Hát az nagyszerű!
Most sokkal okosabb lettem
Nem szeretném ha az autópályán minden cuccommal leszakadna
Nekem a gyári doboztartó, a fogantyúra szerelhető stabilabbnak tűnik.
Már az erőkar rövidebbnek tűnik rajta, szerintem nem fejt akkora hatást a givi tartókonzolra, mint a gyári tartó a motor fogantyúra.
Arra lennék kíváncsi, hogy a givi tartókar stabilabb mint a gyári?
Mennyire fix? nem lötyög stb.?
Nagyon sok kérdőlejet hagytatok bennem de mindenképpen a hétvégén mégtüzetessebben átnézzük meg kipróbálom meghajtani nem merem mert ismeretlen motor meg bátorságom is már lassan fogyóban az évekkel szinkronban.
Nekem aprilián anno m.power volt és az elég fasza volt.Városban ha épp úgy jött ki simán le lehetett tenni szélig csúszás nélkül.Persze ha elmelegszik lehet az is csúszott volna..
Őszintén?
Elavult konstrukció. Lelépték a riválisok, és hogy fenntartsa az érdeklődést, csupán a spéci mintára hivatkozik. Azt meg nem adhatja drágábban, mert ha megveszed és nem jobb, megharagszol rájuk. Így meg nem.
Egyébként minden Michelin driftelős, legalábbis 10 használóból 8 ezt mondja. A maradék kettő más gumin nem ment, ergó szereti.
A gazdasági válság miatt most nem is nagyon fejlesztenek. A Contisoknális bedöglött a sütőgép szélén a cekász, nincs pénz megjavítani, aztán inkább kitalálták a változó keménységet...
Most sokkal okosabb lettem
Nem szeretném ha az autópályán minden cuccommal leszakadna
Nekem a gyári doboztartó, a fogantyúra szerelhető stabilabbnak tűnik.
Már az erőkar rövidebbnek tűnik rajta, szerintem nem fejt akkora hatást a givi tartókonzolra, mint a gyári tartó a motor fogantyúra.
Arra lennék kíváncsi, hogy a givi tartókar stabilabb mint a gyári?
Mennyire fix? nem lötyög stb.?
pont majdnem a fele kilométert ment el a bt021r- mint a road2
ugyan azon a motoron nagyon kiméletes vezetéssel
Elavult konstrukció. Lelépték a riválisok, és hogy fenntartsa az érdeklődést, csupán a spéci mintára hivatkozik. Azt meg nem adhatja drágábban, mert ha megveszed és nem jobb, megharagszol rájuk. Így meg nem.
Egyébként minden Michelin driftelős, legalábbis 10 használóból 8 ezt mondja. A maradék kettő más gumin nem ment, ergó szereti.
A gazdasági válság miatt most nem is nagyon fejlesztenek. A Contisoknális bedöglött a sütőgép szélén a cekász, nincs pénz megjavítani, aztán inkább kitalálták a változó keménységet...
givishop@gmail.com
szerintem kurvajó mindenkinek csak ajánlani tudom.
Michlen pilot road 3 összetétel: 2 ct. 42 000,-
Bridgeston BT023 összetétel: 3 ct! 36 000,-
szabad érdeklődni mennyi pezeta? :)