Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok ! ismét szeretnék tanácsot kérni ! nagyon zavar a váltó az egyes kapcsolásakor (FZS 600 ,a régi ) próbálom gyorsabban akkor csattanik ,ha lassan akkor számolja a fogakat ,ha állítom az alapjáratot az sem sokat segít sajnos .Akkor veszi szépen ,ha beteszem 1-be és a kuplung kiengedése nélkül vissza üres még mindig behúzott kuplunggal teszem neki az 1-et .Ez mi lehet szerintetek ?
Kuplung csere? (eddig össz-vissz 1000 km-t motoroztam ,még nagyon amatőr vagyok) olajat amikor megvettem ,akkor cseréltem castrol 10w 40 actevo xtra . úgy tudom fél szintetikus. köszi !
Köszi a segítséget de csak kerékcsapágy szettet találtam Bár lehet én vagyok béna..
Sziasztok!

Sajnos nem nagyon találtam teleszkópot szinte sehol.Ahogy elnéztem a motort lehet elég lenne csak a krómszárat cserélni a teleszkópon.Lehet ilyet csináltatni valahol szerintetek?
Köszi a választ!
Üdv:Balu
Aha,látom a képeiden a beötőbe van becsavarva. Ötletes.
Fura... nyilván az olaj direkt hőmérő "kis" késéssel szemlélteti az eseményeket (fent mér a beöntő helyén), de majd rákérdezek annál, akinek a műszerfala mutatja alapból.

Á valahogy mégsem értem.
Üzemmeleg (forró) a víz, a blokk öntvény és az ezekkel "érintkező" olaj meg csak 20-30 fokos félóráig! A gyárak akkor ezt figyelembe véve beépítenének "most már lehet hajtani" lámpát! (bár nekik eladó az alkatrész!)

Amikor a kocsiban cseréltem olajat,elszaladtam ide a közelbe valamiért, pár perc(amúgy is melegen cserélem ugye) a víz bemelegedet és az olaj is forrónak tünt amikor engedtem le!
Sziasztok!
Újonc vagyok motoros körökben,egy 2004-es FZ6N-el.
Most készülök olajcserére,és imént voltam egy motorosbolt-szervízben,ahol mellékesen megkérdeztem a szelephézag állítás árát,meg hogy csinálják-e.
Természetesen megcsinálják,meg ugye olajcserétől A-Z mindent.
Olyat mondott viszont az ipse,amiről még nem hallottam:
olajcsere során légteleníteni...
?
Ez igaz?
Akkor allokáljunk 1%-ot valahonnan, aki figyel rá, hogy hideg olajjal nem hajtja, üzem meleggel pedig állandóan. Na én oda tartozok.
Hát ezen adatok tükrében a világ motorjainak 90 % hideg olajjal is fingatva van van! A maradék 10 % abszolute nam hajt soha!
Ha nem is ott, de az északi sarkkörön túl. Nordkappra keress rá :)
Csaxólok, hogy nincs fenn e-mail cím...
Ja látom már megvan a válasz. :)
Fel is le is megy kuplung nélkül. Jellemzően csak felfelé használom, mert általában akkor amikor lefelé rakom akkor motorfékezek is, amikor meg nem lehet (vagyis lehet, csak nem egészséges, nagyon nem)
Lelőhelye?
Előre is kössz!
miva? az északi sarkon motoroztál?
Uhh... minden tiszteletem és elismerésem a tiéd, hogy megcsináltad azokat a nagy köröket!
Én már jártam úgy, hogy a vízhőfok jelző fordulatszám rublika villogott vagy 40-50 km-en keresztül. Bár az jóval az északi sarkkörön túl volt, és szakadt az eső, plusz még egy kis szembeszél is volt.
Most lemértem az olaj melegedését. 11 fok volt, amikor indultam, 29 perc kellett neki, hogy elérje a 63-65 fokot.
Elvileg injenktoronként tudnál dúsítani/ritkítani a keveréken, meg tud diagnosztizálni. Ki lehet belőle szedni, hogy dőlt már-e el a motor, hasonlók.
Ezt kérdeztem épp, de nem jártam sikerrel úgy látszik. Bonyolult, esetleg állítgattál valamit, mit lehet pontosan?
Igen, próbálkoztunk, és mire mész vele?
Reggel a 100-as tempó nem rossz, mert néha fázni szoktam, de délután már nem bírom ki. Múltkor -igaz autóval voltunk-, de találkoztunk egy Ducati Monsterrel, aki 100 körül ment sík egyenes úton, de irigyeltem, nekem motorral -főleg, ha nincs senki előttem és szép az idő- nincs "idegem" 100-zal menni.

Másik téma, múltkor mértem egy fogyasztást, 5.8-ra jött ki városban és kinti úton vegyesen. Napi rutin úton mentem (~35 km oda-vissza), amerre mindennap szoktam. Városban nyugodt tempóban, városon kívül pedig nagyon ritkán mentem 150 fölé, akkor is csak előzéskor, de 120 körül volt az átlag.
Azért kezdtem el mérni, mert azt hittem sokkal több lesz, de rájöttem, X összegért már kevesebb benzin megy bele, mint régen.

Nekem mesélte egy srác, hogy Fazeren a indításmegszakító -piros gomb- és a slussz forgatásának kombinációjával hozzá lehet férni a kijelzőn, az injektor menüjéhez (is). Próbálkoztatok már vele?