Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

15 év egy motornál, ha vigyáznak rá nem kor. Sőt most kezd talán megszépülni
Na de, nem hiszem, hogy a gyári fogyasztása annó ennyi lett volna. Gondolom szivató van rajta és Mr. Zack mellett nincs problémás dolog, de ha mégis az nem kor, hanem hiba kérdése. szvsz. Föleg ha füstöl. Azt régen se komálták.
kivan a faszom!
mingyá 400ft 1l benzin.
én megpróbálnék rámérni a tárcsára
Ezt most bóknak veszem
Az én hornetem 5,5-et eszik ideális esetbe, városba egyszer besikeredett a 7 De az enyémmel az a baj, hogy pörgős, sor4-es kis ccm-es. A másik, hogy ha nem ég ki rendesen a karbi, akkor nem lesz ideális az égés és még többet is kajál (ezért van, hogy 6.ba pályán 140-nél fogyaszt a legkevesebbet )

Jah és kormol rendesen, mert sokat kap, de ha kevesebbet kap, akkor meg nem indul be Szegény 15 éves pára örülök, hogy megy, lecarom mennyit fogyaszt Azért jó állapotú 15 éves

És ha egyszer megnő 2005-ös nagytesó lesz belőle
Így már én is teljesen értem.
Szerintetek mi a teendő?
A "környezetvédelmi normák" nem a kipufogó gáz mennyiségét (tehát közvetetten a fogyasztást), hanem annak %-os összetételét szabályozzák. Ezért azok álszent és hazug szabályzók.
Nem akarok már mindenbe beletudálékoskodni, de spec ebben az esetben konkrétan tudom mi az ok. A tárcsa oldalt lengő/rezgő tömege kisebb mint a féktuskóé. Forgás-fékezés közben a tárcsa üthet, és a féktuskó lengő frekvenciája megnyithatja a pofákat, rontva ezzel az elérhető fékhatást. Az úszó ágyazás önbeállóvá teszi a tárcsát és ez a probléma nagymértékben csökken. Persze ezek nüanszok, és amit leírtál teljes mértékben megegyezik amit én mondtam, csak másképp. Talán kicsit okoskodóbban Bocsesz.
A kiprobalassal talan nem lesz gond mert szomszede a kereskedes :) Köszönöm a tanacsot.
Az én javaslatom a következő: ne a motorvételt, hanem a jogsi letételét sürgesd meg. Ott úgyis egy 500-600-as mocival kell vizsgáznod. (Nagy az esély, hogy sorkettes lesz, lehet, hogy megszereted). Miután levizsgáztál, kipróbálsz néhány tesztmotort, amit le tudsz beszélni a kereskedővel. Ekkor már legalább 4-6 nagymotorral lesz tapasztalatod. Ezután kinézed, amit majd akkor a legjobbnak tartasz és azt is kipróbálod. Ha még mindig tetszik, akkor megveszed (a Fazert :) ).
Te nagyon sokat tudsz "szőke Nő" létedre! Viszont ha a mocid a hornetnél többet eszik ott valami gebasz van, és kizárt hogy a csuklóddal. A te gépednek max!4 körüli fogyasztás dukál. Membrán talán bár nem értek hozzá...
Viszont a karbis 1000-es Fazerem elment 5 alatt is néha. A 600-as XJ fixen 4,2 alatt evett ha téptem ha nyúztam. SV 6 alatt nem bírja. Inkább több, és értsd ezt csapatban!
kicsit ide is..kicsit oda is..
Mit is takar az pontosan, hogy úszóágyas?
Sejtem, csak nem vagyok benne teljesen biztos, és nem akarok beégni...
Igen, ki kell probalnom ez igaz, nagyon kivancsi vagyok milyen lehet, bar elsöre mindkettö brutalisan erös lesz nekem, de hogy melyik tetszik jobban? Jo kerdes, nem tudom, mindenfelekeppen valamilyen modon ki fogom probalni mindket tipust. Hangja mindkettönek bejön :)
Utanakeresek, köszi a javaslatot, bar mar ez sem egy 600-as :)
Tuono nagyon bejön nekem is, bar nem kezdö nagymotornak valo az igaz :) Meg az ara is...
Igen, utana ezert tettem le roluk.
te, ezek azért úszóágyazású tárcsák, hogy azokat az egyenetlenségeket, amik ha vannak kisimítsák.....ha jól tudom!
Turaenduró az jó, supermotoval nem tudja anyut túrázni vinni.

DL 1OOO a javaslat. Nem egy idegbeteg, de megy, meg strapabíró....mondjuk az árát nem tudom belefér-e!
Ilyen ktm 690 meg xt 660-at semmiképpen ne,vagy csak akkor ha jaszkarizni akarsz a faluban és annak max 20 km-s körzetében! Hamar megunod!
Sziasztok.
2005-ös FZ6-N boldog tulajdonosa vagyok januártól.
A hétvégi guruláson tapasztaltam először, hogy nagyobb sebességről (145 Km/h ) fékezve picit "reszket-darál" az első fékkar, olyan mint az autóknál, amikor egyenetlen a féktárcsa és üt, vagy hasonló.
Szerintem itt is a féktárcsa lehet a bűnös, kis sebességnél nem érezni, fékolajat nemrég cseréltünk.
Valakinek volt már hasonlóban része? Mit lehet tenni? Új féktárcsák, bontottak, vagy esetleg lehet ezeket is szabályoztatni mint az autókét? Nem volt még ilyenben részem, csak autónál, ezért kérem a segítségeteket.
Előre is köszi mindenkinek...
Ezt én is alátámasztom Én is néztem mindkettőt, mielőtt megvettem a vasat, mert ez nem volt szempont. Majd ugye sor4 lett a vége, és volt szerencsém a v2-höz még ha 250-eshez is, de isten ments

Amúgy lehet a te magasságodhoz jobban passzolna valami túraendúró, cross, supermoto de ezekről semmit se tudok nyilatkozni Tényleg, ha DRZ-t próbáltál abban mért nem gondolkodsz? Bár lehet nem épp valami túrajárgány
A hengerszám tekintetében mindenképpen a próbát javaslom, mert egy V2 párti sosem fog a sor4-es szimpatizálni és fordítva! Azt kell megérezned, hogy melyik a te vonalad. Mindegyiknek van előnye hátránya, szépsége, bosszúsága! Ha ez megvan, az jelentősen leszűkiti a lehetőségeket, higy 2 méter vagy, az FZ6, meg a hasonló csöppségek neked felejtősek! Egyébként én is 193 vagyok, nekem a Tuono nagyon bejött...mondjuk kezdő motornak erősen nem javallott!
Én nem tudom, mert nem értek hozzá, de szerintem a fogyasztás nem feltétlen henger és ccm függő, hanem sokkal inkább a karburátortól, vagy injektortól, sportdobtól, légszűrőtől, katalizátor meglététől és a csuklódtól Az én 250-es darazsam többet eszik a Zack FZ6-jánál, pedig sor 4 mindkettő. Sőt a 600-as Hornet is kevesebbet eszik szerintem, mint az enyém. De gyanítom minél újabb a fejlesztés annál kevesebbet eszik, tekintve hogy a környezetvédelmi normáknak is meg tudjon felelni
Erdekes, ezt nem tudtam.