Közben én is utána érdeklődtem a szabályozásnak, nem vállalják, mert nagyon rossz csinálni, meg acél az anyaga, nem öntvény, mint a kocsiké.
Azok a rezgőgyűrűk hol vannak? Hogyan szokták javítani?
Én már megírtam! Hogy 3-asról 4-esre állítottam a kuplungkart és hogy figyelem nem-e kopik a műanyag. Váltani mindenesetre komfortosabb vele (rövid kezek).
Van egy barátnőm, aki még nálam is kisebb és egy porig ültetett 600-as monsterrel jár. Saját bevallása szerint nagyon örül, hogy V2-es motorja lett, mert így legalább megtanult normálisan kuplungot használni meg motort kezelni és így sokkal könnyebb lesz bármi mást vezetni, míg ha sor4-el kezdett volna és utána ül át egy 2 hengeresre, akkor küzködhetne! Ezt ő mondta, nem én
Azok a rezgőgyűrűk hol vannak? Hogyan szokták javítani?