Üdv Fazertársak!
Szombaton délelőtt kihoztam a gépet a garázsból és a 2 hete feltöltött - és akkor még jó működő - aksi végleg megadta magát. Szombat délben 12V 12Ah-s akkut keresni ami bele is fér a Fazerbe, Keszthely környékén kis utánajárással járt, de végül sikerült.
Innentől a Szombat, Vasárnap teljes öröm. Nyugat-Dunántúl, Pannónia-ring versenynézés (egy KTM RC8-nak volt a legdurvább hangja, meg is nyerte az 1000-es kategóriát), majd Balaton, rengeteg motoros mindkét parton, dolce vita.
Aztán tegnap a hosszú hétvégém utolsó napján felhoztam a gépet vidékről Bp-re. Kora délutáni induláskor még szakadt rólam a víz a melegben, aztán Fürednél tankolva már fekete volt az ég. Onnan inkább rámentem a pályára (M7) és igyekeztem a vihar előtt felérni, ami elég kalandos volt. Nem tudom mennyit mentetek viharos szélben az autópályán, kamionok között, de én gyakorlatilag 120 km-en keresztül folyamatosan, minden izmomat befeszítve küzdöttem a széllel, esővel, motorral (a topcase 130 felett kissé instabillá teszi az első futóművet), de sikerült a nagyobb zuhétól távol maradni. Vicces, hogy ellentétben a "Viharvadászok" TV sorozattal én menekültem a vihar elől, néztem a felhőket a tükrömből, miközben húztam a gázt.
Hazaérve nem volt gond az elalvással. Ma reggel, az egész hátam fáj. De király volt :)
Tudom,hogy erre mit fogsz írni ezért válaszolnék is rá: ha könnyedén elérhető az én motoromra való beállítási adat,akkor ne hagy ne hallgassak már piros orrú,60 éves,piros telefonos kresz könyv szerkesztőkre!
A rajzok mindíg a motorhoz adott könyvben, a gyári alkatrészeknek megfelelő iránymutatások. Jelen esetben kifejezetten szőke, és fokozottan hosszúhajú egyedek (2 szem.szám (nem a delfinek,)), motor szerelléssel kapcsolatos eltévejedését támogatná ( ), abban az esetben, ha a kar laza működését szerkezeti hibának vélnék, és a bowden feszítésével kívánnák azt megszüntetni. Azt is beírhatta volna a könyv írója, hogy a kutya farka is lazán mozog, mégsem esik le, tehát úgy állítsa be!
Ennyit zajongani egy elb..szott kuplung karon! Állítsd be ahogy neked kézre esik, azt gyíííí! de ne legyen feszes, csak lötyögős. soha nem mértem.
A minap a BME-n gyakorlaton, az egyik tanár alázta meg magát, amikor egy lift kabin felfüggesztésénél homlokegyenest más szerkezeti kialakítást magyarázott, mint amit nyilvánvalóan alkalmaztak. Kicsit vitáztam vele, és még szerencsém, hogy a Shindleres szaki is ott volt, és tudta, és nekem adott igazat, mert különben még meg is húz. Aztán még ezek a ... osztályoznak! Közük nincs a Való Világhoz, max TV-ben.
Arról az iciny piciny dologról ne is beszéljünk hogyha a kar kisebb mondjuk(miért is ne lehetne(kétújjas rövid) ) akkor az elmozdulása még kisebb lesz a kint mért pontnál... a kis japóknak ezt át kéne gondolni újra..
Rémlik?
30. Mekkora a jól beállított tengelykapcsoló holtjátéka a tengelykapcsoló karjánál mérve?
a) 2…3 mm
b) 5…6 mm
c) 6…8 mm
Guugi a barátod 5.találat..teljes tesztlap :))
részemől ennyi..köszi..
Szerintem túl van tárgyalva a kérdés. Valószínűleg azért a kar végére adják meg az értéket, mert azt könnyebb szemre is beállítani, illetve ellenőrizni indulás előtt. Kis eltérés nem okoz kubancot.
Uhh... Ált. isk. geometriából megtanultuk, hogy ez így nem igazán érvényes, ha már fél centivel hosszabb vagy rövidebb a kar... A Hondásoknál is akad hülyeség ezek szerint. :D
Szombaton délelőtt kihoztam a gépet a garázsból és a 2 hete feltöltött - és akkor még jó működő - aksi végleg megadta magát. Szombat délben 12V 12Ah-s akkut keresni ami bele is fér a Fazerbe, Keszthely környékén kis utánajárással járt, de végül sikerült.
Innentől a Szombat, Vasárnap teljes öröm. Nyugat-Dunántúl, Pannónia-ring versenynézés (egy KTM RC8-nak volt a legdurvább hangja, meg is nyerte az 1000-es kategóriát), majd Balaton, rengeteg motoros mindkét parton, dolce vita.
Aztán tegnap a hosszú hétvégém utolsó napján felhoztam a gépet vidékről Bp-re. Kora délutáni induláskor még szakadt rólam a víz a melegben, aztán Fürednél tankolva már fekete volt az ég. Onnan inkább rámentem a pályára (M7) és igyekeztem a vihar előtt felérni, ami elég kalandos volt. Nem tudom mennyit mentetek viharos szélben az autópályán, kamionok között, de én gyakorlatilag 120 km-en keresztül folyamatosan, minden izmomat befeszítve küzdöttem a széllel, esővel, motorral (a topcase 130 felett kissé instabillá teszi az első futóművet), de sikerült a nagyobb zuhétól távol maradni. Vicces, hogy ellentétben a "Viharvadászok" TV sorozattal én menekültem a vihar elől, néztem a felhőket a tükrömből, miközben húztam a gázt.
Hazaérve nem volt gond az elalvással. Ma reggel, az egész hátam fáj. De király volt :)