E lkéne hozni pénteken a tesztereteket... Karu kivezette az ülés alá a csatit amin keresztül letudnánk mérni. Vagy várjá... az nemjó. Hisz a fogyasztók rajta lesznek (lámpák, műszerfal).
igazából leszarom, hogy neked meg karunak hogy tetszik.
nekem így tetszik hálisten nem vagyunk egyformák :) de ez így van jól....
sőt a láncomat se mindíg fújom..
sokan vannak a varások közűl akik egyáltalán nem fúják és ugyananyit mennek el egy láncszettel mint amikor fúják..
Lánc életét nem a fényesítés meg a fújkodás határozza meg.. majd ti is rájöttök.
Úgy vélem az kb gyárból kigurulás óta nem lett megtakarítva. Amúgy meg egyszer megcsinálod normálisan utána már a több napos szakadó esős túra után is könnyebb lemosni, nem kell újra polírozni
A ctek-hez jár egy sarus csatlakozó, amit, ha kilógatsz hátra a tank alatt, akkor nem kell leszedni a tankot töltéshez, közvetlenül rácsatlakozol az akksira. Én vagy két hete vettem és ajándékba kaptam egy töltöttségjelzőt is hozzá. Az pl. állandóan az akksin lehet és azon is van direkt töltőcsatlakozó.
nemtom volt-e már részed többanpos motoros túrákban, ha esetleg nem mindenképpen próbáld ki :)
tudod az ilyen túrákon elég nehéz megoldani a motor vikszolását egy-egy zuhé után de te ez biztosan pontosan tudod :)
Vegyél csak olyat, ami kijelzi a százalékot, mert az tuti pontosabb mint ahogy mi kimérjük Amúgy meg ha még gyári akksis a vas, akkor épp csere érett, mert 5 éves...
Én az alábbi linkhez tartozó cégtől vettem a multi xs 5-öt. innen
Ez gyakorlatilag az átlag felhasználó összes akksiját tölti, regenerálja, csepptölti, stb.
A Yamaha ennek a kistestvérét árulja OEM, asszem az XS 800-at.
Volt, akinek rendbe tette azt az akksiját, amit ki akartak dobatni vele és 2 éve azzal jár.
akksi kisokos
meghagyom neked a lehetőséget legyen a tiéd az utolsó szó :) valami siker a mai napból neked is jár :)
nekem így tetszik hálisten nem vagyunk egyformák :) de ez így van jól....
sőt a láncomat se mindíg fújom..
sokan vannak a varások közűl akik egyáltalán nem fúják és ugyananyit mennek el egy láncszettel mint amikor fúják..
Lánc életét nem a fényesítés meg a fújkodás határozza meg.. majd ti is rájöttök.
Vagy megoldás a fekete leömlő
tudod az ilyen túrákon elég nehéz megoldani a motor vikszolását egy-egy zuhé után de te ez biztosan pontosan tudod :)
innen
Ez gyakorlatilag az átlag felhasználó összes akksiját tölti, regenerálja, csepptölti, stb.
A Yamaha ennek a kistestvérét árulja OEM, asszem az XS 800-at.
Volt, akinek rendbe tette azt az akksiját, amit ki akartak dobatni vele és 2 éve azzal jár.
amivel néha néha essőben is motoroznak :)
folytassam..................?