorlatilag meg bármi, aminek olyan a papírja Egyik ismimnek van egy 25 kw-os CBF500-a, lelet el is akarná adni
A GS500 nagyon felejtős. Nem motorból van. De télleg. Nem részletezném, mert senki szerelmét nem szeretném megsérteni. A CB500-al van jó tapasztalatom, és tényleg lazán elkezeli egy nő.
Az FZR400 nem hiszem hogy létezik 25 kW-ban, de való igaz amit írsz, kiváló darab, és ugyanez igaz az XJR 400-ra is. Csak túl erősek.
Én a helyében nem kapkodnám el mert hatalmas a kínálat, és rengeteg olyan motor van eladó ami ár- érték arányban kiváló, csak rá kell szánni az időt és meg kell nézni őket. Egyébként a ZZR-ről olvasható cikk a sportmotoron is, szerintem jó gépek, csak kérdés akar e idomos gépet.
205-es Banditát nem szabad venni, sőt a 400-asból is csak a nem változósat! Egyébiránt, amikor én néztem motort szerelő ajánlotta az FZR400-ast, mert igaz ritka, de semmi baja nincs és kimegy a világból
Én mondjuk a CB500 helyett megnézném a jó öreg GS500-ast, amiből 500 ezer körül 2008-ast kapsz (szerintem)! Jah és igen a Bandit valóban 160 kg, de a CB szerintem igencsak 200 körül lehet Bár nem tudom mi a szempont az ár, a kor, hogy menjen, vagy jól nézzen ki, esetleg hogy alkatrész is legyen hozzá és olcsón... Kéne még pár infó
Akkor nézd meg jobban! A 2004-2007-IG az ülés alatt van a kiegyenlítő tartálya. 2007-től pedig a leömlők mögött. Javítson ki, akinek S2-ese van. De nekem a bukócső miatt kellett választanom kettőből. S a különbség a két cső között épp ez volt.
Folytani nem engedik, csak ha folytottan vesz. Azok meg űber drágák az adó miatt. A bandit is van vagy 160 kiló, és a CB 500 is legalább annyi. A Fazer több. A súly is számít, nem csak az erő, de nagyon allul választani se jó. Az a lényeg, hogy NE SZÁLJON EL AZ AGYA!
Köszi!
Tegnap próbált egy hatszázast, csak egy párszáz métert, azt mondja túl nagy lenne simson után. Szerintem is. FZS 600 - at le lehet gyárilag folytani 25kw - ra
Sziasztok! Erről van valakinek valamilyen tapasztalata Unokaöcsém akar venni nem olyan sokára egy kezdő motort. Köszi!
Tegnap mentem egy kört, keserves, hogy fújt a szél, egyenes úton még nem motoroztam bedőlve
Azt tudom, hogy a beöntőkupak a hűtő tetején van a jobb oldalon.
Én ott nem láttam külön csövet elvezetve, de lehet van, nem esküszöm...