Szia! Szerintem is elképzelhető, hogy le van merülve az akku. Az autóknál is van olyan, hogy meghülyíti az elektronikát, ha lemerült akksival indítunk rá. Töltsd fel faszán, majd próbáld úgy. Ha megoldódott, írd meg.
majd megpróbálom a biztosítékozt, de nem hiszem h a lemerűlt aksi bezavarná a műszerfalat, úgy h kiírja egy másodpercre h 30-al megyek:D és az önindítónak olyan hangja volt mintha már járo kocsira ráindítasz megint. nem tűnt úgy mintha az aksi merült volna:S
Üdvözletem
Én mint hatalmas műszaki analfabéta:S
Hatalmas gondom van é nem tom miért, leírok mindet:
Hátsó indexet cseréltem univerzális indexre, és akkor működött csere után motor beindítani nem próbáltam. Most akarom lemosni a motort és nem indult el a motor, az önindításkor a műszer fal alól jobb oldalról, hangos fájdalmasan erős kerregést adott ki. mikor bekapcsoltam az indexet, akkor láttam h mikor villog az index kicsit elhalványul a műszerfal világítás és néha a kiloméáer óra számláló bejelez mintha mennék, és az olajnyomás is néha néha felvillan.azt hittem rosszul kötöttem be ezért megfordítottam a bekötést, De így még mindig nem volt jó, most a imobilájzer villogott, de most mikor ráidítottam simán elment csak az egész kijelző az indításig. és akkor halottam h a motor bal oldalán az idom allatt a leghátso kis "biztosíték" vagy nem tom mi lehet az folyamatosan kattog az indexnek megfelelő sebességgel, mikor nem is volt bekapcsolva az index. Ha az aksi merült volna le akkor simán csak nem indult volna be nem hiszem hogy bezavarta volna a műszerfalat:S
Most halálfélelmem van mert el se indul a motor és nem is tudom mi lehet a baja.
Ötleteket megoldásokat várnék, mert igy még szervízbe se tudok menni:S
A felnicsík matrica, vagy festés
Rajta volt, mikor vettem. Givi TN358 a neve. Webshopokban nagyon sok helyen kapni.
Én mint hatalmas műszaki analfabéta:S
Hatalmas gondom van é nem tom miért, leírok mindet:
Hátsó indexet cseréltem univerzális indexre, és akkor működött csere után motor beindítani nem próbáltam. Most akarom lemosni a motort és nem indult el a motor, az önindításkor a műszer fal alól jobb oldalról, hangos fájdalmasan erős kerregést adott ki. mikor bekapcsoltam az indexet, akkor láttam h mikor villog az index kicsit elhalványul a műszerfal világítás és néha a kiloméáer óra számláló bejelez mintha mennék, és az olajnyomás is néha néha felvillan.azt hittem rosszul kötöttem be ezért megfordítottam a bekötést, De így még mindig nem volt jó, most a imobilájzer villogott, de most mikor ráidítottam simán elment csak az egész kijelző az indításig. és akkor halottam h a motor bal oldalán az idom allatt a leghátso kis "biztosíték" vagy nem tom mi lehet az folyamatosan kattog az indexnek megfelelő sebességgel, mikor nem is volt bekapcsolva az index. Ha az aksi merült volna le akkor simán csak nem indult volna be nem hiszem hogy bezavarta volna a műszerfalat:S
Most halálfélelmem van mert el se indul a motor és nem is tudom mi lehet a baja.
Ötleteket megoldásokat várnék, mert igy még szervízbe se tudok menni:S
tegnap 6kor keltem, 6ig dolgoztam aztán nyomtam egy laza 190 kmert