sziasztok ! olvasgatom a régebbi hozzászólásokat ,de a kérdésemre nem találok választ. Nekem régi fazer -em van (2001) és láttam korábban olyan eladó motort ,amelyiknél átalakították a tompított fényszórót -ahogy az FZ6 -on - hogy mindkettő világítson .
Viszont a régi fazer baloldali foncsorában található egy kis félgömb ,ami a foncsorra vetíti a fényt (ennek benne kell maradnia? ) és az eredeti izzó is valami speciális lapított -ennek a helyére belefér a H7 -es ? Valaki tudna segíteni ? Nagyon köszönöm ! Üdv :)
Valami kretén osztrák itt bőgeti a zsír új R1-esét valami fos akra dobbal a szállásom elött... hóban +5 fokban ... rohadna le róla ... kimegyek de lerugdosom mingyáááá
Az osztrák árak valóban viccesek....
havonta 1* én is elmegyek anyósékhoz látogatóba, és megejtek ilyenkor egy nagy bevásárlást is....
Baszki: cukor 120 ft, banán 170 ft, sör 150 ft, mosópor 250.....
Szét kúrel az ideg ilyenkor, és kb min 3* keresnek többet mind mi........
Ezt úúúgy utáááálom. Az egyébként is jobb anyagi helyzetben lévő országokban ráadásul még akciósan is egy csomó dolgot meg tudsz venni.
És még van olyan elmebeteg ismerősöm aki szerint rendben mennek a dolgok ebben az országban. ..
Szia Karu! Te találkoztál már olyasmivel, hogy 1-es ben induláskor valami roppan a váltó-kuplungban? Olyan finom halk roppanás hallatszik ... fogaskerekek, lánc az rendben! Ez valami olyasmi óta van, mikor állat haverom elkérte és egy zárt parkolóban lenyelezte, és rakta be sebességbe, és akkor mondta, hogy roppant valami akkor! Kérdeztem is,h normális e ... de erre csak az volt a válasz "nem ezért van a sportdob..." hát ... rákérdeztem egyből egykét őse állapotára! de a lényeg a roppanás! és csak 1-esben induláskor! ?
a story az volt, hogy én kicseréltettem a kormánycsapágyat augusztusban egy 4000km-es túra elött.. a para ott kezdődöt hogy a csere után 200-300km-t motoroztam és már elkezdett kottyani, nyilvánvaló, hogy ezmiatt nem jövök haza egy túráról.
amikor hazajöttem megcsínáltattam velük, és azóta eltelt kb 2000km és megint elkezdte. megrángatom előre hátra a villákat nem olyan vészesen de érzem hogy kottyanik. :(
De amúgy is melozók...viszont majd megírhatnád, hogy mennyi volt és hol (bár én jelenleg igen csak árorientált vagyok :S Amugy pedig (sajnos) nem hajt a tatár, mert pillanatnyilag darabokban a moci, és lassacskán készül igy meló mellett, 120km távolságból :( )
Szóval mondjuk van időm megvenni az akkut sajnos :(
Ha egyszer ismét kész, akkor mehetek forgalomba helyezni itthon, és végre........
Én holnap megyek akksit venni Budára. Be is szerelik. Ha környékbeli vagy, mondanám, hogy mennyünk együtt... viszont a halállal randizni rossz ómen, nem?
2 eves volt :)
Hazahoztam a mocit, még mentem vele egy kis karikár, majd betettem a garázsba, gondolván a télen ugyigy nekiesek (meg mert valahogy megszoktam, hogy angliában szinte non-stop benne volt az akku, 1 honapnál többet huzamosan ugysem állt...de pocit másként alakultak a dolgok. Persze az akku benne maradt. 1V-ra merült. Szorakoztam vele, de az egyik cella totálisan kakukk és a többi sem jó. Tudom-tudom...láááámaaaaa
Minden 20 ezer forintot meghaladó javításra a szerelő köteles fél éves jótálást vállalni. Motorszervíz esetén sincs ez másként. Ha régebben volt, akkor is tán érdemes rákérdezni.
Az autósok soha sincsenek felkészülve semmire, a motorosra, a biciklisre, a gyalogosra... De most még rosszabb, mert előjött a sok télen nem vezető autós is. Arról nem is beszélve, hogy 1-2 kolléga mit művel az utakon
Ma sajna nem :(
A hosszú hétvégén is csak 200 km-t mentünk.
Ami feltűnt, hogy az átlagosnál is jobban kell figyelni, mert az autósok nincsenek - még - felkészülve. Úh nem volt száguldozás.
Gumi nagyon tapad. Te mennyit mentél?
akkor azt egyből utána kellett volna huzatni,,,
lesz egy sanda gyanúm, hogy az ingyen cserét már bebuktad
de próbáld meg, legalább is így nem maradhat, életveszélyes, csökken a motor stabilitása is...
milyen normális választ szeretnél? A géped elejét úgy is szét kell bontani akkor is ha cserés és akkor is ha csak húzni kell rajta.