2x nyert, majd utána 2x az R1200R. Múlt héten láttam egy nagyon jól felkészített DL650-est. Bódis dob katalizátorral, navi, givi bukócső, voltmérő, olajmérő (digitális), fokozatkijelző, markolatfűtés. 20.000 km-t megy a csávó vele, nagyon szép darab!
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Van egy 2005 ös FZS1000 motorom bordó-fekete. A fejidom két oldalán lévó bordó matricaszettet szeretnék hozzá, mert a mostani sárült, de a yamaha harmati 52.000 Ft-ot mondott amit nagyon sokallok. Bármilyen ötletet nagyon szívesen fogadok. Köszönettel!
Add meg az emailodat, átküldöm mindkét ezzel foglalkozó anyagot.
Amúgy a plazma sugárban a víz csak ionizátor, az elektromos áram gerjeszt. Láttam már karón varjút, és mágneses rezonancián alapuló hidrogén autót addig működni, amíg az akku kitartott.
Hát nézd, ez egy japán belpiacos gép, ami már szerintem majd 10 éves volt, mikor idekerült kis hazánkba! Ha szerencsém van egy darabban és nem valami konténer alján egy kupac részeként! A szerelőm, aki meglátásom szerint ért hozzá, rakott bele nagyobb fúvókát (vagy mit), hogy egyáltalán ne legyen gond az indulással! Kormolás a gyári dobon nincs, ergo lehet ez a sportdob is rátesz egy adaggal. Én vigyázok rá, amennyire tudok, sőt lennék olyan elvetemült, hogy patika állapotúra megcsináltassam, blokkot szétszedve, amit lehet kicserélve, kívül belül felújítva, de mindenki lebeszélt róla, hogy vegyek majd egy újabb 600-ast
És senki sem érti meg, hogy nekem az nagy, arról nem is beszélve, hogy fenntartani is jóval költségesebb (nem benzinre, hanem kötelezőre, teljesítményadóra gondolok)
Szivató csak és kizárólag a beindulásnál van rajta, mert ha rajta marad menet közbe, akkor bosszúból beköpi a kicsike a gyertyákat Amúgy meg lelke van, szóval ezerszer inkább az öreglány, mint egy új, tele elektronikás Hornet, vagy FZ, vagy bármi
Remeg mint a kocsonya, alacsony fordulatot nem birja,,,magasat se
"Vételár: 830.000 Ft
Évjárat: 2003
Okmányok jellege: Érvényes magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes: 2012/3
Futott km: 14.075 km"
link
Ha a fiam lennél már két fülest kaptál volna tőlem a felvetésedért is vazze!
Amúgy a plazma sugárban a víz csak ionizátor, az elektromos áram gerjeszt. Láttam már karón varjút, és mágneses rezonancián alapuló hidrogén autót addig működni, amíg az akku kitartott.
Működik és ezt senki nem vonhatja kétségbe..kézzelfoghatóak a bizonyítékok..
És senki sem érti meg, hogy nekem az nagy, arról nem is beszélve, hogy fenntartani is jóval költségesebb (nem benzinre, hanem kötelezőre, teljesítményadóra gondolok)
Szivató csak és kizárólag a beindulásnál van rajta, mert ha rajta marad menet közbe, akkor bosszúból beköpi a kicsike a gyertyákat Amúgy meg lelke van, szóval ezerszer inkább az öreglány, mint egy új, tele elektronikás Hornet, vagy FZ, vagy bármi