Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na tehat, probalom összeszedni a gondolataimat. Szeretnek egy nagymotort venni, mert a mostani motoromat mind motoreröre mind nagysagra kinöttem, ezt ugy ertem, hogy 2 meter vagyok es 95 kilo, tehat az is kerdes, hogy melyik motoron hogy ferek el. A motorom most elado, ha el lesz adva akkor annak az arabol, plusz azt megtoldva olyan 600-800-1000ezer körül szeretnek motort venni. Ugye mivel annyi penzem nincs, hogy most egy 125, 250re üljek, utana nagyobbra, ezert celzom meg a 600-ast es igy ovatosan bele probalok jönni, jogsit ra szemptember körül kezdem. Hetközben suliba vagyok pesten, hetvegen hasznalnam es nyaron, kesöbb többet is, akar azzal is jarhatnek fel. Namost idaig az egyhengeres 600-asokat nezegettem, ugy mint KTM 690 SMC, Yamaha XT 660 X, de ugy gondoltam ezeknel kenyelmesebb egy SV vagy egy FZ. Namost nagymotoron meg nem nagyon ültem, vagyis nem nagyon vezettem, csak egy DRZt. Ja igen nyaron többek közt turazasra hasznalnam baratnömmel. Nem kell,hogy 300zal menjen, az a lenyeg inkabb hogy 1-2-300 km-es turakon kenyelmesebb legyen. Namost ugye a sor4 vs. V2-t csak forumokrol ismerösöktöl tapasztalatokbol ismerem, tehat fogalmam nincs melyik tetszik nekem jobban, ezert kerem a tanacsotokat. Szerettem eddig is örülten motorozni a kis XSM-mel, dehat ott nem volt valasztas, pörgetni kell, ilyen a 2T, tetszett is. Viszont tetszik a verdam is ami dizel, igy ott meg nyomatekbol megyek, szepen elmokolni vele, bar ott is ram szokott jönni az 5 perc Na hat kicsit összevissza sikeült a beszamolo, de remelem nagyjabol erthetö volt
Hát, arra nem esküszöm, hogy az összes, de amivel eddig összevetettem az mind többet mutatott. Na ha másban nem ebben biztos verik a Fazereket. Főleg a H, S, K, D, A, T..és egyéb típus kezdetüek. Sőt túrán még a 600 Hornetet is 80~90 km-el előbb kellett tankolni mint bármelyik Yamahát (TDM900, XJ600/900, FZS1000) Pedig együtt mentünk, és egyformák a tankok.
Jok a kerdesek, mindjart valaszolok, pill. melo is van :)
Többet eszik a V2?
Ja, és minimum 1 liter plussz a folyékony aranyból.
Ez a nyomatékosság rossz duma. Azonos ccm mellett a nyomatékgörbék nagyjából egyformák, miközben a V2 felül elfogy teljesítményben, ezért szubjektíve erősebb lenn.
A relatíve hangosabb blokk miatt érzik erőssebbnek (hangnyomás versenyen meg sorra bebuknak).
Mentem SV1000-el együtt. Hátt a fasorban sincs. Se fenn se lenn. Viszont minden baja van. A kompresszió hiánytól kezdve...
Köszöntjük a kedves rádió hallgatókat...
Az élet nagy kérdései című műsorunkat hallották...
Nálam 4000-től már elég erő jön, 8-tól pedig tüzijáték. És még mindig forgathatom 14-ig anélkül, hogy váltani kellene, ha egy gyors forgalmi szituációt akarok megoldani.
A 2-4 ezres tartomány lágyságát pedig kifejezetten szeretem, ha a városban kell tilitolizni.
Az "elég erő" fogalma szubjektív, ezért írtam, hogy csak a jelenlegi igényedből lehetne kiindulni. Mire akarod használni? Hol? Milyen stílusban? Milyen hosszú úton? Kinél akarsz gyorsabb lenni? Neadj' Isten kinek szeretnél villantani?
Igen sajnos ugy latom levettek, tegnapelött meg fent volt.
Én ezek között nem látok FZS-t.
Jo helyen nezted, sajnos levettek, gondoltam, hogy mar nincs meg mert a motor.hu-n es a hasznaltauto.hu-n is fel szoktak tenni a motorjaikat. Hat ez elment
Én egy darab Fazert nem találtam, de Yamahából is csak 50-est. Alulról a harmadik egy Arrow kipufogó rendszer. Vagy rossz helyen néztem?
www.natix.hu Hasznalt motorok menüpont, legalulrol a 3., sajnos belinkelni nem tudom, de könynen megtalalod.
Viszont azert kezdek erösebben a V2 fele megis elmenni (gondolatban), mert nem kell 8000-9000 ezerig/föle forgatni, hogy megjöjjön az erö. Vagy rosszul gondolom? Es a nagymotorokba valo bevezetö motorom lenne, szolval lehet hogy egy inkabb nyomatekosabb V2es jobban megfelelne, vagy rosszul gondolom?
És még mielőtt teljesen felhúznád magad, HONDÁRÓL volt szó..FZ6 még csak szóba sem került...
Részemről a téma(vita) lezárva..
Ezt a picit pongyola mondatodat,végképp nem értem..:
"piros orrú,60 éves,piros telefonos kresz könyv szerkesztőkre!"
Okostojás? Hmmm..Haggyuk már ezt, kistáska..
Volt egy pár moci a seggem alatt(bíztos neked is) és az az érték, nagyjából mindeggyiknél megállta a helyét..Nem vágom miért rugózol rajta..
És a V2 kihaló félben lévő faj, amit a V4, és a sor4 Big bang fog kiszorítani.
Sajnos ill. hál isten nekem nem ez van, de beszéltem bontóssal, nepperrel, hozzáértőkkel és általánosan egy hibátlan gépnek tartják. Olyan mondta aki nem egy agyonajnározott egyéb H. típusra vágta rá a hibáit. Erre nem tudott semmit mondani. Persze előfordulnak problémák, de ez kezelési gond általában.
Mondjuk kormánycsapágy rozsdásodás, de szerintem a magasnyomású mosó a ludas a dologban, és más típusban (Pegaso) is előfordul gyakorta. Kérdezd Karut (márha válaszol ), ő sokkal jobban/régebben ismeri ezt a típust. Én meg hülyeséget nem beszélnék inkább.
Ja az izléseddel éppen semmi gondom. Éppen egyet értek vele.
Szerintem FZS-ről lesz szó. De linkeld be a hírdetést, a képekről többet tudunk mondani.

Másrészt ha tételesen vázolod az igényeidet a motorral kapcsolatban, talán meg tudjuk mondani, hogy megfelel-e neki. E nélkül csak annyit, amit Berber kolléga már vázolt.

Az már most biztos viszont, hogy a V2 és az FZ6 évmilliókkal ezelőtt szétváltak a fajfejlődés evolúciós útjain.
A kerdes, hogy a motorrol irjatok altalaban, hogy mik a tapasztalaitok vele, megbizhatosag hasonlokra gondoltam. Mi a gond az izlesemmel es a piacra valo ralatasommal?
Ez alla hirdetesben, nem ismerem a tipust, ezert irok ide.
Mi a kérdés? Örülünk és egyet értünk ha ilyet veszel. Érett megfontolt, sallangoktól mentes döntésnek tűnik, melyből átgondolt gazdasági megfontolás, és a piac széleskörü ismerete is leszürhető. Nem utolsó sorban kiemelném kifinomodott izlésedet is.
Te, figyu, én úgy tudom, az FZ6S-t 2004 óta gyártják.