Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Próbálnak talpon maradni:
http://hvg.hu/gazdasag.hazai/2...
Valószínű ezért próbálkoznak:
http://index.hu/gazdasag/magya...
Minden szart ne fizess be! Nálam is bepróbálkoztak 51.000Ft elmaradt alapdíj címen, amit minden hónapban befizettünk, rajta van a részletezésen.
Igazából az időseket sajnálom akik, ha meglátnak egy csekket rögtön befizetik (ha van miből) mert ők így szokták meg.
Ennek a gennyláda bandának, ha csak minden ötödik próbálkozása sikerrel jár már milliárdos tételt húznak be.
Raggyanak meg!
Nem nevetséges,ha nem kell csak szólj
Szerintem hagyjuk a gazdaságot. Guruljunk! Ma vágták hozzám az EMFESZ-es végszámlát. Új guminak annyi! Sz@rok rá! Iszom a sört!
Hja. A motor, meg a futómű, ha cserézik, a turbót/injektort/csapágyakat stb? Ehhh A kaszni akkor is átrohad, és a fő gond, hogy nincs autó, amit ne húztak volna meg.
már aki! :) Ezért is tart itt ez a világ, (globális válság) mert minden a fogyasztásra van kihegyezve. Olyan jó lenne, ha megint tartós fogyasztási cikkeket gyártanának. Hogy tudd az autóról, 1000000 km-re van tervezve MINDEN főbb alkatrésze.
Nekem még a 2mft-os motor is sokba volt ha a törlesztőt számoljuk.Abban biztos vagyok,hogy nem lesz többet új motorom mivel borzasztó összeget lehet vele bukni még ha nem is akarja eladni az ember "csak" kitolja a szalonból.Örülök neki,hogy időben szálltam ki minél kevesebb bukóval
Hát lehet ezt ragozni napestig! Nekem még egy dolog van amit soha nem fogok megérteni(bár ez pár éve volt jellemzőbb):
-A minibálbérnél kicsit többet hazavivő házaspárnak az természetes dolog,hogy egy 4-5 milliós autóra fizet havonta 60-70 ezret, és ebből az értékvesztést nézve kb 50 ezret beledob a kukába abban a pillanatban! Évekig-havonta!
Sajnos nem csak egy autó dologról van szó. Ledöbbentő dolog, hogy a negyratartott műszaki cuccok valós értéke az árának a 10%-át se ütik meg. Van benne nyereség, szállítás, üzemanyag, és rengeteg adó. Valóban úgy viszonyulnak egymáshoz, mint a lufi fala és a benne lévő levegő. Miért lehet Kína ennyire erős gazdaságilag? Nem lenne nyereségük? Olcsó a munkaerő? Dehogy. Azért mert alacsonyak az adó, előállítási, szállítási, és egyéb költségek. Ha belegondolsz az autóba, az is csak egy guruló vasbódé, és messze nincs akkora előállítási költsége mint amit a piacon képvisel. De hogy a fpgyasztok 6-évente képesek kidobni 5-1=4 millió forintot az ablakon, miközben mennek uszkve 100 ekm-t, az hihetetlen! Ha az autó gazdátcserél akkor is. Gondolj csak bele globálisan.
Hát Nem kicsit szégyellem magam, de az összes hiba okozója az aksi volt Mindig egyre többet tudok meg
Értelek én nagyon is! Ár és valódi érték!
Az új mániásoknak nem tudod megmagyarázni úgysem! Bár többen járnak most 100-e ft os autóval a környezetemben akik 5-6 éve még 4 millást vettek részletre!

Szerintem én sem motoroznék olyan vidáman a jelenlegi anyagi helyzetemben(stabil,átlagos,minden megvan ésszerüen,nincs hitelem semmin)ha egy 4 millás(mire kifizetem) fz1-re kéne havi 50-60e ft-ot pengetnem!

Másik példa:van egy német autóm 10 éves,az alakja még mai napig időtálló,műszakilag tökéletes,sok extrával.A piaci értéke 800-1 millió. Nekem jóval TÖBBET ÉR mivel ismerem,tudom hogy jó és ha maradnék a márka csoportnál +1-1,5 millával kipótolva egy ugyanilyen kocsiban ülnék csak 5 évvel fiatalabban! Azért hogy a szomszéd zöldüljön felesleges!
Egy rokonom vett most ilyesmi kocsit újjat,5 milla,csak röhögök amikor beleülök,mennyire nem érik az új árukat ezek! (5 db az enyémböl!)
Bár európa gazdagabbik felén másként láthatják ezt! De mi itt élünk,lassan megtanulja a nép a rongyrázás árát!
Ami nem is baj!
Ha nekem valaki ilyen téren panaszkodik,(vinné a bank)a képébe röhögök és mondom:kellett nektek 5 millás gép 2 minimálbérre!
Láttam olcsóbbat is a Grandemoto-nál. 650000,- +reg 72 eFt. Az mindennel együtt is alattamarad durván a 900-nak 722? Az átírás többi része nagyjából azonos, és a riziko is.
Hát erről is van egy véleményem... amikor egy 10-en miliós autó árát vetem össze egy panellel szerinted melyik az értékesebb, és tartósabb? Hogyan magyarázzam? Van az érték, és van az ár. A gazdasági válság ennek a kettőnek a durva elszakadásától alakult ki. Mint a lufi. Az ár a levegó, az érték a lufi maga. Amikor megveszel újonan valamit, nagyrészt a "levegőt" (reklám, márka, a termékbe vetett hit) veszed meg, csak azért mert KI TUDOD FIZETNI (és kíméletlenül kidumálják (hazudják) belőled, akár hitelre, és ha bedőlsz akkor Te vagy a hibás). Most nincs pénz, és a dolgok ára kezd hasonlítani az értékére. Nagyon röviden kis világgazdaság. Azthiszem offoltam. Bocs.
De a minősége sem
Hát ez már műbőr vazze, nem olyan mint amit a kárpitosod rakott volna rá. Mondjuk az ára sem...
Szerintem rosszul nem jártál vele.Amire kell azt szerintem bőven tudja Én télire kiveszem az akkumulátort és havi egyszer indítom és max.kéthavonta egyszer ráteszem a töltőre.
Nem az egyensúly miatt, de ahogy érzed
Szép az így! Bár nekem pont az ülés alatti dob a kedvencem,legyen bármilyen kecses így a s.gge!
Ez így a jó. Most már az ülés is hasonló piros, egyensúlyban van.
Az a piros sárvédő olyan fura

Vagy abba kéne fehér, vagy a tankba piros Így olyan mintha csak ez lett volna a bontóba
Köszi! Jól kitalálta az előző tulaj, az biztos.
használautó 980-ért fekete fzs 1 van.
szia

melyik az a motor hirdetés, hagy kuksoljam meg
Ehhehe