ventillátor jó így kell működnie gyárilag ,
így ha véletlenül beindítva felejted a gépet nem fő meg állóhelyében
ugyanis mielőtt vki belémkötne ez kézi szivatós és az is rajtamarad
A ventit nem tudom:(bár havernak szorult kő a venti mögé,ha igy csekkolt volna lehet nem égeti le 30 fokban) A pályázás nem gond HA NÉHA SZÉRIA állapotban felmet pályára vele és nem volt átépítve!(fzs-t pályára,badar) A gumi ha turázol cserés azonnal,esőben szar meg kopik mint a dög!
Az ötlet nem rossz köszönöm. De van egy két dolog ami miatt gondolkodok. 2 vágott gumi van rajta, Pesti motor volt megjárta a pályát is /lábtartók nyom/ és a hütőventillátor ahogy beinditod elindul berakod sebbe leál tulaj modja ez igy van jól mert megkérdezte. Szerinted?
Szerintem a benzin és egyéb adók miatt, meg fog változni a valóban motorozni akaró emberek hozzáállása! A "csak az 1 éves b-king a gép" típusú dolgokra gondolok. A közepes korú és ccm gépek lesznek a nyerők szélesebb rétegnél! Szerintem.
Hívasd fel egy nagydumás haveroddal aki pofátlanul tud alkudi(holnap indulok a pénzzel!) és megtudod mennyi a legalja! Bár sok emberben él a "tavasz van kitartom az árát",ami szerintem a kinálat miatt már rég a multé!
Arról nem is beszélve,hogy ha maximálisan kiszolgál a motor és megvagy vele elégedve akkor miért adnád el? A motoron csak bukni lehet úgyhogy nem érdemes sűrűn váltogatni őket...Én csak tudom..
így ha véletlenül beindítva felejted a gépet nem fő meg állóhelyében
ugyanis mielőtt vki belémkötne ez kézi szivatós és az is rajtamarad
Azt járhatok utána, hogy had fizessek már, csak hogy ne kelljen pluszba fizetni