Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én egyenlőre csak elméletben tapogatózok
azt még kiakarom próbálni
Mégis bele voltál zúgva a túnyóba!
2x nyert, majd utána 2x az R1200R. Múlt héten láttam egy nagyon jól felkészített DL650-est. Bódis dob katalizátorral, navi, givi bukócső, voltmérő, olajmérő (digitális), fokozatkijelző, markolatfűtés. 20.000 km-t megy a csávó vele, nagyon szép darab!
mindenkinek más jön be, de nekem egy 2hengeres se jön be, se sor se V,,,
Remeg mint a kocsonya, alacsony fordulatot nem birja,,,magasat se
Most ott mit? Nem voltam akksitéma kompatibilis!
Viszont a DL 650 nem is rossz ötlet, olvastam már róla pár éve a Motorrevüben, Masterbike győztes volt azt hiszem két évben is, de egyikben biztosan.
Egyébként ez a gép volt az.

"Vételár: 830.000 Ft
Évjárat: 2003
Okmányok jellege: Érvényes magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes: 2012/3
Futott km: 14.075 km"
Reklámnak itt semmi helye!
Az lesz, de mivel most külföldön vagyok gyakorlaton, lehet hogy itt veszek motort, ezért kezdtem el gondolkozni rajta... Egyébként 7 éve kismotorozok.
Én is azt mondom, hogy a jogsit tedd le előbb. Aztán majd gondolkodj.

Ha a fiam lennél már két fülest kaptál volna tőlem a felvetésedért is vazze!
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Van egy 2005 ös FZS1000 motorom bordó-fekete. A fejidom két oldalán lévó bordó matricaszettet szeretnék hozzá, mert a mostani sárült, de a yamaha harmati 52.000 Ft-ot mondott amit nagyon sokallok. Bármilyen ötletet nagyon szívesen fogadok. Köszönettel!
dabro.gabor@upcmail.hu
Add meg az emailodat, átküldöm mindkét ezzel foglalkozó anyagot.
Amúgy a plazma sugárban a víz csak ionizátor, az elektromos áram gerjeszt. Láttam már karón varjút, és mágneses rezonancián alapuló hidrogén autót addig működni, amíg az akku kitartott.
ez nem az...15 éve a hibrid hajtás és a hidrogén hajtás is fikció volt...
Működik és ezt senki nem vonhatja kétségbe..kézzelfoghatóak a bizonyítékok..
szerintem bármilyen szerelőműhelyben alap "felszereltség".
Tudom. Ismerem az esetet. Perpetum mobile AKKOR SINCS!
Köszi a segítséget, bár nem tudom, hogy hol csinálnak ilyet felénk (Eger).
Hát nézd, ez egy japán belpiacos gép, ami már szerintem majd 10 éves volt, mikor idekerült kis hazánkba! Ha szerencsém van egy darabban és nem valami konténer alján egy kupac részeként! A szerelőm, aki meglátásom szerint ért hozzá, rakott bele nagyobb fúvókát (vagy mit), hogy egyáltalán ne legyen gond az indulással! Kormolás a gyári dobon nincs, ergo lehet ez a sportdob is rátesz egy adaggal. Én vigyázok rá, amennyire tudok, sőt lennék olyan elvetemült, hogy patika állapotúra megcsináltassam, blokkot szétszedve, amit lehet kicserélve, kívül belül felújítva, de mindenki lebeszélt róla, hogy vegyek majd egy újabb 600-ast

És senki sem érti meg, hogy nekem az nagy, arról nem is beszélve, hogy fenntartani is jóval költségesebb (nem benzinre, hanem kötelezőre, teljesítményadóra gondolok)

Szivató csak és kizárólag a beindulásnál van rajta, mert ha rajta marad menet közbe, akkor bosszúból beköpi a kicsike a gyertyákat Amúgy meg lelke van, szóval ezerszer inkább az öreglány, mint egy új, tele elektronikás Hornet, vagy FZ, vagy bármi
mágnestalp + mérőórával
Nézz utána..működő feltalásás..sajnos érdektelenségbe és súllyos ellenérdekekbe ütközik a megvalósítás..mitől lenne csaló?
Ez? csaló.
Azt hogyan és miképpen szokás?