Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért a gyári gumi sem egy életbiztosítás.Ugyan nincs még elkopva de gondolkozom,hogy le kellene cserélni bár 50eft-om nem lesz egy vadonatúj gumiszettre
Visszatérve picit az aksi témára: előbb dugtam rá az újonnan vásárolt töltőt és FULL-t mutatott. Nagy megnyugvás ez számomra.
Michlen pilot road 2 ct.
Szerintem a legjobb gumma,
Tartós, hidegben sem csúszik, esetleg pályán is megállja a helyét, de túrázásra is tökéletes
Egyetértek. Az 600-asomat közvetlenül olasztól vettem, 59000 km, de elhittem volna róla a 25-öt is. Az is látszik, hogy nem volt szétszedve soha... Ki lehet fogni jókat, de az itthoniakkal nagyon kell vigyázni.
Szerintem én már nem adok pénzt Michelinre. Van olcsóbb és legalább olyan jó guma. Akkor minek erőzzek?
ez már elég régi fejlesztésű gumi kb 8-10 év úgyhogy próbálj vmi frissebb michelint és nemfogsz cslódni
én csak michelint használok sok más kipróbálása után
Grandesok nem tekernek. Tapasztalat. Több ismerős vett ott jó gépet, jó áron. Az Olasz se teker. Egyébként meg kell nézni. Az enyémről egyszerűen nem volt hihető, hogy annyit ment amennyit mutatott. A haverok cukkoltak is, hogy lom, és újra épített, de makulátlan volt... A a magyar gép viszont fix, hogy vissza van pörrentve. Ki az aki kidob egy gumiszetet, ami 25 körül tud futni, és feltesz egy vágott szart? Ennek a lánca se bírja a 30-at. Úgyhogy az 50 úgy benne van mint a huzat, és ettől még nézhet ki mint az új.
Pilot Sport
Mondjuk én még nem találtam kedvemre való Michelint, de az is tény, hogy mást várok el a gumiktól, mint esetenként mások. Más stílusban megyek, és nem szeretem, ha driftel.
ez az amibe 52000 km van
mennyilehet benne ténylegesen ha csak ennyire merték visszaállítani az óráját
michelin ...melyik?
láncszett kb 30000-km bír
akkor biztos volt cserélve -és sokkal több km van benne mint az órában
Mindenáron sok pénzt akarsz kiadni?
Nekem még a Givi is letört Horvátországban. A gyári nem bírt volna ki egy utat sem.
Ez nálam is megvan, és én a gumira fogtam. Lehet át kéne gondolnom? Bár nálam kissebességű kanyarban sem király a Michelin.
Helló van valakinek fz6-os gyári doboztartóval tapasztalata? Nem roncsolja e a fógódzkodó karokat? mennyire stabil a monorack karokhoz képest?
Most akarok venni, aztán nagy dilemmában vagyok melyiket is?
JOS-nak Egrusa van. nekem Martinom. Bódist is kérdezd meg, hátha van valami elfekvője.
Félrefúj a dobom, így minél hamarabb venni akarok egy újat. 12 körül tudnék venni használt gyárit. Ez lenne a legolcsóbb megoldás.

Nézegettem, kérdezgettem a sportdobok árait is. A "nagy márkákat" gyorsan el is vetettem, azokhoz nekem szűk a gatyám.

Tudnátok mondani néhány hazai gyártót, akiktől érdemes árajánlatot kérni?

Raptor, Egrus fajtákról van tapasztalatotok?
Castrol Actevo X-tra 4T 10W40 et használt valaki?
Most ilyet öntöttem bele.
A tárcsákat néztem a km-rel azonos a kopása körülbelül. A lánc a fékbetét féluton van.
pályagumibol meg a lábtartóbol egyből rájösz pályáztak e, de szerintem tuti,
féktárcsákat nézd meg mekkora válluk van, abbol is sok minden lejön,,,
amugy a kmerben sem bíznék
Ha nem jön össze valamiért esetleg nézek 600-ast de a nyomatékot sajnálnám.
Én se vadi ujba gondolkodtam csak ne vágott legyen.
az apróba lehet jó használtakat kifogni van mindenféle
Fő bajom az, hogy rögtön kell rá 1pár gumi mert vágott pályagumik vannak rajta na meg még ismerem a fazont is aki vágta hát...... a másik ha nem adja oda 900000-ért nem fog menni a dolog.