Igen, mert tegnap picivel nehezebben indult reggel... S nem akarom, hogy elnyíródjon állás közbe. Amikor átvettem az ülést, meg tankoláskor is már egészséges volt. LIDL-ben lehet kapni 5500 körül (reggel lehet beugrok megnézem) csepptöltőt, de gondoltam egy saito csak jobb. Főleg tele ilyen funkciókkal. CAN buszuost elvetem, majd ha GS-em lesz.
milyen csepptöltőt vegyek? Láttam egy frankó akkuteszteres saito-t a luis katalógusba. (910. oldal) A 39 eurós (10.840HUF) frankónak tűnik, de a 49 eurós (15.480 HUF) sokkal több funkcióval rendelkezik. Vagy van egy OPTIMATE4 (21.000-ért) Szerinted? Ez utóbbi kettőt kicsit soknak érzem... De az optimate canbuson keresztül is tud tölteni, míg a 15 ezres saito százalékre kijelzi, hogy milyen állapotba van az akksi, azt is, ha tönkrement, csepptöltés természetesen alap.
Nekem elég lenne
Amúgy meg ez is csak papíron erős állítólag, valójában nem érzed a lovakat meg a kvanagy nyomatékot sem. De próbáld ki a Kornélét a Yamaha Worldbe
Azért van a sok varadero táraságában mert a barátaim a varások.
minden hónapban velük gurulok a havi túrákon. jó társaság és minőségi szervezett túrákat csínálnak.
de nagyonis zavarja a szemem.
Az van, hogy a fémragasztó amivel betömték a lukat áttivódik és a hossszú téli egyhelyben állás alatt 1-2 csöpp lett a moci alatt..
Az olajcseréig még van 500 km ami lényegében 1 túranap csak legyen már jóidő...
Olajcserénél egy kalap alatt megoldom ezt is, csak még azt nem tudom hogy jövök ki jobban ha ezen behegesztetem a lukat és felpolíroztatom, mert elég karcos sajna... vagy veszek rá újat ami tömítésel együtt egy 20-as.
Sziasztok. 2008-as Fz6N-em van és azt szeretném kérdezni, hogy a gyári kipuval lehet valami csinálni hogy hangosabb legyen vagy vegyek rá inkább dobot?
Jaja, és magasított plexi van a mocin. Nekem is tetszik! Miért van viszont sok varadero társaságában? Verderber.
Narancs felnicsík szerintem elég. Ne bíbelődj a kormánysúllyal. A tankbőr szerintem is jó ötlet. Habár ha ráköltesz még 15-öt, már fújva is olyan színű lesz, amilyet akarsz.
milyen csepptöltőt vegyek? Láttam egy frankó akkuteszteres saito-t a luis katalógusba. (910. oldal) A 39 eurós (10.840HUF) frankónak tűnik, de a 49 eurós (15.480 HUF) sokkal több funkcióval rendelkezik. Vagy van egy OPTIMATE4 (21.000-ért) Szerinted? Ez utóbbi kettőt kicsit soknak érzem... De az optimate canbuson keresztül is tud tölteni, míg a 15 ezres saito százalékre kijelzi, hogy milyen állapotba van az akksi, azt is, ha tönkrement, csepptöltés természetesen alap.
Amúgy meg ez is csak papíron erős állítólag, valójában nem érzed a lovakat meg a kvanagy nyomatékot sem. De próbáld ki a Kornélét a Yamaha Worldbe
Nekem a kistesó jönne be, ha kicsit alacsonyabb lenne
minden hónapban velük gurulok a havi túrákon. jó társaság és minőségi szervezett túrákat csínálnak.
Az van, hogy a fémragasztó amivel betömték a lukat áttivódik és a hossszú téli egyhelyben állás alatt 1-2 csöpp lett a moci alatt..
Az olajcseréig még van 500 km ami lényegében 1 túranap csak legyen már jóidő...
Olajcserénél egy kalap alatt megoldom ezt is, csak még azt nem tudom hogy jövök ki jobban ha ezen behegesztetem a lukat és felpolíroztatom, mert elég karcos sajna... vagy veszek rá újat ami tömítésel együtt egy 20-as.
beszabehu....
egyik cimbi keres 99-00 körüli 600as idomos fazert, kb. 600k körül.
esetleg tudtok ilyent?
link
Phase lehet lecserélnek!
Köszi
Narancs felnicsík szerintem elég. Ne bíbelődj a kormánysúllyal. A tankbőr szerintem is jó ötlet. Habár ha ráköltesz még 15-öt, már fújva is olyan színű lesz, amilyet akarsz.