Csoporttársaim az egyetemen minden nap elköltenek 500 Forintot a büfében. Én ezt megspórolom, az havi 10.000, vagyis legalább 400 km havonta csak a büfé kihagyásából...
Délelőtt szépen sütött a nap, de elég hideg volt. Délre bementem suliba, négy körül értem haza. Áhh, most meg szembesüt a nap, meg még mindig hideg van. Azért kimentem, mondom egy kicsit beindítom...
Nem is kellett több, vissza a házba, cucc elő a szekrényből, aztán usgyi... Majd szét fagyott a se**em, de a képemről nem jött le a vigyor...
Badarság az etanol.
1. ha nincs elektronika variálva 20% nő a fogyasztás.
2.a motor 80%-ban hobbi,ha naponta munkába jársz,esetleg érdemes vele foglalkozni
3. Bárcsak 500 lenne a benzin,idegesít hogy a sarki boltba is kocsival jár mindenki,aki bringázik az már csóró balfasznak számít!
Tessék Peeeti85 itt a téma és az újabb vita körülötte Teljesült a vágyad és Phraser is elevezett ezekről a vizekről. Vagy csak lesben áll és olvas, de nem ír kommentet? Vagy állnéven?
Mellesleg nem belevau, de mindenki el tudja dönteni, hogy neki az adott dolog mennyit ér vagy sem. Nem szép dolog leszólni a másikat azért, hogy mire mennyit áldoz. Nekem még momentán az 5000 is sok egy csepptöltőért, mert örülök, ha le tud műszakizni a motor és kap friss olajat, meg felrakatom az ajiba kapott "extrákat"! De ha ilyen magas a benzin ára és csak emelkedik, lehet hogy idén még a tavalyi szánalmas 3000 km-ert sem fogom űberelni. Szóval óvatosan a szavakkal
Jól látom 20-on 30 ezrekért nézegettek csepptöltőt!?
Gratulálok.
1: Indítsd be havonta.
2:ha nem indítod,vedd ki az akkut és autós töltővel(5eft) töltögesd(max az amper 10%-val,ha jól tudom)
3:egy új akku 15e-ft
4.az aksisnák 3e-ft egy csepptöltő
5.Ha megveheted a 30 ezres csepptöltőt,vegyél inkább egy új Fz1-et és abban új az akksi!
Az Optimate 4-es töltőhöz adnak pluszba egy vezetéket+csat+vízzáró gumi dugó amit rögzítesz az aksira és tudod tölteni bár mikor mert szépen el tudod rejteni a vason.Nekem is így van és tökéletesen funkcionál,ki se kell venni,szét se kell szedni.
Nálam csak kormányváltás lesz pár apró kütyüvel kiegészítve(plexi+fék/kuplungkar,markolat).Amit még terveztem sajnos nem jött össze..Hiába,ember tervez,Isten perverz..
Nnna a hétvégén nekiestem a gépnek mert az előre beharagozott 10 helyett csak 4 fok nem volt elég meggyőző a motorozáshoz.
Az akku nekem is lemerült, amit egy éjszakai utántöltéssel orvosoltam. Másnap pöcc.
A felnit és a kerék környékét, illetve a láncot és lánckereket ért olajos koszt WD40-el szedtem le, mert mással nem lehetett. Majd egy alapos mosás és láncolajozás.
Gondolkodtam még a felnicsíkon (ezüstszürke), meg is van hozzá (Georgedesign), de nem biztos, hogy felrakom, lehet már sok lenne.
Most már kezd összeállni a gép a nyári túrázásokra.
Kis extralista:
Giannelli kipuff
Kappa túraplexi
Kappa K46NT hátsó doboz + konzol
Tommot zselés túraülés
Renntec bukócső (http://www.renntec.co.uk/yamah...)
Tomtom Rider II motoros navi
Nyáron Dolomitok, Glockner, kis Szlovénia, sok Ausztria, ejjj de messze van még...
Nem is kellett több, vissza a házba, cucc elő a szekrényből, aztán usgyi... Majd szét fagyott a se**em, de a képemről nem jött le a vigyor...
Szóval megvolt az első gurulásom idén...
1. ha nincs elektronika variálva 20% nő a fogyasztás.
2.a motor 80%-ban hobbi,ha naponta munkába jársz,esetleg érdemes vele foglalkozni
3. Bárcsak 500 lenne a benzin,idegesít hogy a sarki boltba is kocsival jár mindenki,aki bringázik az már csóró balfasznak számít!
már ez is megfordúlt a fejembe, hogy felesbe nyomnám a fazerba..
szerintetek?
én mongyuk tavaly kb 12-13ezret mentem.. ha idén 10 meglesz örülni fogok.
Mellesleg nem belevau, de mindenki el tudja dönteni, hogy neki az adott dolog mennyit ér vagy sem. Nem szép dolog leszólni a másikat azért, hogy mire mennyit áldoz. Nekem még momentán az 5000 is sok egy csepptöltőért, mert örülök, ha le tud műszakizni a motor és kap friss olajat, meg felrakatom az ajiba kapott "extrákat"! De ha ilyen magas a benzin ára és csak emelkedik, lehet hogy idén még a tavalyi szánalmas 3000 km-ert sem fogom űberelni. Szóval óvatosan a szavakkal
12ért nem sok az a töltő. Jó lesz az még. (1x kell megvenni).
Gratulálok.
1: Indítsd be havonta.
2:ha nem indítod,vedd ki az akkut és autós töltővel(5eft) töltögesd(max az amper 10%-val,ha jól tudom)
3:egy új akku 15e-ft
4.az aksisnák 3e-ft egy csepptöltő
5.Ha megveheted a 30 ezres csepptöltőt,vegyél inkább egy új Fz1-et és abban új az akksi!
Köszi a tippet
A csónakot meg nem hogy eladnád....
Jó erre ez a lidls, vagy vegyem meg az optimate 4-et?
Nálam csak kormányváltás lesz pár apró kütyüvel kiegészítve(plexi+fék/kuplungkar,markolat).Amit még terveztem sajnos nem jött össze..Hiába,ember tervez,Isten perverz..
Az akku nekem is lemerült, amit egy éjszakai utántöltéssel orvosoltam. Másnap pöcc.
A felnit és a kerék környékét, illetve a láncot és lánckereket ért olajos koszt WD40-el szedtem le, mert mással nem lehetett. Majd egy alapos mosás és láncolajozás.
Gondolkodtam még a felnicsíkon (ezüstszürke), meg is van hozzá (Georgedesign), de nem biztos, hogy felrakom, lehet már sok lenne.
Most már kezd összeállni a gép a nyári túrázásokra.
Kis extralista:
Giannelli kipuff
Kappa túraplexi
Kappa K46NT hátsó doboz + konzol
Tommot zselés túraülés
Renntec bukócső (http://www.renntec.co.uk/yamah...)
Tomtom Rider II motoros navi
Nyáron Dolomitok, Glockner, kis Szlovénia, sok Ausztria, ejjj de messze van még...
http://www.idokep.hu/tavasz